تلفن های زیبای پاناسونیک برای دکوراسیون های خاص

کیفیت و دوام، دو فاکتور اصلی در انتخاب یک تلفن می‌باشند. اما از آنجایی که نمی‌توان زیبایی و جذابیت را از زندگی روزمره جدا کرد؛ برخی از افراد علاوه بر دو فاکتور یاد شده؛ به دنبال زیبایی تلفن‌ها نیز می‌باشند.

شرکت پاناسونیک در این زمینه نیز به خوبی به نیازهای مشتریان خود پاسخ داده و تلفن‌های خانگی را در طرح‌ها و شکل‌های مختلف و در عین حال زیبا، تولید و عرضه نموده است.

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، تلفن‌های این شرکت را در رنگبندی‌های مختلف به مشتریان خود عرضه می‌نماید. در ادامه به معرفی برخی از این تلفن‌های زیبا و منحصر به فرد خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید:

ایده آل گستر ، عرضه کننده تلفن‌های خانگی پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه محصولات مخابراتی و به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، انواع تلفن‌های خانگی از قبیل رومیزی و بیسیم را در طرح‌ها، شکل‌ها و مدل‌های مختلف به علاقمندان به محصولات پاناسونیک در ایران عرضه می‌نماید. تمامی تلفن‌هایی که در ایده آل گستر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند؛ همراه با گارانتی 12 ماهه و معتبر ایده آل به فروش می‌رسند.

اگر شما نیز به دنبال یک تلفن خانگی زیبا و منطبق با دکوراسیون منزل خود می‌باشید؛ حتما مدل‌‌های زیر از شرکت پاناسونیک را در نظر داشته باشید:

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGK210

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGK210

بدون شک این تلفن، یکی از زیباترین تلفن‌های تولید شده توسط شرکت پاناسونیک می‌باشد. طراحی فوق‌العاده جذاب و استایل منحصر به فرد KX-TGK210 باعث شده تا بسیاری از مشتریان شرکت پاناسونیک، این تلفن را برای دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرند. علاوه بر زیبایی در ساخت ، KX-TGK210 دارای کیفیت بالایی نیز می‌باشد. از جمله قابلیت‌های این تلفن می‌توان به : دفترچه تلفن مخاطبین، شارژدهی بسیار بالا ، بلندگوی دیجیتال ، کالر آیدی و شماره گیری سریع اشاره کرد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-PRS120

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-PRS120

اگر به دنبال یک تلفن کاملا منحصر به فرد برای اتاق خواب و یا پذیرایی منزل خود می‌باشید؛ مدل KX-PRS120 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این تلفن بسیار زیبا ، امکانات متعددی نیز دارد و این قابلیت‌ها در کنار طراحی فوق‌العاده، KX-PRS120 را به یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت پاناسونیک تبدیل کرده است. منشی تلفنی، روم مانیتورینگ، شماره گیری سریع، کالر آیدی، ارسال و دریافت پیامک و قابلیت کنفرانس، تنها بخشی از امکانات این تلفن بیسیم زیبا و مناسب برای دکوراسیون‌های خاص می‌باشند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-PRW110

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-PRW110

اگر این تلفن بیسیم ، بسیار زیبا طراحی شده و یکی از انتخاب‌های اول در میان طرافداران گوشی‌های دکوراسیونی محسوب می‌شود؛ اما اصلی‌ترین مشخصه آن طراحی و زیبایی نیست. آنچه این گوشی را با سایر تلفن‌های پاناسونیک متمایز می‌کند؛ قابلیت تبدیل تلفن همراه به گوشی بیسیم است. برای این کار نیاز به یک روتر بیسیم جهت اتصال به شبکه Wi-Fi و نصب برنامه”اتصال به گوشی هوشمند”است.همچنین بایدافزود این مدل قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند(Smartphone connect) را دارا می باشد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGB210

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGB210

این تلفن زیبا و منحصر به فرد ساخت کشور مالزی بوده و به دلیل طراحی ویژه، برای اکثر دکوراسیون‌های خاص مناسب می‌باشد. از قابلیت‌های KX-TGB210 می‌توان به : کالر آیدی ، دفترچه تماس مخاطبین ، حافظه شماره گیری مجدد تا 10 شماره ، سیستم آلارم پیشرفته ، نور صفحه کلید و … اشاره کرد. این تلفن در رنگ‌های مشکی و قرمز تولید و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

یکی دیگر از محصولات ساده پاناسونیک که در عین سادگی، از پرفروش‌ترین تلفن‌های این شرکت نیز می‌باشد. KX-TG3611BX در سال 2012 و در کشور مالزی تولید و به بازار عرضه شد. امکاناتی از قبیل : دفترچه تلفن مخاطبین، حالت شب ، نور پس زمینه ، بلندگوی هوشمند  ، کالر آیدی ، شماره گیری سریع و شماره گیری مجدد این تلفن را در زمره محبوب‌ترین گوشی‌های تلفن بیسیم قرار داده است. KX-TG3611BX در دو رنگ مشکی و سفید در ایده آل گستر موجود و قابل خریداری می‌باشد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

