اصلاح طرح لبخند، انواع روش ها و مزایای آن

اصلاح طرح لبخند چیست؟ دندان نقش بسیار مهمی در زیبایی و لبخند فرد دارد، ردیف و مرتب بودن دندان‌ها بر روی اعتماد به نفس فرد موثر است. در این مقاله در مورد طرح لبخند، مزایای اصلاح طرح لبخند، انواع طرح لبخند با عکس و هزینه طرح لبخند صحبت شده است. در ادامه با ما همراه باشید:

اصلاح طرح لبخند چیست؟

درمان‌های مرتبط با زیباسازی دندان، اصلاح طرح لبخند شناخته می‌شود که تاثیر زیادی روی زیبایی دندان و چهره دارد و در نتیجه باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می‌شود. برای انتخاب روش اصلاح طرح لبخند با حتما به بهترین دندانپزشک در تهران مراجعه کنید تا پس از معاینه و بررسی کامل بهترین روش اصلاح طرح لبخند مشخص شود.

در صورتی که دچار خرابی و پوسیدگی دندان و یا عفونت لثه باشید، باید ابتدا ترمیم انجام شود و سپس برای اصلاح طرح لبخند اقدام شود. برای انتخاب بهترین دندانپزشک در تهران می‌توانید به وبسایتhttps://pezeshk24.com/مراجعه کنید.

طرح لبخند هالیوودی چیست؟

اصلاح طرح لبخند شامل تغییرات کلی در لبخند است که می‌تواند از طریق کامپوزیت ونیر، لمینت سرامیکی، بلیچینگ و ایمپلنت دندان انجام شود. لبخند هالیوودی منجر به زیبایی دندان‌ها و افزایش اعتماد به نفس شما می‌گردد. قیمت دندان هالیوودی با توجه به نوع خدماتی که دریافت می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد که پس از معاینه حضوری به دندانپزشک به طور دقیق هزینه مشخص خواهد شد.

اصلاح طرح لبخند برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که هم‌تراز بودن، سفید و مرتب بودن دندان‌هایشان مهم است می‌توانند اصلاح طرح لبخند انجام دهند تعیین انجام طرح لبخند برای هر فرد با توجه به شرایطی که دارد توسط دندانپزشک متخصص مشخص می‌شود. اگر فرد دارای بی‌نظمی دندان باشد می‌تواند از روش کامپوزیت دندان استفاده کرد که در این روش دندان نیاز به تراش ندارد. دقت داشته باشید که برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی باید حتما بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی رعایت کنید. یکی دیگر از روش‌های ردیف و منظم کردن دندان‌ها استفاده از قالب متحرک چینی است.

مزایای اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند و زیباسازی دندان‌ها تاثیر زیادی روی صورت دارد. از مزایای لبخند هالیوودی و اصلاح طرح لبخند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • سفید شدن و همتراز شدن دندان‌ها

  • اصلاح معایب و بی‌نظمی دندان‌ها

  • کاهش پوسیدگی و عفونت دندان‌ها

  • بهبود ساختار دهان و دندان

  • زیبا شدن لبخند و افزایش اعتماد به نفس

انواع روش های اصلاح طرح لبخند

انواع طرح لبخند کدام است؟ اصلاح طرح لبخند و ردیف کردن دندان‌ها روش های مختلف دارد که باید با مراجعه به بهترین دندانپزشک متخصص تهرانبا توجه به شرایط خود، بهترین روش طرح لبخند برای شما تعیین شود.

اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت

طرح لبخند کامپوزیت طرفداران زیادی دارد که یکی از روش‌های اصلاح طرح لبخند است که به وسیله آن می‌توان بی‌نظمی و ناهنجاری دندان‌ها را برطرف کرد. در این روش نیازی به تراش دندان نیست و در مواردی که بی‌نظمی دندان شدید نباشد از این روش می‌توان استفاده کرد. مواد کامپوزیت توسط چسب روی دندان قرار داده شده و با نور آبی مخصوص روی دندان محکم می‌شود. این روش هزینه کمتری نسبت به لمینت سرامیکی دارد و به تعداد جلسات کمتری نیاز است.

