راهنمای انتخاب بهترین کفش برای ایستادن طولانی

پیدا کردن بهترین کفش برای ایستادن طولانی برای همه افراد با هر سنی ضروری است؛ به‌خصوص افرادی که به دلیل شغل یا فعالیت‌های روزانه، مدت زمان زیادی را به اجبار روی پای خود می‌ایستند یا راه می‌روند.

هنگام ایستادن، کل وزن بدن روی پاها قرار می‌گیرد و پوشیدن کفش نامناسب، می‌تواند منجر به کشیدگی عضلات، خستگی، کمر‌درد و حتی خار پاشنه شود.

بنابراین هنگام خرید کفش برای ایستادن‌های طولانی مدت، باید به استحکام، وزن، زیبایی، دوام و راحتی کفش توجه کنید؛ زیرا پا قلب دوم شما است و روزانه زمان زیادی را درون کفش‌ می‌گذراند.

چه کفشی برای ایستادن طولانی مناسب است؟

ایستادن‌های طولانی مدت باعث کمر درد، زانو درد، خار پاشنه و گرفتگی عضلات پا می‌شود که علاوه‌بر مشکلات جسمی، در کار و فعالیت‌های روزانه شما نیز اختلال ایجاد می‌کند؛ بنابراین نحوه‌ی ایستادن و نوع کفشی که در طول روز می‌پوشید در سلامت شما بسیار تاثیر‌گذار است.

ویژگی‌های زیادی هستند که یک کفش خوب را تعیین می‌کنند. به‌طور‌کلی کفش مناسب، به گونه‌ای ساخته می‌شود که هنگام ضربه، فشار زیادی به پای شما وارد نمی‌شود و با داشتن بالشتک‌های مناسب در قسمت زیره کفش، وزن شما را به خوبی در کف پاها پخش می‌کند. در این بخش از مقاله، با انواع کفش مناسب آشنا می‌شوید.

کفش با بالشتک هوا

حتی اگر ورزشکار نیستید، یک جفت کفش ورزشی بالشتک‌دار، برای انجام کار‌های روزمره تهیه کنید؛ زیرا این نوع کفش‌ها برای افرادی که پا درد و زانو درد دارند بسیار مفید است. همچنین کفش‌هایی را تهیه کنید که زیره آن‌ها مقاوم و آج‌دار باشد تا از لغزش و افتادن جلوگیری کند، به‌خصوص اگر در محیط‌های بیمارستان و پزشکی کار می‌کنید.

کفش‌های ارگونومیک

جنس زیره کفش‌های ارگونومیک از جنس پی یو یا پی وی سی است که بسیار سبک و راحت هستند و مقاوت بیشتری دربرابر فشار و ضربه دارند. این بهترین کفش برای ایستادن طولانی است؛ زیرا  ضد آب است و با پوشیدن طولانی مدت، اصطکاک آن تنها به‌صورت جزئی کاهش می‌یابد.

کفش تابستانه

کفش‌های تابستانه طبی که بدون پشتی و جلو بسته هستند، در میان کارکنان خدمات غذایی و مراقبت‌های بهداشتی محبوب هستند؛ زیرا علاوه‌بر راحتی، از پاشنه و قوس کف پا مراقبت می‌کنند.

معرفی 100 مدل کفش راحتی مجلسی زنانه

همچنین این نوع کفش‌ها، از گرم شدن بیش از حد و عرق کردن پاها جلوگیری می‌کنند. اگر کفش‌های تابستانه شما استاندارد است و در برابر لغزش مقاوم هستند، می‌توانید هنگام کار از آن‌ها استفاده کنید.

کفش تابستانه مردانه طبی
کفش تابستانه مردانه طبی

چکمه‌های کار

اگر شغل شما شامل ساخت‌و‌ساز است، پوشیدن چکمه‌های کار، ایده آل هستند؛ زیرا از مچ پا به خوبی محافظت می‌کند و دارای زیره نرم با آستر‌های ضد تعریق هستند که مانع از بوی بد پا می‌شود. این نوع از کفش‌ها، برای افرادی که پاهای پهن یا انگشتان چکشی دارند مناسب است.

