3 رستوران سوخاری برتر در شیراز که باید به آن‌ها سر بزنید…

شیراز شهری زیبا در ایران است. تعداد زیادی از اماکن تاریخی و البته طبیعت‌های بکر و دیدنی در آن قرار گرفته که باعث جذب بیشتر گردشگران شده است. افرادی که به این منطقه از ایران سفر می‌کنند، پس از گشت و گذار در شهر به دنبال جایی برای صرف غذا یا برطرف کردن خستگی خود می‌گردند. به همین دلیل است که در روزهای پر مسافر مانند بهار و تابستان اغلب رستوران و کافه‌های سطح شهر شلوغ است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی 3 رستوران معروف در شیراز بپردازیم که هر فردی پس از ورود به این شهر باید آنها را امتحان کند. هر سه این رستوران‌ها، با سوخاری‌های خوش طعم و متفاوتشان معروفند و اغلب علاقه‌مندان به این سبک غذا، آن‌ها را می‌شناسند. اگر شما هم جزو طرفداران غذاهای سوخاری هستید و قصد دارید به شیراز سفر کنید، این مطلب را از دست ندهید.

معرفی 3 سوخاری معروف در شیراز

در شهر شیراز تعداد رستوران‌هایی که به طور تخصصی، سوخاری را تهیه کرده و می‌فروشند، زیاد است. می‌توانید از طریق لینک https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?category=7-%3E13&page=0 رستوران‌های سوخاری شیراز را هم ببینید. اما ما در اینجا می‌خواهیم تنها به سه نمونه از پرطرفدارترین‌ این مجموعه‌ها اشاره کنیم. رستوران‌های انتخاب شده بر اساس نظرات افرادی است که در این شهر ساکن هستند و طعم غذاهایشان را چشیده‌اند:

1. رستوران کی اف سی ستارخان شیراز

کی اف سی یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای پرطرفدار در دنیاست و اغلب علاقه‌مندان به غذاهای سوخاری آن را می‌شناسند. اگر چه این مجموعه نمایندگی در ایران ندارد اما در شیراز یک رستوران به نام آن احداث شده که آدرس آن در محله نمازی شیراز و خیابان ستارخان است.

کی اف سی ستارخان همانطور که از نامش پیداست، انواع غذاهای خود را به صورت سوخاری شده سرو می‌کند و حتی ساندویح‌های آن نیز به صورت سوخاری است. البته در منوی آن می‌توانید انواع ساندویچ، سوخاری، پیش غذا، سالاد و نوشیدنی را هم ببینید و آنها را سفارش دهید. این مجموعه دو شعبه دیگر در معالی آباد و فلکه مطهری شیراز هم دارد و کیفیت غذاهای سرو شده در تمام آن‌ها در یک سطح قرار گرفته است.

مدیریت مجموعه، دکوراسیون فضای داخلی رستوران را هم با زیبایی هرچه تمام‌تر انتخاب کرده و با ورود به آن شاهد فضایی مدرن و امروزی خواهید بود. البته امکان سرو غذا در فضای بیرون نیز وجود دارد. این مجموعه برای ملاقات کاری، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و همچنین جشن و مهمانی‌های کوچک مناسب است.

بهترین رستوران سوخاری در شیراز

2. سرزمین سوخاری شیراز

دومین گزینه پیشنهادی در لیست ما مربوط به سرزمین سوخاری است. این مجموعه 23 شعبه فعال در کشور دارد که 4 شعبه آن در شیراز و در خیابان جهاد سازندگی، قدوسی شرقیريال معالی آباد و خیابان دانش‌آموز قرار گرفته‌است. در منوی آن می‌توانید انواع سوخاری را که با روش‌های مختلف طبخ شده‌اند، ببینید. حتی ساندویچ‌های آن نیز به صورت سوخاری هستند. در شعبات مختلف این رستوران زنجیره‌ای، کیفیت غذا و آیتم‌های انتخابی یکسان است. بنابراین برای انتخاب شعبه مناسب تنها باید به موقعیت مکانی خود توجه کنید.