اصلاح طرح لبخند لمینت

یکی از روش های زیباسازی دندان و اصلاح طرح لبخند، لمینت سرامیکی است که در این روش باید کمی از دندان برش داده شود تا قالب لمینت روی دندان قرار بگیرد. لمینت سرامیکی در یک جلسه انجام نمی‌شود و نیاز به چندین جلسه دارد. برای انجام لمینت دندان باید به دندانپزشک مراجعه کنید تا تمام دندان‌های شما بررسی شود و در صورتی که نیاز به ترمیم دارد قبل انجام لمینت باید نسبت به ترمیم دندان‌های پوسیده اقدام کنید.

سپس دندانپزشک با توجه به نوع دندان قالب گیری انجام داده و برای ساخت به لابراتور ارسال می‌کند و با اشعه و چسب مخصوص روی دندان قرار می‌گیرد.

طرح لبخند قبل و بعد

بلیچینگ دندان (سفید کردن)

افرادی که دندان‌های ردیف و یکدست دارند، می‌توانند از بلیچینگ دندان (سفید کردن) استفاده کنند. مصرف برخی از مواد رنگی و خوراکی باعث زردی و تغییر رنگ دندان می‌شود که زیبایی ظاهری دندان از بین می‌رود. بنابراین، با بلیچینگ دندان می‌توانید دندان‌های خود را سفید کنید.

روکش دندان

اگر دندانی برای اثر حادثه، پوسیدگی شدید دچار شکستگی و آسیب شود، باید از روکش دندان استفاده کنید. در این روش پس از ترمیم دندان پوسیده باید قالب دندان به لابراتور برای ساخت ارسال شود و پس از آن توسط چسب مخصوص روی دندان مورد نظر قرار بگیرد. روکش دندان ماندگاری و طول عمر بالایی داشته و با رعایت مراقبت ها و استفاده از مسواک و نخ دندان به طور مرتب می‌توانید سال‌های طولانی از آن استفاده کنید.

طرح لبخند با ایمپلنت

یکی از روش های اصلاح طرح لبخند و جایگزینی دندان از دست رفته، ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندان از پایه و روکش تشکیل شده که جنس آن از تیتانیوم می‌باشد و در صورت استفاده صحیح از ایمپلنت و نصب تخصصی آن، می‌توانید برای مدت طولانی از ایمپلنت استفاده کنید.

طرح لبخند با ایمپلنت

اصلاح طرح لبخند لثه ای

یکی از راه های اصلاح طرح لبخند، لیفت لثه می‌باشد، این روش برای افرادی که در زمان لبخند زدن لثه آنها به وضوح قابل نمایان است، استفاده می‌شود. در طی جراحی لیفت لثه مقداری از لثه از روی دندان برداشته شده تا تاج دندان بیشتر دیده شود. جراحی لیفت لثه (لبخند لثه ای) باعث زیبایی و افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود.

اصلاح طرح لبخند با ارتودنسی

یکی از روشهای اصلاح طرح لبخند و زیباسازی دندان، ارتودنسی می‌باشد. این روش برای افرادی که دندان‌های نامنظم و ناهنجار دارند، مناسب است. در روش ارتودنسی دندان، از براکت‌های مختلف برای ردیف کردن و درمان دندان‌های بی‌نظم استفاده می‌شود. طول درمان ارتودنسی به سن و میزان ناهنجاری دندانها بستگی دارد که به طور معمولی حدود 12 الی 18 ماه به زمان نیاز دارد.

اصلاح طرح لبخند با بوتاکس

اصلاح طرح لبخند لثه ای با بوتاکس چگونه است؟ با تزریق بوتاکس در دو طرف لب، می‌توانید لبخند زیباتری داشته باشید، به این صورت که مقداری از بوتاکس در محل مورد نظر تزریق شده که بالا رفتن لب بالایی را کاهش داده تا در زمان لبخند، مقدار کمتری از لثه نشان داده شود. محل تزریق بوتاکس لبخند لثه ای توسط دندانپزشک مشخص شده و توسط دکتر پوست و مو انجام می‌شود.

