برترین نرم افزارهای آموزش موسیقی برای تلفن های هوشمند

این که تصمیم بر آن گرفته اید تا وارد دنیای زیبای موسیقی شوید، می تواند خبر خیره کننده ای باشد اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، نوع شروع موسیقی است. برای آموزش موسیقی روش های متنوع ای وجود دارد.

شما می توانید از یک استاد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید و در کلاس های خصوصی آن شروع کنید که این کار می تواند هزینه و زمان زیادی را از شما برای پیدا کردن یک استاد موسیقی بگیرید.

از این رو امروزه برترین نرم افزارهای آموزش موسیقی برای تلفن های هوشمند در اپ های مختلف، طراحی و تولید شده اند تا با استفاده از آن ها بتوان مسیر فراگیری علم موسیقی را آغاز کرد، در ادامه به معرفی این نرم افزار های محبوب اینترنتی خواهیم پرداخت.

آیا یادگیری موسیقی از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است؟

به احتمال زیاد یکی از اصلی ترین سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد، این است که آیا یادگیری موسیقی از طریق اپلیکیشن های موسیقی امکان پذیر است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بله! امکان آموزش و فراگیری موسیقی به کمک نرم افزار آموزش موسیقی یا اپلیکیشن موسیقی وجود دارد.

اما این روش نیز همانند سایر روش های دیگر دارای مزایا و معایب متعددی است به عنوان مثال از معایب آن می توان به نبود مصحح برای تصحیح عادات اشتباه شما، اشاره نمود.

مهم ترین سوالاتی که قبل از شروع موسیقی باید به آن پاسخ دهید!

شروع کردن موسیقی می تواند جذاب و بسیار شیرین باشد اما اگر شرایط و زمان کافی برای فراگیری آن نداشته باشید، به سرعت از یادگیری آن سرد خواهید شد. از این رو بهتر است قبل از فراگیری موسیقی به 3 پرسش زیر پاسخ دهید:

  1. آیا وقت کافی دارم؟
  2. آیا نظم و انگیزه کافی برای فراگیری موسیقی را دارم؟
  3. تا چه حدی قصد دارم در موسیقی پیشرفت کنم؟

معرفی برترین و بهترین نرم افزارهای آموزش موسیقی برای تلفن های هوشمند {ایرانی و خارجی}

نرم افزار های ایرانی و خارجی متنوع ای در مارکت ها به منظور آموزش موسیقی برای کاربران مختلف، تعبیه شده است که با نصب آن ها بر روی گوشی هوشمند خود می توانید به سادگی آموزش موسیقی را شروع کنید.

شاید به خاطر سپردن مقیاس‌ها و آکوردها در این روش کمی برای شما سخت باشد اما استفاده از ترفند هایی که درون این اپلیکیشن ها وجود دارد، به ساده سازی و قابل فهم بودن آن ها کمک می کند.

شما می توانید از طریق این نرم افزار ها با داشتن یک پیانو موسیقی را به راحتی یاد بگیرید یکی از پیانو هایی که خیلی طرفدار دارد پیانو دیجیتال یاماها است.

در هنگام خرید پیانو دیجیتال یاماها با تعداد کثیری از مراکز فروش ادوات موسیقی مواجه خواهید شد که به صورت انحصاری به فروش محصولات این برند محبوب می‌پردازند؛ علی‌الخصوص فروشگاه های آنلاین فروش پیانو دیجیتال یاماها که رنگ و بوی دیگری به بازارهای سنتی و قدیمی بخشیده‌اند؛ اما مسئله‌ مهمی که وجود دارد این است که کدامیک از این مراکز خرید از اعتبار کافی برخوردار است و کدامیک امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد؟

شما می توانید برای داشتن یک ساز باکیفیت عالی و دارای ضمانت به آدرس https://sazplaza.com/ مراجعه کنید.

اپلیکیشن یادگیری موسیقی Yousician

یکی از اولین و برترین نرم افزارهای یادگیری موسیقی، اپلیکیشن Yousician است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید نت خوانی را به سادگی یاد بگیرید. همچنین در این برنامه، ویدئو هایی به منظور درک بهتر و عمیق تر در یادگیری گیتار، پیانو، یوکللی و بیس وجود دارد.

