همیار آکادمی برترین مجموعه آموزش کسب و کارهای اینترنتی

در دنیای امروز، بحث آموزش به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهبردها در مسیر موفقیت و پیشرفت تبدیل شده است. اکثریت قریب به اتفاق مدیران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فهمیده‌اند که برای رسیدن به رشد، توسعه و پیشرفت، هیچ راهی جز آموزش و یادگیری مداوم و مستمر وجود ندارد. مجموعه همیارآکادمی با این هدف راه اندازی شد که مسیر را برای موفقیت افراد، مدیران و کسب و کارها هموارتر کند. همیار آکادمی چندین سال است که با تمام قوا در مسیر آموزش صفر تا صد کسب و کار اینترنتی گام برمی‌دارد و می‌کوشد فرهنگ این نوع از کسب و کار را در کشور عزیزمان پیاده‌سازی کند.

در این مقاله تصمیم داریم به معرفی این مجموعه بپردازیم و با هدف آن و بهترین دوره‌هایی که برگزار می‌کند، آشنا شویم. در صورتی که شما هم تمایل دارید با این مجموعه آشنا شوید، این مقاله می‌تواند تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

همیار آکادمی چگونه راه اندازی شد؟

آقای علی حاجی محمدی، بنیان‌گذار و مدیر عامل همیار آکادمی ابتدا در زمینه آموزش وردپرس فعالیت می‌کرد و می‌کوشید آموزه‌ها و تجربیات خودش در مورد این سیستم مدیریت محتوا (که در آن زمان خیلی جدید و تقریباً ناشناخته بود) را با دیگران به اشتراک بگذارد. او برای آموزش وردپرس به دیگران، سایت همیار وردپرس را راه اندازی کرد.

همیار آکادمی چگونه راه اندازی شد ؟

همیار وردپرس، پس از مدتی مورد توجه علاقمندان به سیستم مدیریت محتوای وردپرس قرار گرفت و خیلی سریع در حوزه خودش برند شد. آقای حاجی محمدی به تلاش خود ادامه داد تا در نهایت موفق شد اطلاعات لازم در مورد وردپرس و مزایای آن را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

پس از مدتی فروشگاه‌ساز رایگان ووکامرس را به ایرانیان معرفی کرد و به همین دلیل بود که به صورت ناگهانی موجی از فروشگاه‌های اینترنتی در کشورمان راه اندازی شد. این موج تمام‌نشدنی است و هر روز شاهد ظهور فروشگاه‌های اینترنتی جدید و پیشرفته هستیم.

از آن زمان به بعد، کسب و کارهای اینترنتی مختلفی به وجود آمد و افزایش تعداد این بیزینس‌ها باعث شد که رقابت عجیبی بین آن‌ها آغاز شود. دریایی که تا آن زمان، آبی بود، بر اثر جنگ و رقابت کسب و کارها داشت به رنگ خون درمی‌آمد. اینجا بود که علاقمندان به همیار وردپرس، از آقای حاجی محمدی خواستند که دیجیتال مارکتینگ، مدیریت کسب و کار اینترنتی، سئو و سایر امور مربوط به بیزینس آنلاین را به آن‌ها آموزش دهد تا بتوانند بر رقبای خود غلبه کنند و در بازار باقی بمانند. به این دلیل که همیار آکادمی شکل گرفت.

از آن زمان تاکنون شاهد عرضه دوره‌های آموزشی جذاب و کاربردی در همیارآکادمی هستیم. آقای حاجی محمدی تلاش می‌کند که تمام مباحث مربوط به کسب و کار اینترنتی در وب‌سایت همیار آموزش داده شود تا کسی که یک بیزینس آنلاین دارد، بتواند تمام اطلاعات مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت را از همیارآکادمی دریافت کند و اهداف و خواسته‌های خودش برسد.

اهداف سایت همیارآکادمی

سایت همیارآکادمی به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشگام در عرصه کسب و کار اینترنتی، اهداف زیر را مد نظر دارد و با تمام وجود برای تحقق این اهداف تلاش می‌کند:

1. آموزش صفر تا صد راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی

مجموعه همیارآکادمی اصلی‌ترین رسالت خودش را «آموزش تمام مهارت‌های لازم برای راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی به صورت صفر تا صد» می‌داند و در این راستا می‌کوشد که تمام آموزش‌های لازم را آماده کند و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

در صورتی که بخواهید وب‌سایت راه اندازی کنید، برای آن محتوای درجه یک و حرفه‌ای تولید کنید، آن را سئو نمایید و برای آن بازاریابی دیجیتال انجام دهید، تمام اطلاعات لازم برای این کار در دوره‌های آموزشی همیار به صورت کاملاً عملی ارائه شده است.

