سئو و طراحی سایت نیاز امروز کسب و کارها

اگر می‌خواهید کسب‌وکار شما در فضای آنلاین حضور موفقی داشته باشد و به درآمدهای بالا برسید، نیاز است که در مورد طراحی سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو اطلاعات مناسبی داشته باشید و از آن‌ها برای موفقیت کسب‌وکار خود استفاده کنید.

شما برای حضور در اینترنت و استفاده از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ در مرحله اول نیاز به طراحی سایت حرفه ای خواهید داشت. وبسایت ویترین برند شما و پایگاهی برای استفاده از پتانسیل دیجیتال مارکتینگ است.

همانطور که می‌دانید تقریباً همه افراد برای جستجوی هر چیزی در اینترنت ابتدا از گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می‌‌کنند. کسب جایگاه بالا در گوگل و حضور در صفحه اول می‌تواند تا حد زیادی موفقیت کسب‌وکار شما در فضای آنلاین را تضمین کند. بنابراین سئو سایت و استفاده از خدمات سئو یکی از مهم‌ترین کانال‌های افزایش بازدید و فروش محسوب می‌‌شود.

طراحی سایت حرفه ای چه مزایایی برای کسب‌وکار ما دارد؟

کسب اعتبار

یکی از دلیل اصلی برای داشتن یک وبسایت، افزایش اعتبار برند شماست. داشتن یک وبسایت که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات مفیدی در اختیار مشتریان شما قرار دهد، می‌تواند شما را در میان رقبا شاخص‌تر کند. بدون یک وبسایت ممکن است مشتریان حتی به قانونی بودن شما هم شک کنند یا به این فکر کنند که شرکتی که حتی یک وبسایت ندارد، مطمئناً شرکت بزرگ و معتبری نیست.

آگاهی از برند و افزایش وجهه برند شما

به نمایش گذاشتن برند به مشتریان احتمالی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای کسب‌وکار خود انجام دهید. بدون وبسایت انجام چنین کاری دشوار است زیرا مشتریان نمی‌توانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و موثقی از کسب‌وکار شما پیدا کنند.

افزایش لید یا مشتری احتمالی

یکی از جذاب‌ترین دلایل برای داشتن و طراحی سایت حرفه ای، افزایش لید یا همان مشتری احتمالی برای کسب‌وکار شما باشد. وقتی کاربران وبسایت شما را پیدا کنند و نسبت به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند شوند، شانس فروش شما افزایش می‌یابد.

ایجاد فرصت بازاریابی دیجیتال

اگر قصد انجام دیجیتال مارکتینگ برای افزایش لید و فروش را دارید، حتماً به یک وبسایت نیاز پیدا خواهید کرد. برای انجام هر نوع دیجیتال مارکتینگ از جمله SEO، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ و … وبسایت شما حتماً نیاز به یک سایت خواهید داشت.

با وجود مزایایی که برشمردیم، ناگفته پیداست که یک وبسایت خوب تا چه اندازه می‌تواند به پیشرفت برند شما و افزایش فروش کمک کند. شرکت وب 24 یکی از شرکت‌هایی است که سابقه طولانی در طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو دارد و می‌تواند برای داشتن یک وبسایت خوب و استاندارد به شما کمک کند. مشاوره رایگان وب 24 می‌تواند به شما برای پیدا کردن نیاز واقعی خود کمک کند و طراحی سایت شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

چرا هر کسب‌وکاری به خدمات سئو نیاز دارد؟

تمام برندها به سئو نیاز دارند، زیرا حیاتی‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه برای جذب کاربران به شکل هدفمند است. کاربری را فرض کنید که در اینترنت “خرید موبایل” را سرچ می‌کند و به وبسایت شما می‌آید، در این صورت کاربری که احتمالاً به خرید گوشی نیاز دارد و آماده خرید است، از وبسایت شما بازدید کرده است و همین موضوع بزرگترین مزیت سئو سایت است.

در چند سال اخیر بسیاری از کسب‌وکارها به سمت آنلاین شدن رفته‌اند و مهم‌تر این که رفتار کاربران هم در حال تغییر است و بیشتر به خرید آنلاین متمایل می‌‌شوند. بنابراین در این سال‌ها نیاز به متخصص و شرکت سئو به شدت زیاد شده است و همین باعث شده است تا کسانی که علم کافی ندارند، مدعی متخصص بودن شوند. بنابراین نیاز است که با اطلاعات کافی در مورد سئو اقدام به استفاده از خدمات سئو کنیم. در ادامه ما مهم‌ترین دلایل اهمیت سئو را بیان می‌کنیم:

  • کسب ترافیک هدفمند و ارگانیک
  • سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار شما می‌‌شود
  • سئو بهترین روش برای درک خواسته مشتریان است
  • سئوی خوب به معنی تجربه کاربری بهتر است
  • سئو شما را مجبور به داشتن یک سایت خوب می‌کند
  • سئوی محلی به معنی افزایش تعامل، ترافیک سایت و نرخ تبدیل مشتری می‌‌شود
  • سئو باعث بهبود چرخه خرید می‌‌شود
  • سئو به طور مستمر بهبود پیدا می‌کند و روش‌های جدیدتری برای جلب رضایت کاربر توسعه داده می‌‌شود
  • فهم سئو باعث فهم بهتر دنیای وب می‌‌شود
  • سئو به نسبت ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر است و نتیج پایدارتری هم دارد
  • سئو یک استراتژی بلندمدت است و باعث رشد زیادی در درازمدت خواهد شد
  • نتایج سئو با استفاده از ابزارهای دقیق و رایگان، قابل سنجش است
  • سئو باعث پیدا شدن فرصت‌های جدید خواهد شد
  • با وجود تغییر موتورهای جستجو، سئو برای همیشه وجود خواهد داشت

آیا خدمات سئو و طراحی وبسایت حرفه‌ای ضروری است؟

اگر آنلاین نباشید، وجود نخواهید داشت! این جمله‌ای است که این روزها در مورد ورود کسب‌وکارها به فضای آنلاین و تغییر قوانین تجارت در قرن جدید گفته می‌‌شود. رفتار مشتریان در طول زمان تغییر کرده است به گونه‌ای که با تکنولوژی‌های عصر دیجیتال هماهنگ شود. تعداد کسانی که برای پیدا کردن کسب‌وکارها و خدمات آن‌ها از اینترنت استفاده می‌‌کنند به شدت افزایش پیدا کرده است.

در سال 2017 حدود 97 درصد از مردم برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی از جستجوی آنلاین استفاده کرده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را رشد دهید و به مخاطبان هدف خود نشان داده شوید نیاز به وبسایت خواهید داشت و برای دیده شدن وبسایت مهم‌ترین ابزاری که در دست خواهید داشت، بهینه سازی سایت و خدمات سئو است.

یکی از شرکت‌هایی که در هر دو زمینه یعنی طراحی سایت و خدمات سئو تخصص دارد، شرکت وب 24 است. این شرکت جزء اولین شرکت‌های سئو در ایران و از باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی وب است که در طول این سال‌ها پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

تیم طراحی و سئو سایت وب 24 از بهترین تیم‌های ایران است که سئو و طراحی سایت شرکت‌های بزرگی را بر عهده دارد. برای داشتن یک وبسیات استاندارد و سئو بیس و حضور پررنگ در موتورهای جستجو می‌توانید با شماره 02186086906 با وب 24 تماس گرفته و یا به وبسایت این شرکت یعنی web24.ir مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x