اپلیکیشن EarMaster – Music Theory & Ear Training

از دیگر اپلیکیشن های موجود در بازار می توان به EarMaster  اشاره نمود. آموزش نت های موسیقی یکی از اهداف اصلی این برنامه است که به کمک آن می توان دانشجویان از مبتدی تا حرفه ای با ریتم، زیر و بمی صدا، آکورد و وزن خوانی آشنا شوند.

برنامه یادگیری موسیقی Vanido

اگر به دنبال افزایش مهارت خوانندگی خود هستید، vanido می تواند یک برنامه مناسب و ایده آل به این منظور باشد. درس های روزانه ای که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می دهد می تواند شما را در مسیر اصولی فراگیری تکنیک‌های خوانندگی رهسپار کند.

بهترین برنامه یادگیری موسیقی در موبایل

نرم افزار READ MUSIC

این برنامه یکی از بهترین نرم افزار های ممکن در جهت وزن خوانی، ریتم و ملودی و همچنین اپلیکیشن آموزش نت های موسیقی است.

برنامه Justin Guitar Beginner Lessons

اگر از علاقه مندان به فراگیری ساز گیتار هستید و به دنبال آموزش آکوردهای پایه گیتار، الگوهای استرام کردن، فینگر استایل، سجیلا یا کاپو، تغییر آکورد، گام‌ها و تبلچر می گردید، این برنامه می تواند برای شما مناسب و مفید باشد. همچنین در این برنامه 50 ویدئو آموزشی به منظور فراگیری ساز گیتار وجود دارد.

برنامه SimplyPiano

این اپلیکیشن یکی از بهترین و مناسب ترین برنامه ها برای آموزش پیانو و نرم افزار آموزش موسیقی به کودکان است. این برنامه برای 3 سطح مبتدی، کودکان و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می گیرد.

اپلیکیشن Flowkey

این برنامه نیز می تواند یک اپلیکیشن مناسب برای آموزش پیانو باشد که در آن می توانید روش صحیح نواختن قطعات مختلف موسیقی را بیاموزید.

برنامه ایرانی موسیقی رو توی سه سوت قورت بده

برنامه موسیقی رو توی سه سوت قورت بده را می توان به عنوان یکی از بهترین برنامه های آموزش تئوری موسیقی دانست. این برنامه دارای ۲۶ جلسه آموزش تصویری، پی نوشت و تئوری موسیقی سطوح ابتدایی تا پیشرفته است.

برنامه یادگیری موسیقی گیتار

از دیگر اپلیکیشن های ایرانی که تنها به کمک آن می توان آموزش گیتار را آغاز کرد، برنامه یادگیری موسیقی گیتار است. در این برنامه امکان یادگیری ۲۴۰ آکورد پر کاربرد گیتار و چگونگی گرفتن آکوردها به هنگام نواختن وجود دارد.

اپلیکیشن یادگیری موسیقی هفت نت

این برنامه برای عزیزان و هنرجویانی که به دنبال یادگیری پیانو، ارگ و سازهای کلاویه‌ای هستند، توصیه می شود. از جمله ویژگی های مثبت و موثر این برنامه می توان به آموزش نت‌های موسیقی، ریتم، آکورد، گام، هارمونی و گوش موسیقیایی اشاره نمود.

اپلیکیشن آموزش موسیقی سنتی ایرانی

جالب است بدانید که موسیقی سنتی ایرانی از هفت دستگاه و پنج آواز تشکیل شده است و هر دستگاه موسیقی سنتی ایرانی نیز شامل تعدادی گوشه موسیقی است. از معمول ترین روش آموزش موسیقی سنتی ایرانی به این شکل است که از درآمد دستگاه آغاز می‌کنند، در میانه کار به گوشه‌های اوج می‌پردازند و در نهایت اجرای خود را با فرود به گوشه‌های پایانی خاتمه می‌دهند که در این اپلیکیشن به خوبی آموزش داده شده است.

جمع بندی

فرایند شروع موسیقی با استفاده از اپلیکیشن های تلفن هوشمند می تواند کمک قابل توجه ای به شما در جهت افزایش مهارت خوانندگی و نوازندگی داشته باشد. توصیه می کنیم از برترین نرم افزارهای آموزش موسیقی برای تلفن های هوشمند که در این بخش معرفی نمودیم، به منظور آموزش موسیقی استفاده کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x