زیر پافر کوتاه چی بپوشیم

از محبوب ترین و پر استفاده ترین لباس های پاییزی پافر ها هستند. این مدل لباس، با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، علاوه بر این که به راحتی با سبک استایل ها و آیتم های گوناگون هماهنگ می شود، تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل و… دارد. به همین دلیل برای هر سلیقه ای مناسب بوده و استفاده از آن را در استایل خانم های جوان مشاهده می کنیم.

البته با این که ست کردن پافر چندان کار دشواری به نظر نمی رسد، اما ممکن است انتخاب یک آیتم اشتباه، ظاهر استایل را نامرتب کرده و آن را آشفته نشان دهد. به خصوص اگر پافر کوتاه به تن داشته باشید. چرا که ست کردن پافر‌های کوتاه نسبت به مدل های بلند آن، قاعده و قانون بیش تری داشته و رعایت نکردن هر کدام می توان استایل شلخته ای به شما تحویل دهد.

برای ست کردن پافر، گزینه های مختلفی از جمله هودی و دورس، بافت ها و… وجود دارند. سعی کرده ایم با بررسی آیتم های متفاوت، به شما کمک کنیم تا متناسب ترین آن ها را برای پوشیدن زیر پافر کوتاه خود انتخاب کنید.

با ویژگی های پافر آشنا شوید

پافر ها ظاهری شبیه به کاپشن دارند. اما با این تفاوت که ظاهری حجیم پف دار داشته و به علت داشتن چنین ظاهری، نام آن را از نوعی ماهی بادکنکی برداشته اند.

تفاوت بارز و مشهودی که میان پافر و کاپشن دیده می شود، نبود آستین در پافر می باشد. با این که می توانیم از پافر به عنوان یک آیتم محبوب و پر طرفدار پاییزی و زمستانی یاد کنیم، اما این امکان وجود دارد که به دلیل نداشتن آستین، برای روز های بارانی چندان گزینه مناسبی محسوب نشود.

به طور معمول جنس پافر از پلی استر و نایلون می باشد. به همین خاطر می توان گفت که از ویژگی ضد آب بودن برخوردار شده است. البته اگر حساسیت چندانی برای خیس شدن لباس های خود ندارید، می توانید برای روز هایی از پاییز که بارندگی کم است، آن را در استایل خود استفاده کنید.

یک یا چندین لایه پشم شیشه و یا الیاف زیر لایه رویی و روی آستر زیرین پافر به کار رفته است تا با پوشیدن آن احساس سرما نداشته باشید.

پافر کوتاه یکی از محبوب ترین مدل ها بین انواع دیگر آن به شمار می آید که ست کردن آن با دیگر آیتم های پاییزی جذابیت استایل را دو چندان می کند.

ست هودی شلوار را زیر پافر کوتاه بپوشید

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین آیتم هایی که می توانید از آن برای زیر پافر کوتاه استفاده کنید، ست هودی و شلوار می باشد. این ست ها چند سالی است که مورد استقبال قرار گرفته و محبوبیت زیادی میان رده سنی های مختلف دارد.

همین طور رنگ بندی و نوع برش و دوخت آن به گونه صورت گرفته است که امکان پوشیدن آن برای سایز های متفاوت فراهم شده است. پس به جای این که وقت خود را صرف ست کردن شلوار و هودی کنید، یک ست هودی شلوار زنانه تهیه کنید و از آن برای زیر پافر کوتاه استفاده نمایید.

دورس را امتحان کنید

از دیگر لباس های محبوب و پر طرفدار پاییزی، می توانیم به دورس اشاره کنیم. این لباس علاوه بر این که قابلیت استفاده در استایل های مردانه و زنانه را دارد، شباهت زیادی نیز به هودی داشته و ممکن است بسیاری از افراد تفاوت آن ها را متوجه نشوند.

