سورپرایزپلازا، تجربه ای متفاوت از دوری و دوستی!

ارسال هدیه به ایران برای دوستان و خانواده و بستگان، یکی از دغدغه های همیشگی هموطنان مقیم خارج از کشور بوده است. هدیه دادن به دوستان و عزیزانمان، عملی بسیار پسندیده است که تاثیرات مثبتی بر روی احساسات و روح و روان ما دارد. هدیه دادن، عملی نشات گرفته از احساسات درونی ما نسبت به فرد گیرنده است. احساساتی همانند عشق، ارادت، دلبستگی و … گاهی اوقات کلمات و جملات به درستی نمی توانند نشان دهنده احساسات ما نسبت به اطرافیان باشند. یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن علاقه،ابراز عشق و یا بیان تشکر و قدر دانی، ارسال هدیه ای زیبا برای عزیزانمان است. هدیه دادن در واقع عملی برخواسته از احساس و قلب است که بر احساس و قلب گیرنده تاثیری عمیق و مثبت دارد. می توان گفت هدیه دادن یکی از بهترین راهها برای حفظ و نگهداری از روابط ما و عزیزانمان است.

تعامل و دوستی، مهمترین نیاز بشر

انسان، موجودی اجتماعی است و زندگی در میان همنوعان خود را به زندگی انفرادی، ترجیح می دهد که حاصل هزاران سال تجربه زندگی بر روی زمین است. از زمانی که مجبور به تامین مایحتاج زندگی اش شد، دریافت که برای زندگی بهتر و راحتتر به دیگران نیاز دارد. از شکار و تامین غذا گرفته، تا دفاع از خود، بشر بهترین شیوه را در پیش گرفت و آن چیزی جز تعامل و دوستی با دیگران نبود.

سورپرایز پلازا ارسال هدیه به ایران

نیاز ما انسانها به برقراری ارتباط با یکدیگر و تلاش برای حفظ آن، یکی از مهمترین ویژگیهای ما به عنوان برترین موجود بر روی زمین است. برقراری روابط و دوستی با دیگران، دیگر به منظور حفظ بقا نیست، بلکه ریشه در روح و روان ما دارد. نیاز به محبت کردن و مورد مهر قرار گرفتن و دیده شدن، از مهمترین دلایل دوستی ما انسانها با یکدیگر است. اما حفظ روابط دوستانه ما از آغاز کردنشان، مهمتر است. اینکه چگونه به یک دوستی، عمقی ژرف و مستحکم ببخشیم، نیازمند شناخت ما از یکدیگر است.اینکه در هر زمان و هر جایی که هستیم، عزیزانمان را از یاد نبریم و همواره برای پیشبرد روابط و دوستی هایمان، تلاش کنیم. برای شناخت دغدغه ها و آرزوهای یکدیگر و برای انجام کاری که بیانگر اهمیت والای دوستان و عزیزانمان برای ماست، قدمی برداریم.

دوری و دلتنگی

دوری و دلتنگی از خانواده و دوستان و اقوام همیشه باعث ناراحتی هموطنان مقیم خارج از کشور بوده است. این احساس دلتنگی و ناراحتی در مناسبت های مختلف سال بیشتر خودش را نشان می دهد. مناسباتی مانند شب یلدا و یا عید نوروز که در آن ها همه خانواده و اقوام در کنار یکدیگر جمع می شدند، به علت مهاجرت به کشورهای دیگر، امکان پذیر نخواهد بود. یا مناسبت های دیگر مانند روز پدر و یا روز مادر، تولد والدین،خواهر و برادر و یا دوستان و اقوام… حضور نداشتن در این مراسمات و مناسبت ها برای هموطنان ساکن خارج از کشور ناراحت کننده است. اما حضور نداشتن در کنار عزیزانمان نمی تواند مانع سهیم شدن در شادی هایشان باشد. چرا که می توان حتی از راه دور با ارسال هدیه به ایران شادی و شگفتی زیادی را به آنان پیشکش نمود.