این تلفن ساده و محبوب ساخت کشور ویتنام بوده و در رنگبندی‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. در کنار قابلیت‌هایی مانند : دفترچه مخاطبین ، شارژ باتری طولانی ، آلارم ساعت و کالر آیدی ، زیبایی در طراحی و ساخت نیز بر محبوبیت آن افزوده است. تلفن بیسیم  KX-TG1611 در رنگ‌های سفید-بنفش ، قرمز – مشکی و تمام مشکی در فروشگاه ایده آل گستر موجود می‌باشد.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS500MX

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS500MX

شاید بتوان این تلفن را ساده‌ترین مدل از تلفن‌های تولید شده شرکت پاناسونیک نامید. بسیاری از افرادی که رغبتی به تکنولوژی نشان نمی‌دهند و به دنبال یک تلفن با کمترین پیچیدگی و قابلیت‌های ممکن می‌باشند، KX-TS500MX را در راس انتخاب‌های خود قرار می‌دهند. این محصول، ساخت کشور مالزی بوده و در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس مشتریان و علاقمندان قرار دارد. کسانی که یک دکوراسیون ساده را برای اتاق خواب یا پذیرایی خود  انتخاب کرده‌اند؛ می‌توانند از این تلفن بسیار ساده اما خوش ساخت استفاده کنند.

تلفن‌های سلطنتی برای انواع دکوراسیون‌ها

تلفن دکوری

بعد از بررسی و معرفی مدل‌های کاربردی و زیبای پاناسونیک، نوبت به تلفن‌های دکوری و در اصطلاح سلطنتی می‌رسد که طرفداران زیادی نیز دارند. این تلفن‌ها بیشتر جنبه تزئینی داشته و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ البته می‌توان از آن‌ها برای برقراری ارتباطات تلفنی نیز استفاده نمود. شکل و طراحی تلفن‌های سلطنتی، کاملا منحصر به فرد بوده و از زیبایی خاصی برخوردار است. برای دکوراسیون منزل خود، می‌توانید بر روی برخی از تلفن‌های زیر نیز حساب کنید :

تلفن رومیزی سلطنتی آرنوس قهوهای طلایی

این مدل کاملا منحصر به فرد و زیبا، برای انواع دکوراسیون‌های منازل، ادارات و محل کار ، رستوران‌ها و هتل‌ها مناسب می‌باشد. طراحی ایتالیایی آن بسیار چشم نواز می‌باشد و حتی می‌توان از آن به عنوان یک هدیه ماندگار و خاطره انگیز نیز استفاده نمود. تلفن رومیزی سلطنتی آرنوس، دارای قابلیت‌هایی از قبیل : کالر آیدی ، شماره گیر مجدد و حافظه می‌باشد.

تلفن ایستاده لوتوس چوبی

شماره گیر این تلفن به سبک دستگاه‌های قدیمی، به صورت چرخشی می‌باشد. بدنه آن از جنس چوب راش و فلز تولید شده و از زیبایی خاصی برخوردار است. افرادی که به دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی علاقمند هستند؛ می‌توانند از این تلفن استفاده کرده و فضایی قدیمی به منزل خود هدیه دهند.

میز تلفن ؛ یکی دیگر از شاخصه های مهم در دکوراسیون منزل

میز تلفن

علاوه بر دستگاه تلفن، میز تلفن نیز از اهمیت زیادی در زیبایی منزل ایفا می‌کند. این محصول دکوری و لوکس، امروزه در نوع‌ها و شکل‌های مختلفی تولید شده و متناسب با دستگاه تلفن و البته دکوراسیون انتخاب شده، می‌توانید نمونه دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید. بهترین مکان برای قرار دادن میز تلفن ، در پذیرایی و نزدیکی مبلمان می‌باشد. البته اماکنی مانند کنار میز تلفن و یا در اتاق خواب و کنار تخت نیز، از دیگر نقاطی هستند که برای قرارگیری میز تلفن و به طبع دستگاه تلفن، مناسب و ایده آل به نظر می‌رسند.

کلام پایانی

اگر به دنبال ایجاد یک دکوراسیون زیبا برای منزل خود می‌باشید؛ حتما باید توجه ویژهای به انتخاب تلفن و میز تلفن داشته باشید. علاوه بر محصولات متنوع و زیبای شرکت پاناسونیک، می‌توانید از انواع تلفن‌های دکوری نیز برای زیباسازی فضای داخلی خانه خود استفاده نمایید. برای انتخاب یک دستگاه تلفن مناسب و منطبق بر دکور منزل خود، می‌توانید با واحد فروش ایده آل گستر تماس گرفته و از راهنمایی‌های واحد فروش این شرکت بهره‌مند شوید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x