اگر بخواهید در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، می‌توانید آموزش‌های لازم را از طریق همیار آکادمی ببینید و در شبکه‌های اجتماعی، به سرعت رشد و پیشرفت کنید.

2. ارائه مقالات آموزشی جامع و تصویرمحور به صورت رایگان

بخش قابل توجهی از خدمات همیارآکادمی به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران و علاقمندان به کسب و کارهای اینترنتی قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین خدمات رایگان همیار آکادمی ، ارائه مقالات آموزشی جامع و تصویرمحور است. بخشی از این مقالات به حوزه کسب و کار اینترنتی مربوط می‌شود و بخشی دیگر با مسئله رشد فردی و بهبود نگرش مدیران و صاحبان کسب و کار اینترنتی در ارتباط است.

خدمات و مقالات مورد بحث با این هدف، رایگان شد که کسانی که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند یا نیاز به اطلاعات خاصی در مورد بازاریابی، سئو و محتوا دارند، بتوانند خیلی راحت تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورند و لازم نباشد که برای به دست آوردن این اطلاعات، هزینه‌ای پرداخت کنند. همیارآکادمی، با تمام وجود در پی کمک به مخاطبان است و می‌کوشد که تمام نیاز مخاطبان را در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی برطرف کند.

3. آموزش مهارت‌های نرم و سخت در کنار هم

یکی دیگر از اهداف مهم همیار آکادمی این است که مهارت‌های نرم و سخت را در کنار هم به مخاطبان آموزش دهد. مدیران همیار بر این باور هستند که یک مدیر یا صاحب کسب و کار اینترنتی برای رسیدن به موفقیت باید بتواند روی باورها، نگرش و قدرت ذهن خودش هم کار کند وگرنه تنها با تکیه بر مهارت‌های سخت نمی‌تواند بیزینسی پرقدرت و توانمند را راه اندازی و مدیریت کند.

اگر کسب و کار اینترنتی خود را یک پرنده فرض کنید، مهارت‌های نرم و سخت مثل دو بال این پرنده هستند و هر کدام از این بال‌ها به مشکل بخورد یا کوتاه‌تر از بال دیگر باشد، بدون شک پرنده زیاد نمی‌تواند به پرواز ادامه دهد و در نهایت سقوط خواهد کرد. از این رو است که می‌بینید در وب‌سایت همیارآکادمی ، بخش ویژه‌ای برای خلاصه کتاب‌های کسب و کار و رشد فردی و یک سری مقالات مربوط به توسعه فردی و سایر مهارت‌های نرم مثل مدیریت زمان، بهره‌وری، تمرکز، اعتماد به نفس، عزت نفس و غیره قرار گرفته است.

4. فرهنگ‌سازی کسب و کار اینترنتی در ایران

درست است که کسب و کارهای اینترنتی زیادی در کشور ما شکل گرفته است و بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار، بیزینس خود را در بستر اینترنت پیاده‌سازی کرده‌اند ولی هنوز می‌بینیم که 80 درصد درآمد در بستر اینترنت، تنها به 20 درصد از کسب و کارها می‌رسد و اکثریت قریب به اتفاق بیزینس‌های اینترنتی، تقریباً هیچ درآمدی ندارند. در واقع با توجه به اوضاع کنونی می‌شود گفت که فرهنگ کسب و کار اینترنتی در ایران پیاده‌سازی نشده است.

مجموعه همیار آکادمی از نخستین روز راه اندازی تا به امروز دنبال این بوده است که فرهنگ کسب و کار اینترنتی را در ایران پیاده کند و کاری کند که تمام کسب و کارهای حضوری و آن‌هایی که هیچ بیزینسی ندارند و می‌خواهند کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنند، سراغ اینترنت بیایند، شیوه درست کار را یاد بگیرند و در این بستر، کسب و کار موفق و پردرآمدی برای خودشان راه اندازی کنند.

