ست کردن کتانی سفید با استایل‌های مختلف

کفش های سفید خود را با چی ست کنیم تا استایل شیکی خلق کنیم؟ هر فرد خوشتیپ و شیک پوشی، حداقل یک جفت کفش سفید در جاکفشی خود دارد. ست کردن کفش سفید مردانه با لباس ها و اکسسوری های مختلف، یکی از اصلی ترین کلیدهای ارتقای استایل نیمه رسمی و اسپرت است.

در این مطلب قصد داریم به صورت کامل به این سوال جواب دهیم که کفش سفید با چی ست میشه. به این منظور بهترین استایل ها با کفش سفید را معرفی کردیم تا بتوانید تیپ خاص و متفاوتی را تجربه کنید.

راهنمای ست کردن کفش سفید

کفش سفید یکی از پرطرفدارترین انواع کفش در بین آقایان است؛ زیرا ست کردن آن بسیار راحت است و برای استایل های مختلف از رسمی و نیمه رسمی تا اسپرت قابل استفاده است.

راهنمای ست کردن کفش سفید

اگر قصد استفاده از این کفش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم موقع ست کردن کفش سفید، در بقیه لباس‌ها از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، کرم، طوسی و غیره استفاده کنید تا تیپ شما تعادل داشته باشد و رنگ سفید کفش‌ها توی ذوق نزند. در ادامه به معرفی چند ست جذاب و شیک با استفاده از کفش سفید خواهیم پرداخت.

با کفش سفید چی بپوشیم؟

از آنجایی که کفش سفید دارای رنگ خنثی است، معمولا با هر رنگی به راحتی ست می‌شود؛ اما در این قسمت قصد داریم جذاب‌ترین استایل‌هایی که با استفاده از کفش سفید می‌توان درست کرد را به شما معرفی کنیم.

با کفش سفید چی بپوشیم

کفش سفید با شلوار جین

برای ست کردن کفش سفید یک راه‌حل طلایی وجود دارد: ست کفش کتانی سفید مردانه با شلوار جین و تی‌شرت سفید مردانه. تضادی که بین رنگ شلوار شما و کفش‌تان وجود دارد جلب توجه می کند و به داشتن استایل اسپرت و خاص کمک می کند.

اگر این استایل موردپسند شما است، می توانید برای خرید شلوار جین مردانه ارزان، به سایت دایان شاپ مراجعه کنید تا تنوع بالایی از انواع شلوار جین مردانه را در سایز و رنگ بندی در محبوب ترین برندها مشاهده کنید.

ست کتانی سفید مردانه با پالتو مشکی

گاهی استفاده از رنگ های متضاد می تواند جلوه ویژه ای به استایل شما ببخشد. ست کتانی سفید مردانه با پالتو مشکی یکی از ست های بسیار شیک است که برای افرادی که به استایل کژوال و یا حتی رسمی علاقه دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. ست معرفی شده یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز و زمستان خواهد بود.

ست کتانی سفید با پالتو مشکی

برندهای برتر در سطح جهانی برای خرید کفش سفید شامل موارد زیر می شود:

  • Sketcher
  • Adidas
  • Airmax
  • Nike
  • Cat
  • Asics
  • New Balance و غیره

مهم است که فارغ از رنگ کفش، به راحت بودن آن هم دقت کنید تا بهترین کفش برای ایستادن طولانی را تهیه کنید و راه رفتن زیاد با آن، شما را خسته نکند.

ست کفش سفید مردانه با کت و شلوار

یکی از خاص ترین استایل ها برای آقایان، استفاده از کفش سفید مردانه با انواع مدل کت شلوار است. این استایل بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی دیده می شود؛ اما به تازگی جوانان ایرانی نیز به این استایل اسپرت و در عین حال مناسب مهمانی و مراسم رسمی، علاقه مند شده اند.

ست کفش سفید مردانه با کت و شلوار

این استایل جذاب با کت و شلوار مشکی و یا حتی سفید، ست بسیار شیکی ایجاد می کند و برای مراسم های رسمی و غیررسمی می تواند مناسب باشد. با این حال، اگر برای کت و شلوار خود دنبال کفش مناسب دیگری می‌گردید، می‌توانید کفش برای کت و شلوار را ببینید.

همچنین بخوایند: 20 بهترین برند کفش‌ دنیا: راه رفتن روی ابر!

ست کفش سفید مردانه با پلیور یقه هفت

اگر از طرفداران استایل اسپرت هستید، ست کفش سفید مردانه با پلیور یقه هفت یکی از ایده های جذاب برای شما خواهد بود. این ست بسیار شیک است و برای کسانی که به استایل کژوال علاقه دارند انتخاب هوشمندانه ای می تواند باشد.

برای تکمیل تیپ خود می توانید فروشگاه اینترنتی دایان شاپ را انتخاب کنید. از خدمات مهم این آنلاین شاپ می توان به پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت درمحل، ضمانت مرجوعی و تعویض کالا و ثبت سفارش آسان نام برد.

ست کفش سفید مردانه با پیراهن راه راه سفید و طوسی

تیپ جذاب دیگری که با استفاده از کفش سفید مردانه می توان ایجاد کرد، ست کفش سفید مردانه با پیراهن راه راه سفید و طوسی است. این استایل بسیار شیک برای استفاده روزمره و یا مراسم های نیمه رسمی قابل استفاده است و یکی از گزینه های جذاب پیش روی آقایان شیک پوش محسوب می شود.

ست کفش سفید مردانه با پیراهن سفید نخی

برای فصل بهار و تابستان می توانید از ست جذاب کفش سفید مردانه با پیراهن سفید نخی و شلوار خاکی استفاده کنید. این استایل نود برای فصل های گرم سال بسیار مناسب است و بدن شما را خنک نگه می دارد.

با استفاده از آیتم های نام برده شده، می توانید استایل اسپرت و بسیار شیکی را در فصل بهار و تابستان تجربه کنید و چشم ها را به سلیقه و تیپ خود خیره کنید.

کلام آخر

کفش سفید با چی ست میشه؟ در این مطلب با یکی از پرفروش ترین رنگ های کفش مردانه یعنی کفش سفید آشنا شدید. همان طور که خواندید در ست کردن کفش سفید دستتان باز است؛ چرا که این رنگ خنثی به راحتی با رنگ های متضاد و یا حتی هم طیف خود ست می شود و برای استایل های مختلف قابل استفاده است.

امیدواریم بعد از خواندن این مطلب بتوانید ست شیکی را با کفش سفید انتخاب و خریداری کنید.

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x