جذاب ترین ترند های هودی فانتزی دخترانه

هودی ها شباهت زیادی به ژاکت ها و پلیورهای زمستانی دارند. با این تفاوت که این پوشاک به صورت کلاه‌دار طراحی می‌شود.

انواع هودی ها با سبک اسپرت طراحی شده و برای دیزاین استایل های کژوال خانم ها نیز کارایی دارند. برخی از هودی ها جلو بسته و برخی جلو باز هستند. همچنین در برخی از آن ها از جیب استفاده شده و برخی بدون جیب طراحی می شوند.

در این بخش جذاب ترین ترندهای هودی فانتزی دخترانه را معرفی می کنیم که در میان آن ها بهترین لباس های گرم پاییزه را انتخاب خواهید کرد.

سبک‌های طراحی هودی فانتزی دخترانه

هودی های فانتزی دخترانه در سه دسته بندی اساسی دیزاین می شوند و هر یک از آن ها ظاهری شیک و متفاوت دارند. این سه سبک را در زیر مشاهده می کنید:

  1. هودی های جلو زیپ دار که در قسمت میانی آن ها از زیپ استفاده شده است. این هودی ها برای سبک های لایه ای استایل های پاییزی مناسب خواهند بود.
  2. هودی های پلیوری که بدون زیپ و دکمه طراحی می شوند و اغلب کلاه‌دار هستند. کلاه به کار رفته در این هودی ها اغلب با استفاده از یک بند قابل تنظیم خواهد بود. شما می توانید هر یک از آن ها را برای پوشیدن در مکان های مختلف خریداری کنید.
  3. هودی های نیمه زیپ دار که از ترندهای هودی های فانتزی دخترانه به شمار می روند. این سبک هودی ها با زیپ هایی نصفه نیمه طراحی می شوند! زیپ آن ها از زیر یقه شروع شده و تا میان هودی ادامه پیدا می کند.

بر اساس این دسته بندی مهم، برخی از ترندهای دنیای هودی به شرح زیر هستند:

هودی‌های بلند خزدار

هودی های بلند برای استفاده در بیرون از منزل بهترین انتخاب خواهند بود. در صورتی که در دیزاین و طراحی آن ها از الیاف خزدار استفاده شده باشد، گرمای آن ها برای پوشیدن در خیابان نیز مناسب خواهد بود.

این هودی ها سبک طراحی فانتزی دارند و استایلی جذاب برای خانم ها به وجود می آورند. راحتی و گرمای هودی های بلند خزدار نیز از ویژگی های مهم و اساسی این پوشاک به شمار می رود.

هودی ساده ضخیم دخترانه

هر دختر خانمی در کمد لباس های خود به یک هودی ساده نیاز دارد که آن را با انواع لباس های پاییزه و زمستانه خود ست کند. این هودی های شیک و زیبا بسیار ضخیم هستند و در برابر سرمای زمستان و پاییز بدن را گرم نگه می دارند.

هودی های ساده اغلب با طراحی پلیوری ارائه می شوند و به صورت کلاه‌دار دیزاین شده اند. شما می توانید این هودی ها را به تنهایی و یا به همراه یک پالتو یا بارانی به تن کنید. با این لباس های شیک دیزاین استایل های پاییز و زمستان دخترخانم ها جذاب تر می شود.

هودی سبک لانگ و لش

این دسته از هودی ها نیز در سبک پلیوری طراحی می شوند و برای استایل های لش بهترین انتخاب هستند. انواع آن ها اغلب با رنگ های خنثی ارائه می شوند. مدل آن ها به صورت اور سایز طراحی شده و دیزاین جذابی در استایل خانم ها به وجود می آورد. شما می توانید انواع این هودی ها را با شلوارهای چسبان خود به تن کنید. این هودی ها با آستین های بلند و گشاد و قدی بلندتر از حد معمول طراحی می شوند.

ترندهای هودی

هودی مخملی دخترانه

هودی های خاص مخملی دخترانه نیز یکی از جذاب ترین دیزاین های لباس برای فصل پاییز به شمار می روند. این هودی ها با ظاهری براق طراحی شده و مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار دارند. شما می توانید هودی های مخملی دخترانه را به صورت کلاه‌دار نیز پیدا کنید. انواع هودی های مخملی به صورت تو خزدار نیز طراحی و دیزاین می شوند.

هودی فانتزی دخترانه

هودی های طرح لش با دیزاین فانتزی و عروسکی نیز برای بسیاری از دخترخانم ها جذابیت دارند. این مدل هودی ها دیزاینی شکیل و زیبا دارند و با رنگ های فانتزی عرضه می شوند.

شما می توانید این سبک هودی ها را برای دختر خانم های نوجوان خریداری کنید. برخی از مدل های این هودی ها به صورت ساده دیزاین می شوند و از یک عروسک برجسته در بخش هایی از آن ها استفاده می شود. جنس نرم و لطافت بالای این هودی های پاییزه نیز از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود.

هودی فانتزی گلدوزی شده

هودی های دخترانه گلدوزی شده نیز یکی از ترندهای پوشاک پاییزه به شمار می روند که با رنگ های شاد و زیبا ارائه می شوند. این هودی ها با الیاف مرغوب و باکیفیت ارائه شده و گرمای مورد نیاز برای فصل های سرد سال را فراهم می کنند.

هودی‌های بافت دخترانه

یکی از طرح های متفاوت برای خرید هودی دخترانه، مدل های بافت این پوشاک هستند. این مدل هودی ها اغلب تنگ تر از مدل های لش و اورسایز بوده و دیزاین متفاوتی دارند. هودی های بافت کمی ساده تر هستند، در آن ها از کلاه استفاده شده و بندهایی که تنگی و گشادی کلاه هودی را مشخص می کند.

این مدل از هودی می‌تواند جانشین چندین و چند مدل ژاکت دست بافت زنانه شود و به خوبی کارکرد آن‌ها را داشته باشد.

انواع هودی

هودی زیپ‌دار ببعی

یکی از هودی های مدل زیپ دار با استفاده از الیاف ببعی یا خزدار طراحی می شود. این هودی ها کمی شبیه به سویشرت هستند و با قد بلندی دیزاین می شوند. به همین خاطر گرمای بسیار زیادی در فصل پاییز خواهند داشت. طراحی فانتزی این مدل هودی نیز از مهمترین جذابیت های آن به شمار می رود.

کلام آخر

در این قسمت در خصوص برخی از ترندهای هودی زنانه در بازارهای مد و لباس مطالبی را بررسی کردیم. ترندهای هودی های زنانه هر یک با ویژگی های به خصوصی از نظر طراحی، جنس و الیاف ارائه می شوند. این هودی ها بهترین انتخاب برای گذران روزهای سرد و سوزناک پاییزی به شمار می روند. شما می توانید انواع آن ها را با الیاف متفاوتی خریداری کنید. مدل های مخملی، تو کرک، ببعی و… این هودی ها هر یک برای برخی سلیقه ها طراحی و دیزاین شده اند.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x