کفش اسپرت

کفش‌های اسپرت و ورزشی عملکرد بهتری دارند و از همه طرف، پاهای شما را تحت پوشش قرار می‌دهند و بسیار مناسب ایستادن‌های طولانی مدت هستند؛ به‌خصوص برای افرادی که کمر درد یا گودی کمر دارند. اگر شغلی دارید که مجبور هستید برای مدت طولانی روی پای خود بایستید، حتما در انتخاب کفش دقت کنید.

کفش‌ چرمی

اگر مشکلات مفصلی دارید، لازم نیست نگران باشید. کفش‌های طبی چرم می‌توانند تا حدودی در کاهش و بهبود درد‌های مفصلی پا، به شما کمک کنند. کفش‌های چرمی که لژ سه سانتی‌متر با آج‌های بلند دارند، برای استفاده‌های روزمره مناسب هستد.

دقت کنید که کفش چرم شما داری کفی طبی باشد تا ضربه وارد شده به پاشنه پا را کاهش دهد و قوس کف پا را پر کند تا فشار وارد شده به پا، زانو‌ها و کمر را به حداقل برساند.

سعی کنید اصول گفته شده را موقع خریدن هر نوع کفش برای کت و شلوار رعایت کنید.

هفت ویژگی کفش خوب

بر‌اساس برخی تخمین‌ها، هر فردی در طول عمرش به طور متوسط چهار برابر محیط کره زمین راه می‌رود؛ با این حال افراد توجه زیادی به کیفیت کفش‌های خود ندارند.

کفش‌ها مهم‌ترین بخش از استایل یک فرد است، زیرا هیچ لباسی تا این اندازه دقیق نیست که عملکرد‌های مکانیکی مهمی مانند انتقال وزن و تعادل را انجام دهد. در این بخش از مقاله به ویژگی‌های بهترین کفش برای ایستادن طولانی می‌پردازیم.

1. قابل تنظیم باشد

پاهای افراد ممکن است سایز یکسان اما حجم متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل کفش‌های بندی یا چسبی که می‌توان سایز آن‌ها را تنظیم کرد مناسب هستند.

2. ارتفاع پاشنه و زیره کفش باید مناسب باشد

ارتفاع پاشنه کفش نباید بیشتر از سه سانتی‌متر و کمتر از دو سانتی‌متر باشد، زیرا باعث پیچ‌خوردگی و درد جلوی پا می‌شود.

3. به اندازه کافی جادار باشد

کفشی که می‌پوشید باید فضای کافی در قسمت‌های عرضی و طولی داشته باشد، زیرا هنگام راه رفتن و ایستادن زیاد، پای شما به اندازه یک سانتی‌متر، بزرگ‌تر می‌شود.

همچنین بخوایند: 20 بهترین برند کفش‌ دنیا: راه رفتن روی ابر!

4. مقاوم باشد

تگیه‌گاه پاشنه کفش و زیره آن، باید نرم و ثابت باشد تا هنگام راه رفتن و دویدن در مسیر‌های ناهموار، از حرکت‌های عمودی یا افقی پاشنه پا جلوگیری کند.

5. کفش‌های فرسوده را دور بیندازید

کفش‌های کهنه، اغلب عملکرد اصلی خود را از دست داده‌اند. ایستادن و راه رفتن با کفش‌های فرسوده، ضربه و فشار به پاها و مفاصل را افزایش می‌دهد.

6. از پوشیدن کفش‌های ارزان و پاشنه بلند خودداری کنید

کفش‌های ارازان قیمت دوام کمی دارند و نمی‌توان طولانی مدت از آن‌ها استفاده کرد؛ به‌خصوص اگر مشکل کجی انگشت پا یا حساسیت‌های پوستی دارید، پوشیدن اینگونه کفش‌ها به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود.

کفش‌های پاشنه بلند، زیبا و شیک هستند ولی استفاده طولانی مدت از این کفش‌ها، روی پا و کمر شما تاثیر منفی می‌گذارند؛ بنابراین کفش‌های مجلسی استاندارد را انتخاب کنید که کفی نرم و منعطفی دارند تا در حالت ایستاده و هنگام حرکت، به پا و انگشتان شما فشار وارد نشود.

7. قسمت جلوی کفش باید پهن و گرد باشد

کفش‌هایی که قسمت جلویی آن‌ها گرد است، مناسب‌تر هستند؛ زیرا انگشتان پا آزاد بوده و هنگام راه رفتن و ایستادن، فشار بدن را در همه انگشتان پخش می‌کنند. همچنین قسمت داخلی و میانی کفش باید دارای برآمدگی باشد تا قوس کف پا را پر کند.