دورس ها بر خلاف هودی ها، بدون کلاه طراحی و دوخته شده اند. به طور معمول در قسمت یقه و سر آستین ها یا حتی قیمت پایین لباس، دارای کشباف می باشند. از دیگر تفاوت های هودی و دورس می توانیم به جیب کانگورویی هودی اشاره کنیم که دورس فاقد آن در فروشگاه ها عرضه می شود.

برای این که بتوانید پوشش متناسبی را برای زیر پافر کوتاه به تن داشته باشید، پیشنهاد می دهیم حتما به سراغ دورس بروید. این لباس تنوع رنگبندی بسیار زیادی داشته و هم چنین دارای سایز بندی می باشد. از این رو با توجه به اندازه های بدن خود و پالت رنگی استایلی که مد نظر دارید، سایز و رنگ دورس را انتخاب کنید.

بافت یقه اسکی، مناسب برای استایل نیمه رسمی

به دلیل ظاهری منحصر به فردی که پافر کوتاه از آن برخوردار شده است، به طور معمول از آن برای سبک استایل های خیابانی و کژوال استفاده می شود. این سبک استایل ها کاملا غیر رسمی بوده و پوشیدن پافر همراه با هودی یا حتی دورس، ست زنانه خیره کننده ای را ایجاد می کند.

با این حال اگر تصمیم دارید برای یک موقعیت نیمه رسمی پافر کوتاه به تن داشته باشید، پیشنهاد می دهیم حتما بافت زنانه یقه اسکی را از کمد خارج کرده و آن را با پافر ترکیب کنید. توجه نمایید که رنگ بافت باید با رنگ پافر و دیگر آیتم های استایل هماهنگی داشته باشد.

برای کامل کردن این تیپ، می توانید لگ و یا شلوار زنانه اسکینی به پا کنید و برای کفش از یک جفت نیم بوت بغل کش با کمی پاشنه کمک بگیرید.

از ترکیب بادی و پافر کوتاه شگفت زده می شوید

پاییز بهترین فصل برای پوشیدن بادی و به کار بردن آن در استایل می باشد. اگر نمی توانید آیتم و لباس مناسبی را برای ست کردن پافر کوتاه انتخاب کنید، بی توجه به پالت رنگی استایل، بادی سفید رنگی به تن کنید و از ترکیب این دو لباس در کنار هم شگفت زده شوید.

کفش کتانی ساق دار همراه با کیف رو دوشی با بند بلند، می توانند آیتم های کامل کننده ای برای این ست زنانه به حساب بیایند. البته به کار بردن شال گردن در این استایل جذابیت قابل توجهی به تیپ شما می دهد. بر اساس سبک کژوالی که استایل از آن برخوردار شده است، بهتر است اکسسوری ها را نیز در همین سبک انتخاب نمایید.

برای ست کردن پافر کوتاه به کدام لباس نیاز دارید؟

علاوه بر بافت یقه اسکی، ست هودی و شلوار، دورس، بادی و… آیتم های دیگری هم چون کراپ ها، نیم تنه ها، بافت های راه راه و… نیز وجود دارند که امکان ست کردن آن ها با پافر کوتاه وجود دارد. از آن جایی که پافر ها رنگ بندی و سایز بندی کاملی دارند، غیر ممکن است دلخواه سلیقه ای میان آن ها پیدا نشود.

حال اگر لباس هماهنگی با پافر کوتاه ندارید و لازم یکی از متناسب ترین آن ها را برای استایل خود تهیه کنید، بهتر است برای سهولت در مقایسه مدل هایی متنوع هر کدام، به فروشگاه سنسی شاپ مراجعه نمایید. این فروشگاه پوشاک زنانه تلاش کرده است تا با گردآوری ترند ترین و به روز ترین مدل لباس های پاییزی، شرایط مقایسه و خرید مطمئن را برای خانم ها فراهم کند.

ضمن این که رنگ بندی و سایز بندیی کاملی از پافر کوتاه، هودی و دورس، بافت، بادی، کراپ و… ارائه کرده است که با هر سایزی که باشید و هر سبک استایلی که مد نظر دارید، می توانید آیتم و لباس مناسبی را برای ست کردن پافر کوتاه انتخاب نمایید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x