ایرپاد مشکی بخرم یا سفید؟

ایرپادها در مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار موجود هستند و قیمت‌های مختلفی دارند. بیشتر خریداران، ایرپادهای مشکی و سفید را انتخاب می‌کنند؛ اما بین این دو رنگ کدام یک را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید علاقه‌مندی و استایل خودتان را درنظر بگیرید و به اصل بودن ایرپاد هم توجه کنید. در این مقاله، راجع‌به رنگ‌بندی ایرپادها توضیح خواهیم داد و یکی از روش‌های مطمئن خرید ایرپاد قسطی را بررسی و معرفی می‌کنیم.

انواع رنگ‌بندی ایرپاد

ایرپادها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. معمولا ایرپادهای اورجینال به رنگ سفید و مشکی هستند و ایرپادهای صورتی و بنفش کیفیت نسخه‌های اورجینال را ندارند؛ اما نکته مهم هنگام خرید ایرپاد، نوع و ویژگی‌های اصلی دستگاه است. بنابراین، بهتر است علاوه‌بر رنگ هندزفری بدون سیم به طراحی بدنه، طراحی سری هندزفری، باتری و مدت شارژ و کیفیت صدا و مکالمه هم توجه کنید.

تفاوت ایرپاد مشکی و سفید

ایرپادهای مشکی و سفید از نظر ویژگی‌های ساختاری تفاوتی با هم ندارند؛ اما رنگ آن‌ها نقش مهمی در استایل شما دارد. اگر از طرفدارهای رنگ مشکی هستید، ایرپاد مشکی برای شما مناسب است. در مقابل، ایرپادهای سفید زیباتر و جذاب‌تر هستند و در محیط‌های شلوغ و تاریک به‌راحتی پیدا می‌شوند.

اگر معمولا ایرپادتان را گم می‌کنید، بهتر است نوع سفید آن را خریداری کنید. مدل مشکی ایرپاد جلب‌توجه نمی‌کند و دیده نمی‌شود. اگر می‌خواهید ایرپاد مشکی بخرید، برندهای انکر، سامسونگ و اپل گزینه‌های مناسبی هستند.

همه این دستگاه‌ها به‌صورت بلوتوثی کار می‌کنند و از طریق بلوتوث به گوشی، لپ‌تاپ و تبلت وصل می‌شوند. از طرف دیگر، اگر موبایل شما سفید است یا قاب سفیدرنگ دارید، می‌توانید ایرپاد سفید بخرید. تنها ویژگی منفی ایرپاد سفید، کثیف شدن آن است. هندزفری‌های سفید خیلی زود کثیف می‌شوند؛ بنابراین، اگر وقت کافی برای تمیز کردن هندزفری ندارید، ایرپاد مشکی گزینه مناسب‌تری برای خرید است.

نکات مهم هنگام خرید ایرپاد

علاوه‌بر رنگ هندزفری باید به ویژگی‌های مهم آن مثل طراحی بدنه، کیفیت پخش، مکالمه و فناوری‌های به کاررفته هم توجه کنید. در ادامه، هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد.

طراحی بدنه

ایرپادها معمولا با ۳ بدنه مختلف تولید می‌شوند. مدل دو گوش، ایرپاپد تک‌گوش و ایرپاد گردنی. اگر برای تماس تلفنی به هندزفری احتیاج دارید، دستگاه تک‌گوش را بخرید. ایرپادهای دو گوش و گردنی هم برای گوش دادن به موسیقی و پادکست مناسب هستند.

باتری و مدت شارژ

مهم‌ترین نکته در خرید ایرپاد، کیفیت باتری آن است. نسخه‌های تقلبی و فانتزی، مدت زمان کمتری شارژ نگه می‌دارند و برای استفاده روزمره مناسب نیستند. بهتر است بعد از خرید دستگاه، مدت زمان پخش موسیقی و شارژ آن را بررسی کنید.