بهترین کفش زنانه برای ایستادن طولانی

هر شغل و محیطی کفش مخصوص و مناسب خود را دارد. پوشیدن کفش مناسب باعث کاهش استرس و افزایش سلامتی شما می‌شود.

اگر مجبور هستید مدت طولانی روی پای خود بایستید، حتما قبل از خرید کفش به ویژه کفش سال جدید از کیفیت و راحتی آن مطمئن شوید، چون خیلی‌ها موقع خرید کفش در سال نو، فقط به ظاهر آن اهمیت می‌دهند در حالی که راحتی آن بیش از ظاهرش اهمیت دارد.

در این بخش از مقاله به معرفی 20 مدل کفش زنانه می‌پردازیم تا با توجه به نیاز و علاقه شخصی، کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کفش اسپرت صورتی زنانه
کفش اسپرت صورتی زنانه

این محصول که از مواد با کیفیت و دوخت مناسبی برخوردار است، با طول عمر و انعطاف‌پذیری خود می‌تواند یکی از کفش‌های کتانی مناسب برای ایستادن طولانی باشد.

کفش شیک اسپرت زنانه
کفش شیک اسپرت زنانه

کفش کتانی زنانه با رویه مشبک بهترین گردش هوا را دارد که مانع از عرق کردن و بو گرفتن پا می‌شود. زیره کفش آج دار و از جنس پی یو می‌باشد که علاوه‌بر سبکی، مانع از لیز خوردن می‌شود.

کفش اسپرت زنانه بنفش
کفش اسپرت زنانه بنفش

این کفش زنانه بسیار شیک، سبک و راحت است. اگر بیشتر اوقات روی پا هستید می‌توانید از این کفش اسپرت و راحتی زنانه استفاده کنید.

کفی این کفش بسیار نرم و راحت است و به خوبی فشار را در کف پای شما پخش می‌کند؛ همچنین با داشتن روکش عرق‌گیر، به شما کمک می‌کند هنگام ایستادن یا راه رفتن احساس خوب و راحتی داشته باشید.

کفش ورزشی زنانه به رنگ طوسی
کفش ورزشی زنانه به رنگ طوسی

یک کفش زنانه بادوام و شیک است که برای دویدن و فعالیت‌هایی که نیاز به ایستادن‌های طولانی دارند، مناسب است. کفی این کفش با کیفیت بالا و طراحی مناسب، ضد لغزش بوده و هنگام راه رفتن و ایستادن ضربه و فشار را در تمام قسمت کف پا پخش می‌کند. همچنین بالشتک‌هایی در نواحی مچ پا قرار دارد که پاشنه و مچ پا را محکم حفظ می‌کند و باعث عملکرد بهتر شما می‌شود.

کفش اسپرت تابستانه زنانه
کفش اسپرت تابستانه زنانه

این کفش اسپرت برای پیاده روی، ایستادن و محیط کار بسیار مناسب است؛ زیرا بسیار تنفس‌پذیر است، زیره و کفی آن طبی است که مانع از پا درد می‌شود و همچنین می‌توانید بر‌اساس سایز پای خود، اندازه آن را تغییر دهید.

کفش شیک و فانتزی زنانه
کفش شیک و فانتزی زنانه

این کفش تابستانه اسپرت زنانه، بسیار خنک و سبک است. جنس رویه کفش از الیاف و چرم مصنوعی ساخته شده. جنس زیره آن نیز بسیار نرم و مقاوم است و فشار وارده بر پاها را کاهش می‌دهد.

کتونی زرد زنانه
کتونی زرد زنانه

جنس رویه کفش از فوم و مش ساخته شده است که انعطاف‌پذیری و گردش‌هوای خوبی دارد. زیره کفش لاستیکی است و فشار وارده بر پاها را کم می‌کند. ارتفاع کفش نیز تا ساق پا بوده و تعادل شما را حفظ می‌کند.

کتونی قرمز زنانه
کتونی قرمز زنانه

جنس زیره این کفش، طبی و ارتجاعی است. جنس رویه کفش از تور و جیر مصنوعی ساخته شده و برای ایستادن زیاد مناسب است.

