حمل بار بین شهری آسان شده است!

به‌ هر نوع ارسال بار با خودروهای حمل بار بین شهرهای مختلف، باربری بین شهری می‌گویند. برای مثال شرکت‌های حمل بار شهر تهران خدمات حمل اثاثیه از تهران به شهرستان‌ها را با این روش ارائه می‌دهند. بنابراین افرادی که قصد تغییر محل زندگی یا حتی تغییر مکان شرکت خود را دارند می‌توانند با استفاده از خدمات شرکت‌های باربری برتر مانند باربری فرشاد ترابر (www.baretoo.com)، اثاثیه منزل یا تجهیزات و مبلمان اداری شرکت خود را به شهرهای مقصد بفرستند.

حمل بار از تهران به کدام شهرستان‌ها انجام می‌شود؟

مقصدهای باربری تهران به شهرستان بر اساس قوانین مجموعه باربری و ویژگی‌های ناوگان حمل‌ونقل مجموعه تعیین می‌شوند. با این حال باربری‌هایی مانند باربری فرشاد ترابر به‌دلیل برخورداری از انواع خودروهای حمل بار از نیسان تا انواع کامیون می‌توانند اثاثیه منزل و تجهیزات اداری را به اکثر شهرها و استان‌های ایران ارسال کنند. از جمله رایج‌ترین مقصدهای حمل بار در این باربری‌ها می‌توان به شهرهای اصفهان، شیراز، رشت، ساری، چالوس، گرگان، یزد، کرمان، تبریز، ارومیه، مشهد، اهواز و کرمانشاه اشاره کرد.

از کدام خودروها می‌توان برای حمل بار به شهرستان استفاده کرد؟

در بین خودروهای حمل بار، تنها وانت است که مجوز حمل بار بین شهری را ندارد. بنابراین برای بارهایی با وزن و ابعاد کم می‌توان از نیسان‌ها استفاده کرد. نیسان توانایی حمل بار بین 2 تا 3 تن را دارد و می‌توان از آن برای حمل مبلمان، کتابخانه، انواع خرده‌بار از اثاثیه منزل، مبلمان اداری، فرش و … استفاده کرد. تنها نکته این است که برای ارسال بار با نیسان باید در بسته‌بندی بار دقت بیشتری به خرج دهید تا سلامت اثاثیه تضمین شود.

برخی از دیگر خودروهای حمل بار به شهرستان عبارتند از:

  • کامیونت: ویژگی مهم کامیونت‌ها این است که دارای ابعادی کمتر از کامیون و بزرگ‌تر از نیسان و وانت هستند. این خودروها بسته به مدل خود توانایی حمل انواع بار و اثاثیه منزل از 4 تا 5 را تن را دارند. از انواع این خودروها نیز می‌توان به خاور روباز، مسقف و بغل بازشو اشاره کرد که مدل مسقف آن بیشترین کاربرد را در حمل اثاثیه به شهرستان دارد.
  • کامیون: کامیون‌ها بزرگ‌تر از خاورها و کامیونت و کوچک‌تر از تریلی‌ها هستند. این خودروها نیز کاربرد بالایی در حمل بین شهری انواع بار دارند. البته کارایی آن‌ها در حمل مصالح ساختمانی و بارهای صنعتی بیشتر است اما در مواردی می‌توان از آن برای حمل اثاثیه سنگین منزل یا حجم بالایی از تجهیزات اداری مانند میز و صندلی استفاده کرد.

حمل بار به شهرستان

عوامل موثر بر قیمت حمل اثاثیه منزل به شهرستان

برای حمل اثاثیه منزل به شهرستان باید با هزینه‌های آن هم آشنا باشید. تعیین این هزینه به عوامل بسیار متنوعی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت‌گذاری خدمات باربری بین شهری، فاصله بین مبدا و مقصد است. بنابراین فاصله میان شهرهای مبدا و مقصد بر اساس کیلومتر تاثیر زیادی بر تعرفه باربری دارد. عامل مهم دیگر خودروی حمل بار است. در واقع هرچه ابعاد و وزن مجموعه اثاثیه منزل شما بیشتر باشد، باید خودروی بزرگ‌تری را سفارش دهید و یا برای مثال از دو کامیونت استفاده کنید. بنابراین با افزایش میزان بار، هزینه حمل آن بیشتر می‌شود. برای اطلاع از هزینه اسباب کشی به شهرستان بهتر است به سایت بارتو سر بزنید.