سرآشپزان سرزمین سوخاری شیراز از میان حرفه‌ای‌ترین‌ها انتخاب شده‌اند. ایده‌های جدید طبخ غذا در این مجموعه، باعث شده تا با آیتم‌های متفاوت‌تری روبه‌رو باشید و بتوانید طعمی متفاوت از انواع غذاهای سوخاری را تجربه کنید. شما می‌توانید به صورت حضوری با ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی، به این رستوران مراجعه کنید.

همچنین میتوانید از طریق لینک https://blog.snappfood.ir/معرفی-کامل-سرزمین-سوخاری-شیراز-آدرس-م/  اطلاعات کامل تر این رستوران همراه با منو، آدرس دقیق و شماره تماس سرزمین سوخاری شیراز را مشاهده نمایید.

3. فست فود جیوانی شیراز

جیوانی، سومین گزینه در لیست ماست که علاوه بر سوخاری‌های معروفی که دارد، انواع پیتزا، خوراک، برگر، سالاد، پیش غذ را هم می‌توانید در منوی آن ببینید. بسیاری از ساکنین شیراز، برای خرید پاستا آنلاین شیراز این مجموعه را انتخاب می‌کنند. این غذاخوری نیز در ستارخان شیراز واقع شده و با ورود به آن شاهد دکوری متفاوت خواهید بود.

سالن مجموعه دارای دو طبقه است که باعث شده بتواند تعداد بیشتری از مشتریان را در خود جای دهد. تصاویری که روی دیوارهای غذاخوری نصب شد، فضای داخلی‌اش را زیباتر کرده و اغلب افرادی که به آن مراجعه می‌کنند، در حال عکاسی به همراه این دکور هستند.

شما می‌توانید به راحتی با استفاده از لوکیشن و اپلیکیشن‌های مسیریاب و با ماشین شخصی خود به جیوانی بروید و وسیله نقلیه خود را در پارکینگ خیابانی رایگان اطراف آن قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام مراجعه به آن حتما طعم سه غذای پرطرفدار فیله استریپس، کنتاکی و پاستا را امتحان کنید.

سفارش آنلاین از بهترین سوخاری‌های شیراز

سفارش آنلاین مرغ سوخاری

تمام گزینه‌هایی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم را می‌توانید در اسنپ فود هم ببینید. این رستوران‌ها امکان سفارش آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند تا بتوانند به فروش بالاتری دست پیدا کنند. برای اینکار کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود شوید و ثبت‌نام خود را در آن کامل کنید. در این صورت یک پنل کاربری برایتان ساخته خواهد شد که مخصوص سفارشات و پرداختی‌های شماست. پس از آن با وارد کردن آدرس، موقعیت خود را در شیراز مشخص کرده و در نهایت نام رستوران مورد نظرتان را در قسمت مربوط به جستجو وارد کنید.

اگر رستوران در محدوده موقعیت مکانی شما باشد، امکان سفارش را به شما می‌دهد. بنابراین با ورود به صفحه مربوط به آن می‌توانید منو را به همراه قیمت و مواد اولیه‌ای که برای درست کردنشان استفاده شده خواهید دید. همچنین در قسمتی نظرات مشتریان قبلی قرار گرفته که در مورد کیفیت غذاها و سرویس دهی مجموعه است.

شما می‌توانید از طریق منوی موجود در همین صفحه غذای مورد نظرتان را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. در نهایت نیز با پرداخت آنلاین سفارش شما از سمت رستوران دریافت شده و پس از آماده‌سازی با بسته‌بندی کاملا بهداشتی و گرم به دستتان خواهد رسید. اگر شما هم تجربه خرید غذاهای این سه رستوران را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد طعم آنها با ما به اشتراک بگذارید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
3 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x