آخرین قیمت تور کیش از تهران را چطور بررسی کنیم؟

سال‌ها است که مردم با تور کیش یا با استفاده از خودروی شخصی خود به این جزیره زیبا و بی‌نظیر سفر می‌کنند. باید متذکر شد که کیش به‌عنوان یکی از توریست‌پذیرترین نقاط کشور ایران به‌حساب می‌آید که به‌دلیل جاذبه‌های بسیاری که دارد، میزبان مسافران خارجی نیز می‌شود. هرچه از سرگرمی‌ها و مناطق دیدنی این منطقه بگوییم، کم گفته‌ایم. از هتل‌های معروف و بی‌نظیر روبه دریا گرفته تا تفریحات فوق‌العاده هیجان‌انگیز دریا، آثار باستانی جالب، پارک‌های ساحلی زیبا و مراکز خرید متنوع جایی برای دست‌خالی برگشتن از این جزیره زیبا و ستودنی باقی نمی‌گذارد.

مردم از شمال، جنوب، شرق و غرب در دوران تعطیلات و خصوصا عید نوروز راهی این نقطه از خلیج فارس می‌شوند. یکی از نقاط مبدا سفر تور کیش از تهران است. مسیر هوایی پایتخت به سمت این جزیره جزو راه‌های هوایی پر رفت‌وآمد به نظر می‌رسد؛ زیرا حجم عظیمی از مسافران از این شهر وارد کیش می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از مسیرهای زمینی، به وسیله خودروی شخصی، قطار و اتوبوس به این منطقه سفر کنید. سفر زمینی هم می‌تواند هیجان‌های خاص خود را داشته باشد؛ اما از طرفی خستگی راه بیشتر خواهد شد و در مواردی هم می‌تواند باعث بالا رفتن هزینه‌ها شود. ازهمین‌رو اغلب افراد و خانواده‌ها سفر هوایی را بر سایر شیوه‌های سفر ترجیح می‌دهند.

قیمت تور کیش نسبت به استهلاک خودروی شخصی، هزینه بنزین، تعمیر احتمالی، جابه‌جایی خودرو از بندر آفتاب تا کیش و هزینه ورود به این منطقه به‌علاوه اجبار به پرداخت جریمه و ارائه معاینه فنی می‌تواند بسیار به صرفه‌تر باشد. ازآنجایی‌که بسیاری از افراد با دراختیار داشتن خودرو احساس راحتی بیشتری دارند، می‌توانند بهترین و لوکس‌ترین خودروهای کیش را در این منطقه اجاره کرده و از آن استفاده کنند.

تور جزیره کیش شامل چه مواردی می شود؟

تور جزیره کیش شامل چه مواردی می‌شود؟

برخی‌ از افراد تصور می‌کنند نرخی که برای تور جزیره در نظر گرفته می‌شود، شامل همه هزینه‌های سفر، از جمله هزینه اقامت، سرویس رفت و برگشت هوایی و تفریحات می‌شود؛ اما باید عرض کنیم در هیچ یک از آژانس‌های مسافرتی، تور کیش به این شکل ارائه نمی‌شود. با توجه به نوع پکیج، بسته انتخابی فقط شامل رزرو بلیط هواپیما و هتل است و هزینه تمام شده تور به پکیج انتخابی افراد بستگی دارد؛ زیرا در هریک از آن‌ها هتل خاصی وجود دارد که می‌تواند خدمات مختلفی را ارائه کند.

به همین دلیل ممکن است با انتخاب بسته‌ای خاص به خاطر وجود برخی هتل‌ها خدمات تور کیش از تهران شامل موارد دیگری مثل ترانسفر فرودگاهی یا همان استقبال، کارت‌های تخفیف برای استفاده در مکان‌های تفریحی و امکان گردش درون شهری نیز باشد. با این حال باز هم انتخاب تور می‌تواند دغدغه‌های مسافرت افراد را کم کند و هر فردی می‌تواند بسته به میزان بودجه خود از یک رنج قیمت تور کیش لحظه آخری استفاده کند.

بهترین زمان برای سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش

اگر در اواخر بهار و تابستان و اوایل پاییز به کیش سفر کنید، می‌توانید شاهد فستیوال‌ها و جشنواره‌های شبانه جذابی باشد که همراه با موسیقی می‌تواند خاطرات به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. ضمن اینکه به‌دلیل حجم کم‌تر مسافرت‌ها به جزیره در این زمان، قیمت رزرو بلیط و هتل هم کم‌تر خواهد بود و باعث کاهش قیمت تمام شده تور کیش می‌شود.

اما نکته منفی سفر در این زمان، آب‌وهوای نه‌چندان دل‌چسب و نامناسب کیش است. اگر قصد دارید با هزینه کم‌تر به این جزیره مسافرت کنید و از طرفی قرارگیری در آب‌وهوای گرم و مرطوب آن برای شما ناراحت‌کننده نیست، پیشنهاد ما سفر در این مواقع سال است. در دیگر مواقع و زمان‌ها، هوای بهاری دل‌چسبی را شاهد هستیم که باعث جذب گردشگران زیادی می‌شود و طبعا هزینه‌ها نیز بالاتر خواهد رفت. اگر قصد دارید از طریق تور کیش از تهران به جزیره کیش سفر کنید، از بسته‌های متنوع با نرخ‌های متفاوت پکیج های موجود اطلاعات کافی را کسب کنید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

لازم به ذکر است که هر چه با جیب پرتری مسافرت کنید، می‌توانید از تورها با خدمات بهتری هم بهره‌مند شوید. از طرفی هزینه‌های تفریحات را هم باید به قیمت تور کیش اضافه کرد. در نتیجه می‌توانید اقدام به محاسبه تقریبی بودجه لازم برای سفر به جزیره کنید. از نکات قابل توجه در سفر به این منطقه، انتخاب تورهای اول هفته است؛ زیرا هم قیمت مناسب‌تری دارند و هم در این زمان‌ها خصوصا اگر فصل مدارس باشد، مسافران کم‌تری به کیش سفر می‌کنند و شما می‌توانید از سکوت و خلوت جزیره لذت کافی را ببرید. تورهای کیش بهترین انتخاب برای مسافرت به مروارید خلیج فارس هستند. آخرین قیمت‌ها و نرخ‌های این تورها از مبدا تهران را می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف و آژانس‌های گردشگری گوناگون پیگیری کنید و متناسب با بودجه و زمان سفر، اقدام به تهیه هر یک از پکیج‌های موردنظر خود کنید.

منبع : وبسایت علی بابا (Alibaba.ir)

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
پایان رپورتاژ آگهی
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x