بررسی خدمات کلینیک نورولوژی و نوروپاتی دکتر کربلایی

مرکز روانپزشکی (اعصاب و روان) و کلینیک تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی، از کادری حرفه‌ای و باسابقه تشکیل شده‌است. پزشکان این مرکز، علاوه بر درمان‌های دارویی از متدهای غیردارویی ویژه همچون rTMS و tDCS نیز استفاده می‌کنند. همچنین، همکاری پزشکان مغز و اعصاب در کنار متخصصین مغز و اعصاب سبب ارائه خدمات درمانی جامع و کامل، گردیده‌ است. روان‌درمانی و مشاوره روانشناسان خبره نیز، از دیگر خدمات ویژه این مجموعه حرفه‌ای به شمار می‌رود.

مجهز بودن به دستگاه‌های تشخیص نوار مغز، تست‌های تشخیصی، روان‌سنجی و دستگاه‌های نقشه‌برداری مغز، از دیگر امکانات کلینیک دکتر کربلایی است. در واقع، کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی، از به‌روزترین دانش‌ها و فناوری‌های بین‌المللی بهره می‌گیرد و در این راستا، درمان‌های بدون عارضه نظیر نوروفیدبک، تحریک مغناطیسی و الکتریکی فراجمجمه‌­ای با پروتکل‌های ویژه در این مرکز انجام می‌شود. همچنین توانمندی و تخصص ویژه پزشکان این مرکز، به ارائه بهترین خدمات در زمینه اعصاب و روان، کمک دوچندانی نموده‌است. در نتیجه، این مجموعه جزو بهترین کلینیک مغز و اعصاب در شمال تهران محسوب می‌گردد.

لیست تخصص‌های کلینیک نورولوژی دکتر کربلایی

همان‌گونه که اشاره شد، طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها در حوزه مغز و اعصاب در کلینیک دکتر کربلایی گردهم آمده‌اند. این امر، ارائه درمان و خدمات را به صورت جامع و کامل میسر نموده‌است. در همین راستا به بیان فهرستی از تخصص‌های ارائه شده در این مرکز می‌پردازیم:

متخصص نورولوژیست (مغز و اعصاب)

نورولوژیست یا دکتر مغز و اعصاب، فرد متخصصی است که پس از تحصیل در رشته پزشکی، به صورت تخصصی در زمینه مغز و اعصاب درس خوانده است. در اصل، پزشک عمومی، بعد از ۴ سال رزیدنتی در تخصص بیماری‌های مغز و اعصاب، می‌تواند خود را نورولوژیست بداند و به درمان بیماری‌هایی همچون صرع، لرزش و خواب رفتن دست و پا، دوبینی، کمردردهای مزمن، بیماری‌های عروق مغزی و سکته مغزی بپردازد.

پزشک مغز و اعصاب، متخصص بیماری‌ها، اختلالات و مشکلات سیستم عصبی است. در واقع نورولوژیست، با تخصص خود نسبت به تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب اقدام می‌کند. کلینیک چند تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی نیز متشکل از پزشکان مجرب مغز و اعصاب بوده و آماده ارائه خدمات در این حوزه تخصصی است.

دریافت نوبت بهترین دکتر متخصص نورولوژیست

دریافت نوبت از کلینیک دکتر کربلایی

متخصص سردرد و میگرن

سردرد و میگرن از جمله مشکلاتی است که ممکن است، ناشی از اختلال در سیستم عصبی باشد. سردردهایی که معمولاً با علائم دیگری همچون سرگیجه و تهوع همراه بوده و با عوامل محیطی تشدید می‌شوند، میگرن نام دارد. دکتر سردرد یا متخصص میگرن، متخصص مغز و اعصاب است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند. یک متخصص خوب میگرن و سردرد، روش‌های درمانی مختلف را با توجه به شرایط بیمار در نظر می‌گیرد.

متخصص سردرد و میگرن

متخصص صرع

بیماری صرع، نوعی بیماری مرتبط با سیستم عصبی است. گیجی موقت، حرکات غیرقابل کنترل دست و پا و تشنج، از جمله علائم این بیماری عصبی محسوب می‌شود. دکتر صرع با داشتن تخصص در حوزه مغز و اعصاب، به صورت تخصصی بر روی بیماری صرع فعالیت می‌کند. این تخصص از جمله حوزه‌هایی است که در کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی، به آن پرداخته می‌شود.

