مهمترین نکات برای تجهیز هتل

هر شغلی که با ارباب و رجوع سروکار دارد، قطعا کار ساده‌ای نیست و هر روز آن با چالش همراه است. حال تصور کنید که در یک هتل، چه تعداد مسافر ساکن هستند و چه نیازهایی دارند. قطعاً از حجم کار دود از سرتان بلند خواهد شد.

نکته جالب توجه اینجاست که تجهیز هتل و رسیدگی به نیازهای مسافران، یک کار روزانه است و لحظه‌ای نمی‌توان از آن غفلت کرد. فراموش نکنید که نام نیک هتل به همین خدمات گره خورده و کوچکترین معضلات نیز قابل بخشش نبوده و می‌توانند به اعتبار هتل صدمه بزنند.

در این مقاله تصمیم داریم به مهمترین نکات تجهیز هتل اشاره کنیم و بگوییم که برای راه‌اندازی و مدیریت یک هتل باید به چه نکاتی توجه کنید و چه وسایلی خریداری نمایید. پس به اسکرول کردن این متن ادامه دهید.

لیست تجهیزات اتاق هتل

زمانی که وارد هتل می‌شوید، از همان ابتدا یک سری خدمات خاص برای شما در نظر گرفته می‌شود. این خدمات ممکن است در اتاق، لابی، پارکینگ یا رستوران هتل به مسافر ارائه گردند. وقتی که صحبت از ارائه خدمات در اتاق به میان می‌آید، منظور لیستی از تجهیزات است که باید در اختیار مسافر قرار بگیرد. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • مسواک هتلی
  • خمیردندان و نخ دندان
  • حوله و دمپایی
  • صابون، تیغ اصلاح و شامپو
  • گوش پاک‌کُن
  • پدهای بهداشتی
  • شانه‌های هتلی
  • کلاه حمام مخصوص هتل‌ها
  • سوهان ناخن

این لوازم یکبار مصرف که در هر هتل معتبری به مسافران ارائه می‌شوند، باعث ماندگاری نام هتل در ذهن افراد خواهد شد و به این ترتیب، احتمال مراجعه مجدد آن‌ها را افزایش می‌دهد. این تجهیزات باید به شکل مداوم برای هتل خریداری شوند و در اختیار مسافران قرار بگیرند.

شاید روزی خاطرات سفر و جزئیات آن را فراموش کنیم اما هیچگاه امکانات یک هتل از خاطرمان نمی‌رود. هیچوقت از یاد نمی‌بریم که چه خدماتی در هتل به ما ارائه شده و چه برخوردی از پرسنل آن‌جا دیده‌ایم.

یک مدیر داخلی هتل، علاوه بر توجه به نکات مدیریتی، همواره به تجهیز هتل خود دقت می‌کند و تلاش دارد تا اقامتی راحت برای مسافران خود رقم بزند.

مرکز فروش لوازم هتلی در تهران

مرکز فروش لوازم هتلی در تهران

فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید لوازم بهداشتی هتلی هستید یا اینکه صرفاً به دنبال یک کارخانه تولید تیغ اصلاح در تهران هستید؛ چرا که به هرحال، طنین بهداشت پارس می‌تواند بهترین پاسخ برای جستجوهای شما باشد. سوال اینجاست که چرا این مرکز فروش لوازم هتل را پیشنهاد می‌کنیم؟ به دلایل زیر:

  • نمایندگی تولید برخی از بهترین برندهای لوازم بهداشتی هتلی را دارد.
  • در اسرع وقت سفارش شما را ثبت کرده و ارسال می‌کند.
  • امکان خرید عمده از این مرکز فروش وجود دارد.
  • قیمت‌های منصفانه‌ای برای محصولات خود ارائه می‌نماید.
  • بیش از 25 سال سابقه دارد.

با توجه به این مزیت‌ها، می‌توان با خیالی آسوده، هتل خود را تجهیز نموده و لوازم بهداشتی موردنیاز هتل، بیمارستان یا هر مکان دیگری را تهیه کرد.

