اصفهانی ها آخرهفته چه می‌کنند؟

اصفهان یکی از شهرهای زیبا و گردشگری ایران است. مردم این شهر و مسافران فرصت‌های زیادی برای گردش و تفریح در این شهر دارند. شما می‌توانید برای سفری چندروزه به اصفهان یک برنامه فشرده داشته باشید و هیچ‌کدام از برنامه‌های شما تکراری و خسته‌کننده نشود. مجتمع پارک اصفهان و امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی هم در شهر ساخته شده تا مسافران و اهالی اصفهان در روزهای تفریح خود لحظاتی شاد و مفرح داشته باشند. در این مقاله قصد داریم برخی از امکانات رفاهی و تفریحی اصفهان مانند رستوران ترنج اصفهان را نام ببریم. شما می‌توانید این مقاله را بخوانید تا برخی از امکانات و جاذبه‌های شهر مانند  باغ جوان اصفهان را بشناسید و در سفر خود یا مراجعه به اصفهان بتوانید از روزها لذت ببرید.

سفر به اصفهان

اصفهان جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد و همین موضوع آن را به یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران و جهان تبدیل کرده است. تعداد زیادی مسافران اصفهان باعث شده است تا امکانات مناسبی هم در آن ساخته شود. در این مقاله تعدادی از امکانات رفاهی و تفریحی شهر مانند رستوران ترنج اصفهان را نام می‌بریم که اصفهانی‌ها آن‌ها را دوست دارند. شما اگر به اصفهان سفر می‌کنید بهتر است سری به این موارد بزنید یا حداقل آن‌‌ها را با گزینه‌های دیگر مقایسه کنید. موارد این مقاله همچون مجتمع پارک اصفهان فقط نمونه هستند و شما می‌توانید در سایت علی بابا پلاس همه جاذبه‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی اصفهان را ببینید و درباره آن‌ها بخوانید. در این سایت نظرات و نمره کاربران به امکانات هم وجود دارد که می‌تواند فاکتوری فوق‌العاده برای برنامه‌ریزی و شناختن آن‌ها باشد.

در اصفهان کجا برویم

رستوران ترنج اصفهان

قبل از این‌که بخواهیم درباره باغ جوان اصفهان یا جاذبه‌های دیگر شهر توضیح دهیم، بهتر است یکی از رستوران‌های معروف شهر را به شما معرفی کنیم. یکی از رستوران‌هایی که در اصفهان طرف‌داران زیادی دارد و مسافران هم به آن علاقه دارند، رستوران ترنج است. رستوران ترنج اصفهان محیط جذاب و زیبایی دارد و از میهمانان به بهترین شکل پذیرایی می‌کند. درب چوبی و جاذبه‌های زیبایی که رستوران در نقاط مختلف به کار برده است باعث می‌شود تا مراجعان حس خوبی داشته باشند و بتوانند لحظاتی را در آرامش سپری کنند.

این رستوران زیبا فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و در همین سال‌ها توانسته به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر میان اصفهانی‌ها و مسافران تبدیل شود. منوی کافه ‌رستوران هم کامل است و اگر دوست داشته باشید در ساعت‌های میان‌وعده نوشیدنی خنگ یا شیرینی خوشمزه‌ای را همراه دوستان یا خانواده امتحان کنید، ترنج بهترین موقعیت را برای شما فراهم می‌کند.

مجتمع پارک اصفهان

خرید همیشه یکی از تفریحات لذت‌بخش سفر است. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید احتمالا گشت‌وگذار در خیابان‌های اصفهان و دیدن ویترین مغازه‌های برای شما جذاب و جالب باشد. اصفهان شهر بزرگی است و مغازه‌ها و مراکز خرید متنوعی در آن وجود دارد. شما به‌راحتی می‌توانید برای هر کالایی که می‌خواهید محیط خوبی را برای خرید پیدا کنید و هرچه می‌خواهید بخرید. یکی از مراکز خرید بزرگ و معروف اصفهان که حتما باید در سفر خود سری به آن بزنید، مجتمع پارک اصفهان است. مجتمع پارک در سال 1357 ساخته شد و مساحتی حدود 15000 مترمربع دارد. حدود 400 واحد تجاری در این مرکز مستقر هستند و کالاهای متنوعی را برای فروش در مغازه‌های خود دارند. در این مرکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی خوبی هم برای مسافران، اهالی اصفهان و میهمانان فراهم شده است تا آن‌ها راحت‌تر باشند و با خیال راحت به خرید بپردازند.

نام‌های مختلف هر طبقه مانند مروارید، ارکیده، آزالیا و موسیقی نظر مراجعان را به خود جلب می‌کند. در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع کالا‌ها از طلا و جواهرات گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی و اسبا‌ب‌بازی را ببینید. یکی از ویژگی‌های خوب این مرکز خرید نزدیکی آن به مرکز شهر و بسیاری از دیدنی‌ها و نقاط مهم شهر است. اگر اصفهان را بشناسید می‌دانید که یکی از محله‌های خوب و معروف آن چهارباغ است و مجتمع پارک در چهارباغ بالا قرار دارد.

باغ جوان اصفهان

بوستان‌ها و پارک‌های متنوعی در اصفهان وجود دارد. یکی از تفریحاتی که اصفهانی‌ها و مسافران در این شهر می‌توانند به آن مشغول باشند، رفتن به پارک‌ها و فضاهای سبز شهر است. باغ جوان اصفهان یکی از بوستان‌های بزرگ و سرسبز شهر است که در خیابان سلمان فارسی قرار دارد. امکانات و خدماتی خوبی در این مجموعه فراهم شده است که می‌تواند مسافران زیادی را به آن‌جا جذب کند. یورو جامپینگ، پارک بادی، کارتینگ، آرچری، لیزرتگ، والیبال ساحلی و سوارکاری تفریحی از امکانات باغ جوان هستند. شما می‌توانید یک روز کامل یا بخشی از آن را به دیدن این باغ زیبا اختصاص دهید و از تفریحات آن همراه دوستان یا اعضای خانواده لذت ببرید.

اصفهانی به‌راحتی می‌توانند یکی از روزهای آخر هفته با این باغ بروند. باغ جوان پارکینگ اختصاصی دارد و برای افرادی که با خودروی شخصی به آن‌جا می‌روند این موضوع می‌تواند جذاب باشد. مسافران هم به این باغ علاقه دارند.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x