با ارسال هدیه به ایران، همیشه در کنار عزیزانتان خواهید بود!

طی سالیان گذشته به لطف پیشرفت های گسترده در زمینه تکنولوژی و اینترنت، به راحتی می توانیم با یکدیگر ارتباط داشته باشیم و از همدیگر با خبر شویم. با آغاز عصر شبکه جهانی و اینترنت، ارسال نامه و عکس به وسیله پست و یا تلفن زدن به منازل عزیزانمان در ایران، به خاطره ای قدیمی تبدیل شده اند و جای خود را به تماس های تصویری و شبکه های پیام رسان و اجتماعی داده اند.

ارسال هدیه به ایران

کیلومتر ها دوری و مسافت های طولانی دیگر در دنیای مدرن امروز معنایی ندارد. هر جایی که باشیم، هر کجای این کره خاکی، به راحتی می توانیم یکدیگر را ببینیم و از حال یکدیگر با خبر شویم. عدم حضور در کنار عزیزانمان نمی تواند جلوی ابراز عشق و ارادت ما را بگیرد. کافی است به نیابت از حضورتان، نشانه ای برای عزیزانتان ارسال کنید. نشانی از جنس هدیه و گل! اگر در ایران حضور ندارید و ساکن کشور دیگری هستید و دوست دارید با ارسال هدیه و یا ارسال گل به ایران عزیزانتان را شگفت زده کنید، به شما استفاده از خدمات ویژه ارسال هدیه و گل وبسایت سورپرایزپلازا را پیشنهاد می دهیم.

خدمات هدیه سورپرایزپلازا

شرکت سورپرایزپلازا با سابقه درخشان خود در ارائه خدمات ارسال هدیه به ایران در تمامی مناسبات در کنار شماست تا برترین هدیه ها را با بهترین کیفیت و عالیترین قیمت برای شما فراهم کند و با ارسال آن در تمامی مناسبات سال، سورپرایزی دلنشین را برای خانواده و دوستانتان در ایران خلق کند.

1.ارسال گل به ایران

ارسال جدیدترین و لوکس ترین باکسهای گل در رنگها و مدل های گوناگون با زیباترین و به روزترین دیزاینها برای عزیزان در تمامی مناسبات سال ، یکی از مهمترین خدمات وبسایت سورپرایزپلازا می باشد. گلهای تازه و یکدست با زیباترین چیدمان در باکس ها و جعبه هایی منحصر به فرد با شیک ترین دیزاینها در اشکال و اندازه های مختلف، به مشتریان این امکان را می دهد که از بین مدل های متنوع و گوناگون انتخاب راحت تری داشته باشند و بتوانند بسته به سلیقه خود و همچنین مناسبات مختلف، باکس گل دلخواه خود را انتاخاب نمایند.

2.ارسال کیک به ایران

ارسال کیک در مناسباتی مانند تولد ، سالگرد ازدواج و یا سالگرد آشنایی و یا تبریک روز مادر و یا روز پدر، برای هموطنانی که خارج از ایران زندگی می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. سورپرایزپلازا با ارسال کیک های تازه و خوشمزه در طعم ها و اشکال متنوع از برترین و مشهورترین قنادی های تهران در کنار مشتریان عزیز می باشد تا با ارسال انواع کیک های عالی و خوش طعم، لحظاتی شیرین و شاد را برای عزیزان داخل ایران خلق کند. همچنین از مهمترین خدمات سورپرایزپلازا در زمینه ارسال کیک، امکان سفارش کیک های درخواستی و سفارشی برای مشتریان می باشد. کیک های تصویری و یا هر مدل کیک با تم دلخواه مشتریان در کمترین زمان توسط تیم پشتیبانی برای مشتریان تهیه و ارسال خواهد شد.