کفش اسپرت سفید زنانه با قیمت مناسب
کفش اسپرت سفید زنانه با قیمت مناسب

این کفش اسپرت سفید زنانه، از چرم مصنوعی با کیفیت ساخته شده است که با هر استایلی ست می‌شود. نحوه بستن کفش به صورت بندی است و ارتفاع آن تا مچ پا است.

کفش ورزشی زنانه
کفش ورزشی زنانه

این کفش با جنس زیره پلی اورتان، در برابر سایش مقاوم است. در رویه کفش از پارچه مش استفاده شده که باعث گردش بهتر هوا و مانع از عرق پا می‌شود.

کتونی شیک زنانه
کتونی شیک زنانه

این کفش زنانه، یک کتونی شیک و کاربردی است. رویه کفش از جنس میکروسوییت و تی پی یو ساخته شده است. زیره کفش نیز از جنس پی یو بوده که نرم و راحت است. این کتونی طبی، برای استفاده‌های روزمره مناسب خواهد بود.

کفش ورزشی سفید زنانه
کفش ورزشی سفید زنانه

این کفش برای کاهش فشار پا و راحتی و تنفس بیشتر پای شما تولید شده است. همچنین می‌توانید بر‌اساس سایز و حجم پای خود، آن را تغییر دهید. این کفش دور دوخت است و به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می‌شود.

کفش شیک و اسپرت زنانه
کفش شیک و اسپرت زنانه

این کفش سفید زنانه ظاهر شیک و ساده دارد و برای فعالیت‌های روزانه شما مناسب خواهد بود. همچنین قابلیت گردش هوا دارد و در برابر سایش مقاوم است.

کفش اسپرت زنانه مناسب ایستادن زیاد
کفش اسپرت زنانه مناسب ایستادن زیاد

این مدل، بهترین کفش برای ایستادن طولانی است. ترکیبی از مش و پارچه در قسمت زیره کفش، تنفس پذیری، ثبات و پشتیبانی آن را بیشتر می‌کند. چنین کفش‌هایی که دارای یک الگوی کششی است، راه رفتن روی سطوح ناهموار را آسان می‌کند.

کفش اسپرت سفید مشکی زنانه
کفش اسپرت سفید مشکی زنانه

این کفش اسپرت زنانه، قابلیت ارتجاعی دارد و فشار‌های وارده بر پا را کاهش می‌دهد.

گفش رنگین کمانی زنانه
گفش رنگین کمانی زنانه

این کفش زیره نرم و مقاومی دارد که می‌توان برای باشگاه، پیاده‌روی و کار‌های روزمره از آن استفاده کرد. همچنین می‌توانید این کفش را با هر استایلی بپوشید.

کفش زنانه راحتی
کفش زنانه راحتی

این کتونی زنانه کشی است و خیلی راحت و سریع پوشیده می‌شود. همچنین دارای قابلیت گردش هوا و انعطاف پذیری بوده که برای محیط ‌های کاری شما مناسب خواهد بود.

کفش زنانه مشکی اسپرت
کفش زنانه مشکی اسپرت

جنس رویه این کفش از الیاف مصنوعی و پارچه است و فشار پا را کاهش داده و انعطاف‌پذیری زیادی دارد.

کفش اسپرت دخترانه
کفش اسپرت دخترانه

رویه این کفش با الیاف نخی و مش و همچنین جنس زیره کفش TPU، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در مقابل سایش مقاوم است.

کفش جورابی زنانه
کفش جورابی زنانه

این کفش اسپرت زنانه کشی است و رویه پارچه‌‌ای دارد که باعث گردش بیشتر هوا می‌شود. جنس زیره کفش پلی اورتان است که باعث می‌شود قابلیت ارتجاعی داشته باشد.

بهترین کفش مردانه برای ایستادن طولانی

انتخاب بهترین کفش برای ایستادن زیاد و انجام فعالیت‌های روزانه، خستگی و استرس شما را در حین کار کاهش می‌دهد. در ادامه به معرفی 20 مدل کفش مردانه می‌پردازیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط و سلیقه خود، کفش مناسب را پیدا کنید.

کفش سفید مردانه
کفش سفید مردانه

این کفش فشار وارده بر پاهای شما را کاهش می‌دهد. کفی آن طبی است و برای ایستادن‌های طولانی مدت و پیاده روی، مناسب است. همچنین این کفش، دور دوخت است و می‌توان آن را در ماشین لباسشویی با دمای کم شست.