خدمات باربری نیز از دیگر عوامل موثر بر هزینه است که خود شامل خدمت‌های متنوعی می‌شود. برای مثال ممکن است از باربری بخواهید کار بسته‌بندی اثاثیه را در منزل شما انجام دهد. هزینه کارگران برای انتقال بار از منزل به خودروی حمل بار و انتقال آن در مقصد از خودرو به خانه جدید نیز از جمله هزینه‌های مورد نظر است. برخی از افراد از خدمات آنباکسینگ نیز استفاده می‌کنند. این یعنی از شرکت باربری می‌خواهند با استفاده از نیروهای خود حتی چیدمان دوباره اثاثیه در منزل جدید را نیز انجام دهد. برخی از افراد نیز برای حمل اثاثیه خاص و گران‌قیمت، از خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای و مخصوص این آیتم‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین هرچه میزان این خدمات بیشتر باشد، هزینه نیز بر اساس تعرفه همان خدمات بیشتر می‌شود.

چطور بهترین باربری را برای حمل اثاثیه به شهرستان انتخاب کنیم؟

در حال حاضر هر یک از آیتم‌های دکوراسیون و وسایل کاربردی منزل مانند فرش، یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … دارای قیمت‌هایی سرسام‌آور هستند. بنابراین ایمنی حمل بار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند اثاثیه منزل خود را به شهرستان ارسال کنند. از طرف دیگر شما باید اتوباری را انتخاب کنید که خدمات باربری متنوع و باکیفیت را ارائه می‌دهد و یک اتوبار خوشنام، خوش‌قول و معتبر باشد. بنابراین برای انتخاب بهترین باربری باید با معیارهای اتوبارهای برتر آشنا باشید.

در ادامه با برخی از این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم:

  • اتوبارهای معتبر دارای مجوز فعالیت از اتحادیه باربری، راهداری و وزارت راه هستند
  • باربری‌های برتر دارای نیروهای آموزش‌دیده برای بسته‌بندی، انتقال بار و آنباکسینگ هستند
  • باربری‌های حرفه‌ای دارای تجهیزاتی مانند ترالی، پتوی حمل اثاثیه، کالسکه حمل بار، روکش‌های محافظ و … برای تامین ایمنی اثاثیه منزل در زمان جابه‌جایی هستند
  • اتوبار برتر خدمات مشاوره برای انتخاب خودرو، برنامه‌ریزی زمانی، تعداد نیروهای لازم، بهترین زمان و مسیر حمل بار بین شهری و … را ارائه می‌دهد
  • اتوبارهای حرفه‌ای ناوگانی مجهز از خودروهای حمل‌ بار مانند نیسان، کامیونت و خاور و … دارند
  • اتوبار برتر خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای در انواع کارتن‌ها و با استفاده از ابزارهای لازم را ارائه می‌دهد
  • اتوبارهای حرفه‌ای دارای رانندگانی آموزش‌دیده و آشنا با مسیرهای حمل‌ونقل بین شهری هستند

باربری برای حمل اثاثیه منزل

با بارتو اثاثیه منزل خود را با ایمنی بیشتر به شهرستان ارسال کنید (شرکت فرشاد ترابر حامد)

حمل آسان اثاثیه منزل به شهرستان‌ها با استفاده از خدمات باربری‌های برتر تهران آسان شده است. اگر می‌خواهید اثاثیه منزل یا تجهیزات اداری شرکت خود را به شهرستان‌ها ارسال کنید، ما به شما مجموعه باربری بارتو را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه دارای سال‌ها تجربه در زمینه حمل درون‌شهری و برون‌شهری است و خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد.

از مزایای دریافت خدمات از این باربری می‌توان به تضمین ایمنی اثاثیه منزل و بیمه کردن اثاثیه، سرعت بالا در ارائه خدمات و ارسال بار، استفاده از تجهیزات به‌روز برای جابه‌جایی بار و ناوگانی مجهز از انواع خودروهای حمل بار بین شهری اشاره کرد. برای دریافت این خدمات و همچنین دریافت مشاوره و آگاهی از تعرفه‌ها کافی است با کارشناسان مجموعه بارتو تماس بگیرید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x