دادنیک، ارائه دهنده بهترین خدمات حقوقی هوشمند

مشکلات حقوقی ممکن است در طول زندگی برای بسیاری از افراد پیش آید، از این‌رو برای حل آن‌ها در صدد بهترین راه خواهند بود. باید در نظر داشته باشید که وقتی می‌خواهید مشکلات حقوقی خود را حل کنید، به دلیل این‌که پرونده‌های زیادی در دادگاه‌ها در جریان هستند، ممکن است مجبور باشید که مدت زمان زیادی را صرف به نتیجه رساندن پرونده خود کنید. اما با وجود موسسات حقوقی معتبر که از مشاورین و وکلای متبحر در زمینه‌های مختلف حقوقی بهره می‌برند، می‌توانید پروسه رسیدگی به پرونده‌تان را تسریع بخشید.

در این حالت ممکن است سوالی ذهنتان را درگیر می‌کند و آن هم این است که کدام موسسه حقوقی در جهت حل مشکل به وجود آمده برای شما می‌تواند مناسب‌تر باشد ؟

ما در دادنیک یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات حقوقی هوشمند در سطح کشور، قصد داریم در پاسخ به این سوال، شما را در این مطلب با موسسه و همچنین خدماتی که ارائه می‌دهیم، بیشتر آشنا کنیم. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

معرفی موسسه حقوقی دادنیک

همان‌طور که در ابتدای مطالب نیز اشاره شد، موسسه‌ حقوقی دادنیک یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات حقوقی است که توانسته این‌کار را نیز به صورت سیستماتیک و هوشمند به خوبی انجام دهد. در عین حال دادنیک در حل مشکلات خانوادگی نیز به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند و همواره سعی بر این دارد که در مدت زمان کمتر از یک ماه پس از دریافت پرونده‌ها آن‌ها را به سرانجام برساند.

از آن جایی‌که بحث از ارائه خدمات هوشمند دادنیک به مراجعین مطرح شد، می‌توان به خدماتی که این مجموعه به ایرانیان خارج از کشور ارائه می‌دهد نیز اشاره کرد. به این صورت که برای مراجعه کنندگان خارج از فراهم این امکان فراهم می‌شود که با مشاورین و وکلای دادنیک به صورت آنلاین در ارتباط باشند. در عین حال باید خاطر نشان کرد که ارائه مشاوره و خدمات آنلاین فقط مختص به ایرانیان خارج از کشور نیست و افرادی که در ایران نیز سکونت دارند، می‌توانند از خدمات آنلاین و غیر حضوری تیم دادنیک بهره‌مند شوند.

خدمات موسسه حقوقی دادنیک

موسسه حقوقی دادنیک خدمات بسیاری را برای حل مشکلات افراد مختلف ارائه می‌دهد که در ادامه این بخش از مطالب به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

خانواده و طلاق

مشکلات مربوط به خانواده و طلاق از جمله مسائلی هستند که بیش از دیگر پرونده‌ها در دادگاه در جریان می‌باشند. وکلای مجرب دادنیک در این زمینه با توجه به مشکلاتی که افراد دارند، به‌صورت تخصصی برای حل مشکل آن‌ها می‌توانند خدماتی را ارائه دهند. در ادامه نیز به برخی از خدمات موسسه دادنیک در این زمینه اشاره شده است.

  • طلاق توافقی
  • طلاق یک طرفه
  • طلاق از طرف زن
  • طلاق از طرف مرد
  • و 

ایرانیان خارج از کشور

از دیگر خدمات حقوقی دادنیک، می‌توان به خدمات مربوط به ایرانیان خارج از کشور اشاره کرد که در مطالب بالا نیز مختصرا درباره آن‌ نیز صحبت شد. دادنیک برای خدمت‌رسانی به افرادی که در خارج از ایران نیز سکونت دارند راه حل‌هایی را اندیشیده و آن‌ها این امکان را خواهند داشت که از طریق اپلیکیشن‌هایی هم‌چون اسکایپ، با مشاورین و وکلای موسسه ارتباط برقرار کنند. در عین حال وکلا و مشاورین ما به شما کمک می‌کنند که از طریق سامانه‌های میخک (وزارت امور خارجه) و ثنا (قوه قضاییه) قرارداد وکالت خود را ثبت کنید. همچنین ایرانیان خارج از کشور برای ارسال مدارک احتمالی مورد نیاز می‌توانند از طریق پست بین‌الملل و یا به‌صورت مسافری، اطلاعات خود را به دفتر موسسه حقوقی دادنیک تحویل دهند. در ادامه نیز به برخی از خدماتی که دادنیک به ایرانیان خارج از کشور ارائه می‌دهد، اشاره کرده‌ایم.

  • بهره‌مندی از وکیل طلاق
  • انجام امور اداری، بانکی و دانشگاهی
  • خرید و فروش خودرو در ایران
  • و …

امور کنسولی

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای ثبت وکالت‌نامه و یا تمدید گذرنامه خود نیازمند مراجعه به سامانه‌ای نظیر میخک باشید و در عین حال نحوه دسترسی به آن و یا کار کردن با این سامانه را به طور کامل ندانید. از این رو دادنیک به شما در این زمینه کمک خواهد کرد و برای راحتی شما انجام این‌کار را بر عهده خواهد گرفت و در اسرع وقت آن‌را برای شما انجام می‌دهد. همچنین دادنیک در انجام امور کنسولی دیگر هم‌چون ترجمه و تایید گواهی فوت، امور تابعیت پدر غیر ایرانی و … نیز فعالیت دارد و شما می‌توانید پس از برقراری ارتباط با مشاورین دادنیک، از آن‌ها برای انجام چنین مواردی نیز کمک بگیرید.

کلام آخر 

مشکلات حقوقی ممکن است برای هر شخصی در طول زندگی پیش آید، اما داشتن اطلاعات کافی و بهره‌مندی از یک مشاور یا وکیل مجرب در کنار خود می‌تواند مسیر ما در حل مشکل به وجود آمده هموار کند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که برای حل مشکلات حقوقی خود با مشاورین و وکلای موسسه حقوقی دادنیک به‌صورت حضوری و یا آنلاین در ارتباط باشید، چرا که موفقیت در پرونده‌های حقوقی را برای شما عزیزان تضمین خواهند کرد.

5 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x