رنگ سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟ ست‌های پیشنهادی

رنگ سبز یشمی یکی از رنگ‌های محبوب در بین خانم‌ها و آقایان است. فصل‌های تابستان و زمستان بهترین فصل‌ها برای پوشیدن ست رنگ سبز یشمی هستند. استفاده از این رنگ محدودیت سنی ندارد و حتی از سبز یشمی در لباس کودکان هم می‌شود استفاده کرد.

انتخاب درست رنگ‌ها و چینش آن‌ها در کنار یکدیگر یکی از مهارت‌های خوش‌پوشی است. در این مقاله از ایده آل مگ قصد داریم تا فوت و فن ست کردن رنگ سبز یشمی را با هم بررسی کنیم. اگر زیاد از این رنگ استفاده می‌کنید با ما همراه باشید.

رنگ سبز یشمی نماد چیست؟

به طور کلی رنگ سبز، یادآور طبیعت، تازگی، رشد، حیات دوباره و از طرفی نماد صلح، آرامش، امنیت و سلامتی است. جالب است بدانید که رنگ سبز، قدرت پایداری و استقامت در مواجهه با مشکلات را در انسان بالا می‌برد. به لحاظ معنوی هم سبز، رنگ دانش و حکمت است.

رنگ سبز یشمی

سبز یشمی رنگی آرامش‌بخش، ضد اضطراب و افسردگی است. این رنگ در برابر امواج منفی از شما محافظت می‌کند. گذشتگان معتقد بودند که این رنگ هوش و فراست انسان را بالا می‌برد و به او در درک اسرار نهان جهان هستی کمک می‌کند. افراد علاقمند به سبز یشمی، ذاتا انسان‌هایی منطقی و روشن‌بین هستند.

چه رنگ‌هایی با سبز یشمی ست می‌شوند؟

در ست کردن رنگ یشمی باید به سردی و گرمی رنگ‌ها توجه کنید و در نظر داشته باشید که یشمی جزو رنگ‌های خاصی است که اگر در کنار رنگ‌های مناسب با خود قرار گیرد، ترکیباتی منحصر‌به‌فرد و زیبا می‌سازد.

استایل شیک زنانه برای پاییز

رنگ یشمی با سفید

اجازه دهید قبل از هر چیز به سراغ رنگ سفید برویم. سفید یک رنگ اصلی است و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. ست کردن رنگ یشمی با سفید، ترکیبی زنده و انرژی‌بخش به وجود می‌آورد. این ست بیشتر برای محافل دوستانه مناسب است.

رنگ یشمی با مشکی

اگر به ترکیب رنگ‌های تیره علاقمندید، مشکی رنگ مناسبی برای ست کردن با سبز یشمی است. شما می‌توانید یک مانتوی سبز یشمی را با شلوار و کیف مشکی بپوشید و یک استایل خاص و شیک داشته باشید.

ست کردن مانتو یشمی با روسری مشکی

رنگ یشمی و زرد

رنگ سبز یشمی در کنار طیف رنگ زرد، مثل رنگ لیمویی و طلایی، ترکیبی بسیار فوق العاده می‌سازد. ترکیب این رنگ در کنار طلایی، یک ست بسیار شیک و خاص برای لباس‌های مجلسی زنانه است.

سبز یشمی و قهوه‌ای

در این ست زیبا طبیعت الهام‌بخش ما است. شما می‌توانید رنگ سبز یشمی را در کنار طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای قرار دهید و ست لباس‌های بسیار زیبا و خاص داشته باشید. رنگ سبز یشمی در کنار رنگ کرم هم بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود.

یشمی و آبی

شاید تصور کنید که این دو رنگ سرد در کنار هم زیبا نیستند؛ اما باید بگوییم که اشتباه می‌کنید. شما می‌توانید یک مانتوی سبز یشمی را با یک شلوار جین آبی روشن بپوشید.

ست کردن مانتو یشمی

رنگ سبز یشمی با طیف‌های رنگ‌ سبز

یشمی با سایر رنگ‌های موجود در طیف سبز به خوبی ست می‌شود. سبز یکی از رنگ‌های مناسب برای استایل مونوکروم است؛ پس شما می‌توانید با استفاده از لباس‌های سبز تیره و روشن یک تیپ شیک داشته باشید.

استایل مونوکروم

رنگ یشمی با نارنجی و قرمز

نارنجی و قرمز هم به خوبی با این رنگ ست می‌شوند؛ اما اگر دوست دارید در تیپ‌تان بیشتر رنگ یشمی خودنمایی کند بهتر است اکسسوری‌هایی مانند کیف و کفش را نارنجی یا قرمز انتخاب کنید.