لازم به ذکر است کفش‌های سفید مد شده‌اند و تنظیم استایل با کفش سفید در دنیای مد رواج زیادی پیدا کرده است. این روزها از تیپ‌ اسپرت تا رسمی شامل کتانی سفید می‌شود و حتی آن را همراه با کت و شلوار می‌پوشند.

کفش شیک مردانه
کفش شیک مردانه

جنس زیره این کفش EVA است که بسیار سبک و راحت است. کفی کفش آج‌دار بوده و برای پیاده روی یا کار‌های بیمارستانی و خدماتی، مناسب است. همچنین قابلیت گردش هوای آن باعث می‌شود گزینه بسیار خوبی برای فصل گرم باشد.

کفش مردانه چرمی
کفش مردانه چرمی

کفش طبی با چرم طبیعی گزینه مناسبی برای کارمندان است؛ زیرا زیره کفش پی وی سی است و وزن را روی کل پا، پخش می‌کند. همچنین این کفش بندی است که می‌توانید اندازه آن را متناسب با پای خود، تغییر دهید.

کتونی مردانه شیک
کتونی مردانه شیک

کفش راکی یک کفش مناسب برای استفاده‌های روزمره است. به دلیل بافت و جنس رویه این کفش، گردش هوا در آن وجود دارد و پا عرق نمی‌کند. زیره کفش از جنس EVA بوده که بسیار سبک و راحت است.

کتونی شیک اسپرت مردانه
کتونی شیک اسپرت مردانه

این کتونی سفید، برای پیاده روی و ایستادن مناسب است و با داشتن قابلیت گردش ‌هوای آن، از بوی بد پا راحت می‌شوید. کفی کفش طبی است و مانع از احساس خستگی شما می‌شود. همچنین انعطاف پذیری آن باعث می‌شود تا برای پیاده روی و دویدن نیز مناسب باشد.

کفش اسپرت طوسی مردانه
کفش اسپرت طوسی مردانه

این کفش مردانه، سبک است و مچ پا را در بر می‌گیرد. جنس رویه کفش پارچه‌ای بوده که باعث گردش هوا می‌شود. همچنین انعطاف پذیری و مقاومت بالایی در برابر سایش دارد.

کفش مردانه
کفش مردانه

رویه این مدل کفش از جنس الیاف مصنوعی است که باعث می‌شود، محکم و با دوام باشد. زیره کفش با جنس ترموپلاستیک پلی اورتان، قابلیت ارتجاعی خوبی به آن می‌دهد. همچنین بالشتک هوایی موجود در کف کفش، می‌تواند فشار را در کف پای شما پخش کند.

کفش اسپرت و شیک مردانه
کفش اسپرت و شیک مردانه

این بهترین کفش برای ایستادن طولانی است زیرا کاملا استاندارد بوده و رویه و زیره کفش از مواد با کیفیتی ساخته شده است که باعث طول عمر بیشتر این کفش می‌شود.

کتونی شیک مردانه
کتونی شیک مردانه

این کتونی مردانه، قابلیت ارتجاعی دارد و فشار وارده بر پاها را کاهش می‌دهد. آج‌های کف کفش، مانع از لغزش می‌شوند و برای استفاده‌های روزانه یا مکان‌هایی مانند بیمارستان، مناسب است.

کفش مردانه اسپرت
کفش مردانه اسپرت

زیره این کفش از جنس EVA است و  قابلیت ارتجاعی دارد. همچنین با داشتن بالشتک هوا در کفی کفش، انعطاف پذیری کفش را بیشتر کرده است. رویه کفش حالت مشبک دارد که باعث گردش هوا می‌شود؛ در نتیجه چنین کفشی برای فعالیت‌های روزانه عالی است.

کفش ورزشی مردانه
کفش ورزشی مردانه

جنس رویه کفش از فوم، مش و پارچه است. زیره کفش نیز از پلی اورتان ساخته شده که انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی کفش را افزایش می‌دهد. نحوه باز و بستن کفش به صورت، بندی است تا اندازه آن را به دلخواه تنظیم کنید.

کفش اسپرت مشکی مردانه
کفش اسپرت مشکی مردانه

این کفش پیاده روی مردانه برای ایستادن زیاد و راه رفتن مناسب است. جنس رویه آن از چرم مصنوعی و جنس زیره کفش TPU است. زیره کفش نیز انعطاف‌پذیر است و قابلیت ارتجاعی دارد که مانع از خستگی کف پا می‌شود.