طرح لبخند دندان خرگوشی

اصلاح طرح لبخند خرگوشی برای افرادی مناسب است که در زمان خندیدن دندان‌های جلویی‌شان بیرون زده و بیش از حد نمایان است. با استفاده از روش‌های مختلف اصلاح طرح لبخند می‌توان لبخند خرگوشی را اصلاح کرد.

طرح لبخند شامل چند دندان است؟

طرح لبخند شامل تعداد دندان‌هایی است که در زمان لبخند شما نمایش داده می‌شود. انتخاب بهترین روش اصلاح طرح لبخند و تعداد دندان‌های مورد نیاز، به بهترین دندانپزشک تهران بستگی دارد که پس از معاینه مشخص خواهد شد.

کاربرد اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند کاربردهای مختلف دارد که برای موارد زیادی کاربرد دارد و به وسیله آن می‌توانید لبخندی زیبا داشته باشید. در ادامه به کاربردهای مختلف اصلاح طرح لبخند اشاره شده است:

پوسیدگی دندان

اگر دندان های جلو که در زمان لبخند قابل مشاهده است، فرد نیاز به اصلاح طرح لبخند دارد.

از بین رفتن دندان

زمانی که دندان شما به هر دلیلی کشیده یا شکسته می‌شود، باید از روش ایمپلنت دندان استفاده کنید.

رنگ دندان

در صورتی که به دلیل کشیدن سیگار، قلیان و مصرف زیاد مشروبات الکلی رنگ دندانهای شما تیره می‌باشد و اعتماد به نفس خود را از دست دادید، می‌توانید از روش های اصلاح طرح لبخند مانند بلیچینگ دندان استفاده کنید.

دندان های کج

کج بودن و بی‌نظمی دندانها، لبخند شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد که شما می‌توانید با روش کامپوزیت ونیر، به اصلاح دندان‌های کج و بی‌نظم بپردازید. کامپوزیت دندان یکی از روش های اصلاح طرح لبخند برای افرادی است که دچار بهم‌ریختگی دندان هستند.

لبخند لثه ای

برخی از افراد در زمان خندیدن لبخند لثه ای دارند، به این معنا که بیشتر لثه آنها قابل مشاهده است. با جراحی لیفت لثه می‌توانید نسبت به اصلاح طرح لبخند و بلند شدن تاج دندان اقدام کنید.

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است؟

طرح لبخند و اصلاح ناهنجاری دندانها، روش های مختلف دارد که هزینه هر کدام از روش‌ها با توجه به شرایط شما متفاوت است. به طور کلی هزینه ارتودنسی دندان و ایمپلنت نسبت به دیگر روش‌های اصلاح طرح لبخند بیشتر می‌باشد. برای انتخاب بهترین روش اصلاح طرح لبخند و داشتن لبخند هالیوودی باید به بهترین دندانپزشک تهران مراجعه کنید تا بهترین روش برای شما با توجه به شرایطی که دارید، انتخاب شود.

مراقبت های بعد از اصلاح طرح لبخند فانتزی

با توجه به انتخاب بهترین روش اصلاح طرح لبخند، باید مراقبت های لازم بعد آن را انجام دهید تا طول عمر و ماندگاری آن برای شما بیشتر شود. رعایت بهداشت دهان و دندان، استفاده از نخ دندان و مسواک به افزایش طول عمر روش های اصلاح طرح لبخند کمک خواهد کرد.

عوارض اصلاح طرح لبخند

طرح لبخند با روش‌های مختلف انجام می‌شود که باید بهترین و ایمن‌ترین نوع طرح لبخند را با توجه به شرایط دندان‌های خود انجام دهید. همچنین مراجعه به بهترین دندانپزشک تهران اهمیت زیادی داشته و در جلوگیری از بروز عوارض موثر است.

 

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x