متخصص تشنج

تشنج، به دلیل اختلال در فعالیت‌های مغز رخ می‌دهد. این اختلال، اغلب با حرکات غیرارادی و تکان‌های شدید در فرد بروز می‌یابد. دکتر تشنج، از متخصصان حوزه مغز و اعصاب بوده و به صورت ویژه بر روی این نوع بیماری فعالیت می‌کند. بررسی سوابق خانوادگی، سی‌تی‌اسکن، نوار مغز و ام‌آرآی از جمله اقدامات، در درمان صرع است. اگر به دنبال درمان این بیماری و مراجعه به بهترین کلینیک مغز و اعصاب در تهران هستید، کلینیک دکتر کربلایی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

خدمات مرکز نوروتراپی کلینیک دکتر کربلایی

نوروتراپی روش درمانی جدیدی برای درمان مشکلات مغز و آسیب‌های ناشی از آن است. این روش درمانی در چند سال اخیر در دنیا پرکاربرد شده و به همین دلیل واژه نوروتراپی، ممکن است برای مخاطبان آن جدید باشد. برای انتخاب یک مرکز نوروتراپی خوب و  متخصص، کلینیک دکتر کربلایی از معروف‌ترین مراکز نوروتراپی در تهران است که آماده خدمت رسانی به شما با استفاده از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات نوروتراپی می‌باشد.

از آن جایی که سلول‌های تشکیل دهنده مغز ما را نورون‌ها تشکیل دادند، برای درمان نورون‌ها از نوروتراپی استفاده می‌شود. امتیاز مهمی که این روش درمانی دارد، این است که تاثیر نوروتراپی نسبت به عوارض آن پایدارتر و موثرتر است و عوارض کمی دارد. در نتیجه کسانی که به نسبت به عوارض دارو نگران هستند، به راحتی می‌توانند روش درمانی نوروتراپی را جایگزین کنند.

از مهم‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات نوروتراپی می‌توان به نوار مغزی، نوار عصب و عضله، نقشه برداری مغزی، تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای، تحریک الکتریکی مغز، نوروفیدبک و بیوفیدبک اشاره کرد.

نوار عصب و عضله

تست نوار عصب و عضله یا الکترومیوگرافی، برای سنجش سلامت و عملکرد عصب و عضله انجام می‌شود. نمونه نوار عصب و عضله، با قرار دادن الکترود روی عضله یا ناحیه مورد نظر آغاز می‌شود تا فعالیت‌های الکتریکی عضله درگیر، ثبت شود. زمانی که عصب به درستی کار نمی‌کند و وظایف خود را انجام نمی‌دهد، انتقال پیام دچار اختلال می‌شود. در این زمان یکی از راه‌های تست عصب و عضله، روش تشخیصی الکترود است که در آن شدت، سرعت و دیگر خصوصیات جریان الکتریکی که در عصب شما جریان دارد، ثبت می‌شود.

هزینه نوار عصب و عضله در مرکز نوروتراپی دکتر کربلایی

نوروفیدبک

نوروفيدبک نوعی روش درمانی جدید و موثر است. اغلب افرادی که تحت درمان با روش نوروفيدبک قرار می‌گیرند، درگیر اختلالات روانپزشکی هستند. روش نوروفیدبک، برای کنترل یا اصلاح امواجی مورد استفاده قرار می‌گیرد، که به مغز فرستاده می‌شود. درواقع درمانگر در این روش، با تغییر امواج الکتریسیته مغزی، به فرد کمک می‌کند که در شرایط مختلف، چگونه امواج ناهنجار را به حالت هنجار و خود تنظیمی تبدیل کند. به این ترتيب، ابتدا الکترود، که سنسورهای حساسی هستند، روی پوست سر شما قرار می‌گیرد. در مدت قرارگیری الکترود روی سر شما، فعالیت الکتریکی مغزتان را به صورت امواج مغزی ثبت‌ می‌کنند.

نوروفیدبک در مرکز نوروتراپی دکتر کربلایی

نوروفیدبک در مرکز نوروتراپی دکتر کربلایی

دریافت خدمات نورولوژی و نوروتراپی از کلینیک دکتر کربلایی

کلینیک نورولوژی (مغز و اعصاب) دکتر کربلایی برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مطابق با بالاترین استانداردها پایه‌گذاری شده‌ است. به‌منظور بهره‌گیری و استفاده از خدمات این مجموعه نیز می‌توانید از طریق تماس با این مرکز نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایید.

همچنین امکان مراجعه حضوری به کلینیک دکتر کربلایی، برای مراجعین گرامی میسر است. مشاوران و کارشناسان این مجموعه آماده ارائه خدمات در کمال تخصص و تجربه هستند. آخرین اطلاعات، مقالات و مطالب نیز از طریق سایت و شبکه اجتماعی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x