رنگ‌بندی بهترین مدل‌های هدفون

شرکت‌های بزرگی مثل اپل و سامسونگ، بهترین هدفون‌های خودشان را در رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌کنند؛ به‌علاوه، هندزفزی‌های بلوتوثی شیائومی و کیو سی وای هم به رنگ مشکی هستند. در ادامه بعضی از بهترین مدل‌های هدفون را معرفی می‌کنیم.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mibro S1

این مدل به رنگ مشکی است و قیمت مناسبی دارد. هر کدام از گوش‌های دستگاه ۳.۸ گرم وزن دارد و برای استفاده طولانی‌مدت مناسب هستند. وزن کیس شارژ هم ۴۵.۸ گرم است و ابعاد کوچکی دارد. اگر برای پخش موسیقی، گیمینگ و مکالمه به یک ایرپاد احتیاج دارید، این محصول بهترین گزینه است؛ همچنین، هندزفری بلوتوثی Mibro S1 در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است؛ بنابراین، می‌توانید برای فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده کنید. طراحی ارگونومیک، باتری مناسب، کیفیت و حجم صدای استاندارد و پنل‌های کنترل از ویژگی‌های مدل میبرو S1 است.

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T20

این هدفون سفید رنگ است و امکانات عالی و قیمت مناسبی دارد. مدل T20 گواهی IPX4 دارد و در برابر گردوغبار و آب مقاوم است؛ همچنین، این هندزفری یک باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر بر ساعت دارد و می‌تواند به مدت ۵.۵ ساعت موسیقی پخش کند. هندزفری بلوتوثی کیو سی وای از بلوتوث نسخه ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و صدا را با کیفیت بالایی منتقل می‌کند. این دستگاه به دلیل طراحی مناسبی که دارد، برای ورزش کردن مناسب است و از گوش نمی‌افتد.

ایرپاد نسل دوم اپل مدل AirPods Pro 2nd generation

مدل‌های جدید ایرپادهای اپل معمولا به رنگ سفید هستند. این مدل با وزن ۵.۳ گرم و وزن کیس ۵۰.۸ گرم تولید شده است و طراحی فوق‌العاده‌ای دارد؛ همچنین، ایرپاد نسل دوم اپل مدل AirPods Pro 2nd generation مجهز به سنسور تشخیص گفتار و سنسور تشخیص حرکت است و می‌تواند نویز‌ها را حذف کند. این محصول می‌تواند صداها را به‌طور واضح منتقل کند و به دلیل داشتن میکروفون دوگانه Beamforming برای مکالمه مناسب است.

ایرپاد نسل دوم اپل کنترل لمسی دارد؛ بنابراین، شما می‌توانید حالت‌ها و پخش موسیقی را به‌راحتی کنترل کنید؛ به‌علاوه، پاسخ‌دهی تماس‌ها و تنظیم صدا هم با لمس دستگاه انجام می‌شود. سازگاری با سیری و دستورهای صوتی، حالت Transparency برای شنیدن صدای محیط هنگام پخش محتوا، تراشه H2 اپل، شارژ بی‌سیم Qi و صدای فراگیر Spatial از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه به شمار می‌رود. این محصول می‌تواند حرکت‌های سر شما را با استفاده از سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ تشخیص دهد. آخرین نکته اینکه، ایرپاد نسل دوم اپل گواهی IPX4 دارد و در برابر گردوغبار و قطره‌های آب مقاوم است.

هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

هدفون‌های سامسونگ قیمت مناسبی دارند و در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش تولید می‌شوند. این ایرپاد یکی از محبوب‌ترین هندزفری‌های بازار است و از صدای ۳۳ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند. باتری دستگاه ۵۱۵ میلی‌آمپر بر ساعت است و برای ۵ ساعت کار می‌کند. اگر فناوری حذف نویز دستگاه را غیرفعال کنید، می‌توانید از هدفون به مدت ۸ ساعت استفاده کنید. صدای ۲۴ بیتی، ادیت صدا، رابط کاربری One UI 4.0 و پشتیبانی از صدای ۳۶۰ درجه از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

خرید ایرپاد قسطی با وام آنلاین

سایت‌های زیادی در زمینه وام آنلاین فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید از این سایت‌ها وام بگیرید و ایرپاد مورد علاقه‌تان را به‌راحتی خریداری کنید.

دریافت اعتبار از سایت‌های خرید قسطی در چند مرحله انجام می‌شود و به مدارکی مثل شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارد. شرط دریافت وام از این سایت‌ها، رتبه اعتباری بالا است. اگر چک برگشتی و قسط عقب‌مانده نداشته باشید، می‌توانید از قابلیت خرید اعتباری استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان با اعتبار دریافتی خود، ایرپاد مشکی یا سفید خریداری کنید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x