ست یشمی با رنگ سال

از دیگر رنگ‌هایی که به خوبی با یشمی ست می‌شود، باید به هلویی اشاره کرد که رنگ سال جدید است.

رنگ طوسی در لباس و دکوراسیون با چه رنگی ست می شود؟

چطور از سبز یشمی در پوشش خود استفاده کنیم؟

سبز یشمی می‌تواند رنگ اصلی در پوشش شما باشد؛ مثلا برای خانم‌ها یک مانتوی مجلسی و برای آقایان یک کت تک شیک. پیش از این گفتیم که رنگ سبز یشمی با رنگ‌های زیادی قابل ست کردن است؛ بنابراین استفاده از اکسسوری‌های یشمی رنگ هم در ترکیب با لباس‌هایی هماهنگ می‌تواند بسیار جذاب باشد.

ست کردن سبز یشمی برای لباس خانم‌ها

در این قسمت به تفکیک راجع به چند نوع لباس زنانه صحبت می‌کنیم تا ببینید که چطور می‌توان با حضور رنگ یشمی و بکار بردن کمی خلاقیت، ست‌های عالی بپوشیم.

ست کردن مانتو، بارانی یا پالتوی یشمی

برای ست کردن مانتو یشمی، بارانی‌ها یا پالتوهایتان، باید رنگ‌هایی متناسب برای روسری یا شال، کیف، کفش و شلوار خود انتخاب کنید. شما می‌توانید پالتوی یشمی خوش رنگ خود را با یک شلوار سفید و روسری قهوه‌ با طرح پلنگی ست کنید.

استایل زنانه شیک برای زمستان

همچنین ست کردن مانتو یشمی در کنار یک کیف قرمز پر رنگ، شلوار مشکی و یک روسری طرح‌دار که رنگ غالب آن سبز باشد هم ترکیبی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

به طور کلی استفاده از کیف و کفش‌های سفید یا مشکی و طیف‌های مختلف قهوه‌ای در این مورد همیشه جواب می‌دهد. رنگ شال یا روسری خود را هم می‌توانید با توجه به ترکیب رنگ‌هایی که پیش از این گفتیم، انتخاب کنید.

ست مانتو یشمی

ست کردن شال یا روسری یشمی

در صورتی که شال یا روسری شما ساده و یشمی رنگ است، می‌توانید از مانتوهای طرح‌دار استفاده کنید. طرح‌های راه راه عمودی برای افراد پلاس سایز و طرح‌های چهارخانه برای افراد لاغر مناسب‌تر است. شما می‌توانید رنگ شال، کیف و کفش خود را هم هماهنگ با هم انتخاب کنید.

ست کردن روسری یشمی

ست کردن سبز یشمی برای لباس آقایان

واقعیت این است که رنگ سبز یشمی یک رنگ سنگین و موقر است. رنگی کلاسیک که به راحتی می‌تواند با رنگ‌های متداول مشکی و خاکستری در پوشاک آقایان رقابت کند و ست‌هایی خاص و منحصر به فرد بسازد. برای استفاده از این رنگ در پوشش آقایان باید به ترکیب رنگ‌ها دقت کنید.

ست کردن پیراهن و کت یشمی

استفاده از کت و شلوار یشمی بخصوص در فصل‌های سرد سال، می‌تواند تیپی کلاسیک و رسمی برای شما بسازد. در صورتی که این کت را با پیراهن‌هایی مثل قهوه‌‌ای، مشکی و سفید ست کنید، تیپی بسیار شیک و رسمی خواهید داشت. پیراهن‌های یشمی هم به راحتی قابل ست کردن با انواع کت و شلوارهای مردانه آبی، مشکی و قهوه‌ای هستند.

ست کردن کت و شلوار سبز یشمی

ست کردن شلوارهای یشمی

اگر رنگ یشمی را برای شلوار خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است برای پیراهن خود از رنگ‌های روشن‌تری استفاده کنید. رنگ‌هایی مثل کرم، سفید، سبز روشن، نارنجی و آبی می‌توانند رنگ‌های مناسبی باشند. این رنگ قابلیت بالایی برای ترکیب با طرح‌های چهارخانه، برگ انجیری و گل گلی دارد؛ بنابراین ست کردن شلوار کتان یشمی مردانه کار سختی نخواهد بود.

ست کردن شلوار مردانه یشمی

اکسسوری مناسب برای ست سبز یشمی (آقایان و خانم‌ها)

اکسسوری‌ها می‌توانند شامل دستبندها، گردنبندها، فریم عینک، بند ساعت، کمربند و حتی لاک ناخن‌های شما باشد. در انتخاب رنگ اکسسوری‌ها سعی کنید تعادل را رعایت کنید.