کفش کرم و قهوه‌ای مردانه
کفش کرم و قهوه‌ای مردانه

این کفش دارای طراحی ارگونومیک بوده و برای ایستادن طولانی، یکی از بهترین گزینه‌ها است. زیره آن ترکیبی از جنس PVC و EVA است که باعث می‌شود بسیار سبک اما مقاوم باشد. رویه مشبک کفش نیز باعث گردش هوا می‌شود.

کفش اسپرت مردانه به رنگ مشکی و نارنجی
کفش اسپرت مردانه به رنگ مشکی و نارنجی

این کفش اسپرت مردانه ظاهر شیک و جذابی دارد. جنس رویه آن از مش و مواد مصنوعی ساخته شده و زیره انعطاف‌پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد که آن را در بین گزینه‌های مناسب برای پیاده روی و ایستادن قرار می‌دهد.

کفش اسپرت مشکی مردانه
کفش اسپرت مشکی مردانه

رویه کفش از جنس اشبالت و چرم مصنوعی است. زیره کفش نیز از جنس پلی اورتان بوده که باعث منعطف و سبک بودن آن می‌شود. کفی کفش را می‌توان تعویض کرد و نحوه بسته شدن کفش به صورت، بندی است.

کفش کرم مردانه
کفش کرم مردانه

این کفش مردانه، باکیفیت و بادوام  است. رویه آن از جنس مشبک ساخته شده تا باعث جریان و گردش هوای بهتر در آن شود. همچنین وزن سبک آن قدم زدن و راه رفتن را برای شما آسان می‌کند.

کتونی مشکی مردانه شیک
کتونی مشکی مردانه شیک

این کفش با داشتن حالت مشبک، دارای قابلیت گردش هوای خوبی است. جنس زیره کفش اتیلن وینیل استات است که انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی بیشتری به آن می‌دهد.

کفش اسپرت شیک مردانه
کفش اسپرت شیک مردانه

زیره این کفش از جنس EVA است که فشار وارده بر پا را کاهش می‌دهد، در برابر سایش مقاوم است و قابلیت ارتجاعی دارد.

کفش اسپرت مردانه
کفش اسپرت مردانه

جنس رویه کفش از پارچه، جیر و پلی اورتان است. قابلیت گردش هوا دارد و مانع از بوی بد پا می‌شود. زیره کفش آج دار بوده، باعث کاهش فشار و لغزش می‌شود و در برابر سایش نیز مقاوم است.

کفش مردانه راحتی
کفش مردانه راحتی

کفش مردانه راکی، یک کفش ورزشی مناسب برای استفاده‌های روزانه است. وزن سبک و حالت راحتی دارد که باعث کاهش فشار وارده بر پا می‌شود. رویه این کفش بافت کشی داشته که خیلی سریع و راحت می‌توانید آن را بپوشید.

کلام آخر

پوشیدن کفش مناسب برای جلوگیری و بهبود مشکلات مفصلی و عضلانی ضروری است. پوشیدن کفش‌های تنگ،‌ پاشنه بلند و نامناسب، در بلند مدت، شکل ظاهری پا را تغییر می‌دهد و باعث بیماری‌هایی مانند میخچه، پینه، بنیون و سایر اختلالات می‌شود.

همه افراد در معرض آسیب‌های احتمالی پا و ساق پا هستند که با پوشیدن کفش مناسب خطر ابتلا به آن‌ها را کاهش می‌دهد. در این مقاله به توصیه‌های ساده‌ای پرداختیم تا شما بتوانید کفش مناسب برای ایستادن طولانی انتخاب کنید. اگر این مقاله برای شما مفید بود برای دوستان خود ارسال کنید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

سوالات متداول

آیا سایز بندی کفش‌ها یکسان است؟

خیر، گاهی قالب‌‌های موجود در تولیدی کفش‌ها استاندارد نیستند و سایز‌بندی دقیقی ندارند؛ بنابراین هنگام خرید، کفش را بپوشید و راه بروید تا از راحتی آن مطمئن شوید. اگر قصد خرید اینترنتی دارید، حتما از فروشنده اطلاعات کامل کفش را بپرسید.

4.4 | (5)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x