بروز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد را از تجهیز گستر لیزر بخواهید

لیزر یکی از راه‌های مؤثر و کاملاً ایمن برای حذف دائمی مو‌های زائد به‌شمار می‌رود. فناوری لیزر برای حذف مو‌های زائد، از پیشرفته‌ترین فناوری‌های علوم پزشکی است. این فناوری می‌تواند شما را برای مدت زمان زیادی از شر مو‌های زائد خلاص کند.

در حال حاضر دستگاه‌های بسیاری زیادی برای لیزر وجود دارد، تبلیغات فراوان در این زمینه، باعث شده‌است همهٔ ما تقریباً با انواع این دستگاه‌ها آشنا باشیم. با این حال امروز ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم اطلاعاتی درمورد انواع دستگاه لیزر مو‌های زائد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما باشید!

فناوری‌های موجود درزمینه‌ٔ لیزر مو‌های زائد

در حال حاضر ۴ فناوری کلی به‌منظور لیزر مو‌های زائد در دنیا مورد استفاده قرار می‌­گیرد. ۴ فناوری موجود در این زمینه، شامل فناوری IPL، فناوری الکساندرایت، فناوری ان دی یاگ و فناوری دیود می‌شود.

نمی‌توان گفت فناوری IPL، لیزر است. این فناوری نوعی پرتوی نوری به‌شمار می‌رود و معمولاً آن را در دستگاه‌های خانگی، آرایشگاهی، سالن‌های زیبایی و سالن‌های ماساژ به‌کار می‌برند. اما سه فناوری دیگر را تنها در کلینیک‌ها مشاهده خواهیم کرد.

ضمن این‌که فناوری قدیمی‌تری هم برای لیزر مو‌های زائد وجود دارد، این فناوری روبی نام داشته و اولین فناوری در این زمینه به‌شمار می‌رود. البته در طی پیشرفت‌های فناوری درزمینهٔ دستگاه­‌های لیزر مو‌های زائد، فناوری روبی دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

فناوری های موجود در زمینه لیزر موهای زائد

لیزر مو‌های زائد چه مزایایی به همراه دارد؟

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، لیزر مو‌های زائد می‌تواند برای مدت زمان زیادی شما را از شر مو‌های زائد خلاص کند، با این حال به‌طورکلی مزایای استفاده از دستگاه لیزر مو‌های زائد شامل موارد زیر می‌شود:

  • این دستگاه‌­ها را می‌توان به‌منظور حذف مو‌های زائد تمام نقاط بدن مورد استفاده قرار داد.
  • نسبت به روش‌های دیگر مانند وکس یا شیو کردن، لیزر مو‌های زائد نتایج بهتری به همراه داشته و از سرعت بیشتری برخوردار است. البته که این مسأله تا حد زیادی به وسعت ناحیهٔ لیزر وابسته خواهد بود.
  • نتایج لیزر مو‌های زائد نسبت به وکس و شیو ماندگارتر است.
  • رشد مو‌های زائد بعد از انجام لیزر، کندتر و نازک‌تر خواهد بود.

معرفی جدید‌ترین و نوین‌ترین دستگاه لیزر مو‌های زائد در تجهیز گستر لیزر

در مطالب فوق سعی کردیم فناوری‌های موجود درزمینهٔ لیزر مو‌های زائد را به شما معرفی کنیم، حال در ادامه تصمیم داریم شما را با چند دستگاه نوین در یکی از بهترین کلینیک‌های ایران آشنا سازیم.

  • دستگاه الکساندرایت

یکی از بهترین دستگاه‌هایی که در حال حاضر در دنیا به‌منظور حذف مو‌های زائد به‌کار می‌رود، دستگاه لیزر الکساندرایت است. این دستگاه از امکان تنظیم طول انرژی و موج برخوردار بوده و با انواع پوست‌ها و مو‌ها سازگاری دارد. دستگاه الکساندرایت از نور مرئی با طول موج ۷۵۵ نانومتر استفاده می‌کند. کلینگ بسیار قوی و سیستم خنک‌کنندهٔ موجود در این دستگاه، از سوختن پوست و آسیب به آن جلوگیری خواهد کرد.