استفاده از زیورآلاتی با سنگ یشمی برای تیپ شما بسیار مناسب است. کمربند کرم رنگ، فریم سفید رنگ عینک شما هم می‌توانند جزئیاتی کوچک اما مهم باشند. کیف‌ و کفش‌های چرم مشکی، قهوه‌ای، سرکه‌ای روشن و سفید هم پای ثابت ست یشمی هستند.

سبز یشمی را چطور در دکوراسیون استفاده کنیم؟

ست رنگ سبز یشمی فقط مخصوص پوشاک نیست. سبز رنگی آرامش‌بخش و تاثیرگذار است. برای دکوراسیون می‌توانید از ترکیب‌های زیر ایده بگیرید.

ترکیب سبز یشمی با طلایی

یک ترکیب لوکس و لاکچری استفاده از رنگ سبز یشمی در کنار طلایی است. مثلا در کنار مبلمانی که به رنگ سبز یشمی است، می‌توانید از میزهای کوچک، دکورها، لوسترها و تابلوهایی به رنگ طلایی استفاده کنید. بدون شک چنین ترکیبی بسیار فاخر و چشم‌نواز است.

ترکیب رنگ طلایی و سبز یشمی

ترکیب سبز یشمی با نارنجی، کرم و قهوه‌ای

رنگ سبز یشمی در کنار نارنجی هم فوق العاده است. شور و حرارت رنگ نارنجی با سردی رنگ یشمی تعدیل خواهد شد و در مجموع دکوراسیونی شیک پدید می‌آید. این ترکیب مختص اتاق پذیرایی نیست و برای اتاق کودکان یا آشپزخانه هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

ترکیب رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

ترکیب سبز یشمی با زرد

در دکوراسیون داخلی و در کنار رنگ سبز یشمی، از رنگ زرد هم غافل نشوید. این دو رنگ در کنار هم غوغا می‌کنند و شما فضایی بسیار متفاوت و زنده را تجربه خواهید کرد. اگر به سمت طیف‌های کرم و قهوه‌ای پیش بروید هم ناخودآگاه طبیعت را به خانه آورده‌اید.

استفاده از رنگ زرد و سبز در دکوراسیون

معمولا در دکوراسیون، یک یا دو رنگ به صورت غالب و بقیه در حاشیه قرار می‌گیرند. کمی خلاقیت به خرج دهید و از امتحان کردن رنگ‌های جدید نترسید. استفاده از گلدان‌های فانتزی با رنگ سفید هم می‌تواند ایده‌ خوبی باشد که فضای متفاوتی ایجاد کند.

زرشکی با چه رنگی ست میشه؟ راز داشتن استایلی خاص!

سخن آخر

در این مقاله فوت و فن‌های ست کردن رنگ یشمی را توضیح دادیم و  گفتیم که کاربرد این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل چگونه است. شما می‌توانید در مقاله جدول ست رنگ لباس با نحوه انتخاب درست رنگ‌ها بیشتر آشنا شوید.

اگر باز هم سوالی درباره ست کردن و کاربرد این رنگ دارید، می‌توانید آن را از ایده آل مگ بپرسید.

سوالات متداول

آیا برای استفاده از رنگ سبز یشمی، محدودیت سنی خاصی وجود دارد؟

خیر، اگرچه ممکن است خانم‌ها یا آقایان مسن‌تر بیشتر به سمت این رنگ‌های تیره گرایش داشته باشند؛ اما سبز یشمی برای همه سنین مناسب است. شما می‌توانید در ست کردن یشم از رنگ‌های گرم استفاده کنید تا ترکیبی شاد و پر‌انرژی بپوشید.

رنگ یشمی مناسب چه فصلی است؟

این رنگ برای تمام فصول سال قابل استفاده است؛ اما تابستان و زمستان بهترین فصل‌ها برای پوشیدن این رنگ هستند. 

موارد استفاده از سنگ مرمر سبز یشمی برای دکوراسیون داخلی چیست؟

از این سنگ مرغوب می‌توان برای حاشیه شومینه، فضای پشت تلویزیون، کابینت و طراحی فضای داخلی آشزخانه‌ها، سنگ سرویس‌های بهداشتی و دیوارهای داخلی منزل استفاده کرد.

یشمی از ترکیب چه رنگ‌هایی به وجود می‌آید؟

رنگ یشمی از ترکیب رنگ‌های زرد، سبز و سیاه به دست می‌آید.

3.8 | (12)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x