شرایط سفر به میلان چیست؟

رویای سفر به اروپا و دیدن جذابترین کشورهای غرب، شاید آرزوی مشترک خیلی از ما باشد. اما در میان همه این کشورها و شهرهای اروپایی، ایتالیا نگینی است که جور دیگری می درخشد. میلان یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا است که اگر اهل هنر و معماری و فرهنگ باشید، باید حتما به پایتخت مد و اقتصاد اروپا سفر کنید.

شهری که سابقه دیرینه ای داشته و با هنر گره خورده است. اما وقتی صحبت از سفر به شهرهای اروپایی در میان باشد، شاید خیلی از شما بترسید و گمان کنید که راه بسیار سخت و دور و درازی در پیش دارید.

اما اگر از شرایط سفر به میلان مطلع باشید، می توانید با پس انداز کردن، برای سفر به این شهر زیبا برنامه ریزی کنید. در ادامه این مطلب با شرایط سفر به این مقصد زیبای اروپایی آشنا شوید.

اطلاعات لازم برای سفر به ایتالیا

اگر مقصد شما ایتالیا است، باید اطلاعات لازم برای سفر به این کشور را داشته باشید. زبان رسمی در شهر میلان، ایتالیایی و پول رایجی که مردم استفاده می کنند، یورو است. بنابراین برای پرداخت های خود پیشنهاد می کنیم یورو به همراه داشته باشید تا دردسر تعویض دلار با یورو را نداشته باشید.

دین رسمی مردم ایتالیا، مسیحیت و پیش شماره این شهر +2 است. میلان چیزی نزدیک به 1 میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد و بزرگترین شهر اروپا محسوب می شود. در سفر به این شهر بد نیست با برخی از اصلاحات ایتالیایی آشنا باشید، اما در غیر این صورت، زبان انگلیسی هم کار شما را راه می اندازد.

دریافت ویزا برای سفر به میلان

مهمترین نکته برای سفر به میلان، داشتن ویزا برای ورود به ایتالیا است. ایتالیا در منطقه شنگن واقع شده و باید ویزا توریستی شنگن داشته باشید. بهتر است حداقل از یک ماه قبل از سفر نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید تا با مشکل مواجه نشوید. البته بهترین زمان برای درخواست ویزا، از 3 ماه قبل از سفر است، زیرا امکان این که در صف دریافت ویزا معطل شوید، بیشتر می شود.

دریافت ویزا برای سفر به شهر میلان

اگر به صورت گروهی، همراه با تور و یا انفرادی قصد سفر به ایتالیا را داشته باشید، لازم است بدانید که هزینه های دریافت ویزا و احتمال صدور ویزا تفاوت دارد. برای گرفتن ویزا بهتر است که مدارک شما تکمیل باشد. مهمترین مدارکی که برای دریافت ویزا باید به همراه داشته باشید، عبارتند از:

1ـ اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
2ـ عکس 4.5*3.5 زمینه سفید با 80% صورت (2 قطعه)
3ـ اصل گذرنامه های قدیمی
4ـ اصل شناسنامه همراه با ترجمه
5ـ گواهی اشغال به کار به زبان انگلیسی و یا ترجمه آن
6ـ ترجمه روزنامه رسمی، آگهی تغییرات شرکت و اساسنامه شرکت
7ـ ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر و حکم کارگزینی
8ـ اصل سوابق بیمه تامین اجتماعی شش ماه اخیر همراه با ترجمه آن
9ـ اصل جواز کسب/ پروانه کسب/ پروانه مطب/ کارت نظام پزشکی/ دفترچه وکالت یا ترجمه آنها
10ـ گواهی اشتغال به تحصیل به زبان انگلیسی و ترجمه آن
11ـ گواهی تمکن مالی از بانک مربوطه و گردش حساب 3 تا 6 ماهه به زبان انگلیسی.

از دیگر مدارکی که برای رفتن به سفارت ایتالیا و درخواست ویزا ممکن است نیاز داشته باشید، بلیط رفت و برگشت، دعوتنامه از میزبان ایتالیایی و ارائه مدرک داشتن تمکن مالی برای سفر به ایتالیا است.

خرید بلیط رفت و برگشت به میلان

برای سفر به ایتالیا، می توانید به طور مستقیم بلیط هواپیما تهران به میلان را رزرو کنید. سفر هوایی به این شهر از تهران حدود 5 ساعت و 40 دقیقه است. هزینه بلیط با توجه به ایرلاین و تاریخ سفر شما تفاوت دارد. اما مهمترین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که بلیط رفت و برگشت خود را همزمان رزرو کنید تا برای بازگشت به ایران دچار مشکل نشوید.

خرید بلیط رفت و برگشت به میلان

برای خرید بلیط تهران میلان وارد وب سایت فلای تودی شوید و از بخش پرواز، تاریخ رفت و برگشت خود را وارد کرده و کلاس پروازی خود را مشخص کنید. روی دکمه جستجو کلیک کنید تا پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده شود و سپس نسبت به خرید بلیط خود اقدام کنید. اگر مشکل و یا سوالی در فرایند خرید بلیط داشتید، می توانید با کارشناسان فلای تودی در تماس باشید.

رزرو هتل در میلان

در سفر به این شهر زیبای اروپایی باید لیستی از هتل های مناسب شهر داشته باشید. هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو یکی از بهترین هتل های پنج ستاره میلان است. همه اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و حمامی مجلل با لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره هستند و همه چیز برای داشتن یک اقامت رویایی برای شما فراهم شده است.

با اقامت در این هتل، صبح خود را با صرف صبحانه های لوکس و کیک های خوشمزه محلی و شیرینی های ایتالیا آغاز کنید. همچنین می توانید بهترین کیفیت غذاهای میلان را در رستوران همین هتل تجربه کنید. این هتل قیمت های بالایی دارد و در صورت تمایل می توانید هتل های قیمت مناسب تر را انتخاب کنید.

چرا بلیط میلان را از فلای تودی بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما گزینه های زیادی پیش رو دارید، اما اگر دو فاکتور کیفیت و قیمت همزمان برای شما اهمیت دارد، فلای تودی را انتخاب کنید. فلای تودی با شعار مرجع ارزان ترین بلیط هواپیما و پوشش حداکثری مقاصد داخلی و خارجی، محبوبیت بالایی در میان مسافران دارد. همچنین نکته دیگر که در خصوص فلای تودی اهمیت دارد، پشتیبانی مسئولانه و 24 ساعته آن است. اگر در فرایند خرید بلیط دچار ابهام و یا سوالی شدید، می توانید با کارشناسان آن در تماس باشید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x