3.ارسال عطر و ادوکلن

یکی از خدمات دیگر وبسایت سورپرایزپلازا، ارائه برترین عطرهای اوریجینال است. عطرهایی از معتبرترین و مشهورترین برندهای عطر و ادوکلن جهان که اصالت آنها صد در صد تضمین شده است در این وبسایت ارائه شده است تا مشتریان عزیز بتوانند عطر محبوب و مورد نظر را طبق سلیقه خود و یا گیرنده هدیه، سفارش دهند.

4.ارسال پکیج های مناسبتی

یکی دیگر از خدمات خوب وبسایت سورپرایزپلازا، ارائه انواع پکیج های مناسبتی است. روز ولنتاین، شب یلدا، تولد و یا غیره. فرقی نمی کند چه مناسبتی در پیش است. سورپرایزپلازا برای تمامی مناسبات پکیج های ویژه تدارک دیده است .ارسال پکیج های مناسبتی و ویژه مملو از سورپرایزهای زیبا و شگفت انگیز برای انواع مناسبتها مانند پکیج ویژه ولنتاین و یا پکیج شب یلدا، گوشه ای از پکیج های متنوع ارائه شده توسط این وبسایت می باشند.

5.ارسال عروسک

عروسک های زیبا و دوست داشتنی وبسایت سورپرایزپلازا با بهترین متریال در رنگها و اشکال گوناگون و متنوع، برای تمام مناسبت ها هدیه خوبی است. روز ولنتاین و یا سالروز تولد، ارسال عروسک در این مناسبات به همراه شکلات و یا هدایای دیگر ایده بسیار خوبی است.

6.سفارش و ارسال هدایای چاپی

هدایای چاپی متنوع موجود در وبسایت سورپرایزپلازا مانند ماگ، کوسن ویا پازل، از هدایای پرطرفداری هستند که توسط سورپرایزپلازا تهیه و ارسال می شوند تا خاطره ای منحصر به فرد را برای گیرنده هدیه در روزی خاص خلق کند. تنها کافی است عکس و یا طرح دلخواهتان را در وبسایت سورپرایزپلازا بارگذاری نمایید تا با چاپ آن بر روی ماگ، کوسن، پیکسل و یا پازل مغناطیسی، هدیه ای جذاب و به یاد ماندنی برای عزیزانتان خلق کنید.

7.ارسال رز جاودان

رزهایی ماندگار که با حفظ طراوت و تازگی خود در تقابل با گذر زمان و کهنگی پیروز می شوند و تازگی خود را تا مدت ها حفظ می کنند. رزهای جاودان در اشکال و رنگهای مختلف با دیزاین های لوکس و جذاب، یکی از مهمترین و پرطرفدارترین هدایای ارائه شده در وبسایت سورپرایزپلازا هستند که مشتریان علاقه زیادی به این هدیه ماندگار نشان می دهند و آنرا سفارش داده اند.

8.ارسال شکلات

ارسال شکلات در مناسبات گوناگون، هدیه ای خوب برای ابراز علاقه و یا تبریک هر مناسبتی به عزیزان است. وبسایت سورپرایزپلازا با ارائه برترین و بهترین برندهای شکلات در خدمت مشتریان گرامی است تا با ارسال شکلات های با کیفیت و عالی، شیرینی بخش لحظات عزیزان آنها در تمامی مناسبات باشد.

سورپرایزپلازا در تمامی مناسبات در کنار شماست!

خدمات ذکر شده در کنار هدایای دیگر موجود در وبسایت، خلاصه ای از خدمات ویژه سورپرایزپلازا برای هموطنان عزیز خارج از کشور می باشد که به دنبال بهترین و مطمئن ترین راه برای خلق شگفتی و سورپرایز برای عزیزانشان در ایران هستند.

سورپرایز کردن مادر و یا پدر عزیزی که مدتهاست موفق به دیدارشان از نزدیک نشده اید، با ارسال باکس گلی زیبا در روز پدر یا روز مادر ، برایشان بسیار دلنشین و بیاد ماندنی خواهد بود.