  • دستگاه لیزر ICE Platinum و ICE Platinum Plus

ازجمله بهترین دستگاه‌های موجود در دنیا می‌توان به دستگاه‌های ICE Platinum و ICE Platinum Plus اشاره کرد. تولید این دستگاه‌ها انقلابی درزمینهٔ دستگاه­‌های لیزر به‌شمار می‌رود. این دو دستگاه تمام مزیت‌های دستگاه‌های الکساندرایت، دایود و Nd: YAG را در خود جای داده‌اند و درواقع باید گفت طول موج دستگاه‌های گفته‌شده در این دستگاه وجود دارد.

کسانی که دارای موی بلوند، روشن، نازک یا پوست تیره و برنزه‌ هستند، می‌توانند از این دستگاه برای حذف مو‌های زائد خود استفاده کنند. تغییر فرکانس در این دستگاه، آن را برای انواع پوست و مو مناسب کرده است. ترکیب سه طول موج گفته‌شده در این دستگاه، به‌صورت عمقی می‌تواند در ساختار و عمق پوست شما نفود کرده تا مو‌های زائد شما را حذف کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم

  • دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم علاوه‌بر قابلیت‌های دستگاه پلاتینیوم و استفاده از سه طول موج مختلف، به فناوری Quattro TM مجهز است. دستگاه لیزر تیتانیوم زائد از شعاع اسپات سایز بزرگ به وسعت ۶۰۰ تا ۹۰۰ سانتی‌متر برخوردار بوده، از همین رو طول دورهٔ درمان را تا ۴۰ درصد کاهش می‌یابد.

ضمن این‌که دستگاه فوق با داشتن In-Motion، انجام لیزری ایمن و بدون هیچگونه عوارضی مانند سوختگی را برای شما فراهم می‌کند. سیستم خنک کنندگی ICE پلاس به همراه نوک یاقوت کبود اپلیکاتور می‌تواند عوارض جانبی ناشی از انجام لیزر و درد آن را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم برای درمان‌های مربوط به ضایعه‌های عروقی و پوستی مناسب بوده و جزو بهترین دستگاه‌ های لیزر موهای زائد به‌شمار می‌رود. در این دستگاه هم ترکیب و تلفیق طول موج‌های مختلف و مؤثر به سادگی ریشه مو‌های زائد در لایه‌های پوستی را از بین خواهد برد. تکنولوژی In-Motion باعث اعمال یکنواخت انرژی در سطح پوست می‌شود، از همین رو فرآیند درمان را تسریع می‌کند. به‌علاوه تکنولوژی فوق، حرارت پوست را به‌صورت تدریجی افزایش داده و درد ناشی از سوختگی را کاهش می‌دهد.

  • دستگاه لیزر اشنایدر پلاس ۲۰۲۳

این دستگاه لیزر یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های موجود است که از سال ۲۰۲۳ به بازار معرفی شد. این مدل دستگاه از تکنولوژی‌های نوین برای حذف موی زائد برخوردار است و به دلیل داشتن ویژگی بسیار زیادی می‌تواند با دستگاه‌هایی مانند دایموند رقابت کند.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس ۲۰۲۳ از ۴۰ میلیون شات بسیار مفید برخوردار بوده، از همین رو برای سال‌ها کارایی دارد. این دستگاه از تأییدیه کشور آلمان برخوردار است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دستگاه فوق، فرآیند درمان را بسیار تسریع کرده و حتی در برخی مواقع در ۴ جلسه می‌توانید اثر بخشی آن را مشاهده کنید. این دستگاه هم مانند دو نمونهٔ قبلی از طول موج‌های دایود، الکس و‌اندیاگ استفاده می‌کند. ضمن این‌که برای حذف مو‌های کرکی روی گوش، بینی و صورت هم عملکرد خوبی از خود نشان داده‌است. با توجه به این‌که دستگاه اشنایدر پلاس از سه طول موج مختلف بهره می‌گیرد، برای تیپ‌های پوستی مختلفی مناسب خواهد بود.

تجهیزات جدید لیزر موهای زائد

سخن آخر

بهتر است در پایان به یاد داشته باشید نتایج لیزر تنها زمانی مؤثر خواهد بود که شما برای انجام این عمل به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. تجهیز گستر لیزر با داشتن نوین‌ترین دستگاه لیزر مو‌های زائد به شما برای به‌دست آوردن نتایج مؤثر کمک می‌کند.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x