قیمت تجهیزات هتلی

تجهیزات هتلی در دسته بندی‌های مختلفی هستند. برخی از آن‌ها در رستوران هتل استفاده می‌شوند و برای صرف غذا کاربرد دارند. بعضی دیگر در لابی و پذیرش هتل به کار می‌آیند و جنبه تبلیغاتی پیدا می‌کنند. سوال اینجاست که قیمت تجهیزات هتلی واقع در اتاق‌ها چقدر است؟ مثلا یک پک بهداشتی هتلی چقدر هزینه برای هتل در بردارد؟

در پاسخ به این سوال باید ابتدا، نکات مختلفی بررسی شود. مثلاً برند لوازم بهداشتی چیست؟ چه کیفیتی دارند؟ آیا به صورت بسته بندی شده سفارش داده شده‌اند یا جداگانه و فله‌ای؟! تمام این موارد در تعیین قیمت تجهیزات هتلی موثر است. بنابراین پیش از پرداخت قیمت، مطمئن شوید که هزینه پرداختی با کیفیت دریافتی سنخیت دارد.

طنین بهداشت پارس، بهترین برندهای لوازم بهداشتی هتل را با قیمتی مناسب و عمده به دست مصرف کننده می‌رساند و تلاش می‌کند که در کنار حفظ کیفیت، قیمت‌ها را نیز منصفانه و دقیق نگه دارد.

لوازم بهداشتی هتلی

لوازم بهداشتی هتلی

زمانیکه مسافران به هتل مراجعه می‌کنند، توقع دارند که سطحی از خدمات رفاهی به آن‌ها ارائه شود. مسافران از هرچه کوتاه بیایند، قطعا از بهداشت خود در طی سفر کوتاه نخواهند آمد. بنابراین رعایت نکات مهم و ضروری برای بهداشت هتل ها، از جمله اصلی‌ترین وظایف پرسنل هتل است.

مدیران هتل باید لوازمی مثل حوله، مسواک، نخ دندان، دمپایی، صابون و شامپو، تیغ اصلاح و ژیلت، گوش پاک‌کُن و دیگر لوازم بهداشت فردی را در اختیار مسافران قرار دهند تا اقامت آن‌ها از هر لحاظ دلپذیر و راحت باشد.

در تجهیز هتل، نباید لیست لوازم بهداشتی روزانه را از قلم انداخت؛ چرا که این لوازم به ظاهر ساده، تضمین کیفیت شما خواهند شد و پای مسافر را دوباره به هتل بازخواهند کرد. تحقیقات نشان داده که همین خدمات کوچک اما اثرگذار، نرخ درآمد هتل‌ها را تا حد زیادی بالا می‌برند.

بهترین محصولات بهداشتی هتلی

به عنوان مدیر اجرایی یا داخلی هتل، وظیفه شماست که خریدهای روزانه را انجام دهید. بنابراین بیش از هرکس دیگری باید به ویژگی محصولات بهداشتی هتلی آشنا باشد. اگر تصمیم به خرید پک‌های بهداشتی دارید، مطمئن شوید که خصوصیات زیر را دارا هستند:

  • برند محصول مورد تایید مراجع بهداشتی باشد.
  • حجم محصول(مثل خمیردندان، شامپو، صابون و…) کافی باشد.
  • قیمت محصول با توجه به کیفیت آن تعیین شده باشد.
  • برای تهیه آن محصول، بهترین فرمولاسیون به کار رفته باشد.
  • شرکت تولیدکننده محصول بهداشتی، دارای مجوز از مراجع رسمی و مربوطه باشد.

وقتی از تمام موارد بالا اطمینان حاصل کردید، آن‌گاه می‌توانید با خیالی آسوده خرید خود را تکمیل کنید. در غیر این صورت، توصیه می‌شود که از جای دیگری خرید نمایید.

کلام آخر

تجهیز هتل، کاری سخت و پیچیده است که فقط از عهده مدیران برجسته و ماهر برمی‌آید. اگر مدیر یک هتل هستید، باید خریدهای روزانه را انجام دهید و به بهترین شکل ممکن، هتل خود را تجهیز نمایید. تجهیزات هتل شامل موارد مختلف است که هر یک از آن‌ها در جای خاصی از هتل به کار می‌آیند.

فراموش نکنید که بخش مهمی از تجهیزات موردنیاز هتل شما، لوازم بهداشتی است که به شکل مستقیم با سلامت مسافران در ارتباط می‌باشد. بنابراین به هنگام خرید آن، دقتی مضاعف از خود نشان دهید و اطمینان حاصل نمایید که بهترین محصول بازار را تهیه کرده‌اید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x