ارسال هدیه به سراسر ایران

ارسال کیکی خوشمزه با طراحی و دیزاینی منحصر به فرد در روز تولد دوستانتان، شگفتی و شادی بزرگی را برایشان رقم خواهد زد.

ارسال پکیجی رومانتیک مملو از شکلاتهای خوش طعم ،خرس عروسکی بانمک و پشمالو و رز جاودانی زیبا برای عشق و دلبندتان در روزی همانند روز ولنتاین، لحظاتی بسیار عاشقانه و رومانتیک را برای وی خلق خواهد کرد.

با خدمات ارسال هدیه و گل وبسایت سورپرایزپلازا، فاصله ها دیگر معنایی ندارند…

هر آنچه شما بخواهید!

مهمترین خدمت وب سایت سورپرایزپلازا به مشتریان گرامی، فراهم آوردن هدیه درخواستی آنها می باشد. از انواع لوازم دیجیتال مانند موبایل و تبلت و اسمارت واچ گرفته تا ملزومات چرمی ،انواع زیورآلات از مشهورترین برندهای تهران، ساعت مچی، لوازم دکوری و یا هرآنچه که خواسته مشتریان عزیز باشد توسط تیم پشتیبانی حرفه ای سورپرایزپلازا با بهترین کیفیت و قیمت و در کمترین زمان ممکن برای این عزیزان تهیه و با زیباترین بسته بندی و پکیجینگ ارسال خواهد شد. کافی است هدیه درخواستی خود را  در وبسایت ثبت نمایید و یا به تیم پشتیبانی اعلام کنید تا با ارسال مدلهای متنوع در طرح ها و قیمت های گوناگون، شما را در انتخاب بهترین هدیه راهنمایی و یاری کنند.

پرداخت آسان و مطمئن

به دلیل وجود تحریم ها و دیگر مشکلات اقتصادی، امکان تبادل پول به ایران بسیار سخت و دشوار است. وبسایت سورپرایزپلازا راهی امن و مطمئن را برای پرداخت خریدها و سفارشات در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد تا با خیالی امن و خاطری آسوده بتوانند خرید خود را انجام دهند. مشتریان عزیز می توانند با استفاده از درگاه بین المللی و شناخته شده PayPal از وبسایت سورپرایزپلازا خرید خود را انجام دهند.

خانواده بزرگ سورپرایزپلازا

تعامل و ارتباط صمیمی سورپرایزپلازا با مشتریان عزیز، از مهمترین اهداف این مجموعه است. باعث افتخار وبسایت سورپرایزپلازا است که در طی سالها فعالیت حرفه ای در زمینه خدمات ارسال گل و ارسال هدیه به ایران، خانواده ای بزرگ از مشتریان عزیز را تشکیل داده است که وفاداری و حمایت این عزیزان همانند نیرویی پیشران ، این فروشگاه اینترنتی را به سمت ارائه خدمات بهتر سوق داده است.

مشتری مداری، هدف اول و آخر

هدف اصلی سورپرایزپلازا جلب رضایت صد در صدی مشتریان عزیز و گرامی می باشد به همین منظور ارسال بهترین هدایا با برترین کیفیت و نازلترین قیمت به همراه زیباترین بسته بندی و دیزاین و همچنین ارسال به موقع و دقیق هدایا و گل از اهمیت ویژه ای برای وبسایت سورپرایزپلازا برخوردار است. سورپرایزپلازا امیدوار است با ارائه این خدمات به هموطنان گرامی و عزیزان غیر فارسی زبان و جلب اعتماد و رضایت آنها، خالق زیبا ترین و شادترین لحظات برای عزیزانشان در تمامی مناسبات سال در ایران باشد و تجربه ای متفاوت از دوری و دوستی را به مشتریان عزیز تقدیم کند…

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x