همیارآکادمی در پی آن است که فرهنگ کسب و کار اینترنتی آن طور که باید و شاید در کشور ما پیاده‌سازی شود. خیلی از افراد و صاحبان کسب و کار هنوز جایگاه و شأن اصلی را برای بیزینس آنلاین قائل نیستند و بر این باورند که از طریق کسب و کار آنلاین نمی‌توانند به موفقیت برسند؛ بلکه اعتقاد دارند که باید یک کسب و کار حضوری داشته باشند و از بسترهای آنلاین، تنها برای توسعه و رشد آن استفاده کنند.

5. پشتیبانی مداوم از همیارجوها

آقای حاجی محمدی و سایر مدیران همیار به این نتیجه رسیده‌اند که باید پس از اتمام دوره‌ آموزشی، باز هم ارتباط خود را با دانشجویان همیارآکادمی حفظ و از آن‌ها پشتیبانی کنند. مجموعه مورد بحث در این راستا، یک سری سمینار برگزار می‌کند تا آموزش‌های تکمیلی را در قالب این سمینارها به همیارجویان ارائه دهد.

تاکنون چند سمینار برای کسانی که در دوره‌های مختلف همیار شرکت کرده‌اند، برگزار شده و اطلاعات به‌روز و کاربردی برای رشد و پیشرفت همیارجوها، در این سمینارها ارائه شده است.

میزان رشد و موفقیت همیار در دستیابی به اهداف

  • مجموعه همیار آکادمی تا به امروز 264667 دانشجو تربیت کرده است. در واقع 264667 تن در دوره‌های آموزشی همیارآکادمی شرکت کرده‌اند و از این رو به آن‌ها «همیارجو» هم گفته می‌شود.
  • از بین این تعداد از همیارجوها، 134518 تن، فارغ التحصیل شده‌اند. تعداد زیادی از این فارغ التحصیل‌ها در حالی حاضر کسب و کار اینترنتی خود را دارند و توانسته‌اند از طریق بیزینس آنلاین خود به درآمدهای حیرت انگیز برسند.
  • تاکنون 61 دوره آموزشی (مجموعاً 2560 ساعت) در وب‌سایت همیار آکادمی برگزار شده است.

آشنایی با سه مورد از محبوب‌ترین دوره های آموزشی همیارآکادمی

اکنون با مجموعه همیارآکادمی، اهداف و رسالت آن آشنا شدیم، زمان آن است که با چند مورد از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی این مجموعه هم آشنا شویم. در این بخش از مقاله با 3 مورد از دوره‌های آموزشی محبوب این مجموعه آشنا خواهیم شد:

1. دوره آموزشی وبمستران هوشمند

 

وبمستران هوشمند

جامع‌ترین و مهم‌ترین دوره آموزشی همیارآکادمی ، دوره وبمستران هوشمند است که در آن تمام مهارت‌های لازم برای راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار اینترنتی آموزش داده می‌شود.

ممکن است شخصی تمایل داشته باشد که کسب و کار اینترنتی خودش را راه اندازی کند ولی هیچ ایده و طرحی به ذهنش نرسد. در دوره آموزشی وبمستران هوشمند حتی شیوه ایده‌پردازی برای راه اندازی سایت هم آموزش داده می‌شود.

پس از ایده پردازی، با راه و رسم طراحی سایت اختصاصی آشنا می‌شوید و می‌توانید سایت خود را به همان شکلی که دوست دارید طراحی کنید. همچنین یاد می‌گیرید که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید، عکاسی و کارهای گرافیکی مربوط به محصولات را انجام دهید و تصاویر آماده‌شده را روی سایت بارگذاری کنید.

یکی دیگر از مهارت‌های مهمی که در دوره جامع وبمستران هوشمند آموزش داده می‌شود، بهینه‌سازی و سئو حرفه‌ای سایت است. هر چقدر هم که محصولات خوب و باکیفیتی داشته باشید، اگر نتوانید سایت خود را آن‌گونه که باید و شاید بهینه سازی کنید و سئوی آن را پیش ببرید، باز هم نتیجه دلخواه خود را نمی‌گیرید.

آخرین سرفصل این دوره، دیجیتال مارکتینگ است که در آن تمام تکنیک‌های لازم برای بازاریابی و فروش آموزش داده می‌شود. با یادگیری تکنیک‌های بازاریابی دوره وبمستران هوشمند می‌توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسانید.

2. دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام پیشرفته

دوره اینستاگرام پیشرفته همیار آکادمی

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین دوره‌های همیارآکادمی، دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام است که تمام مفاهیم و اصول لازم برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از این رسانه را به علاقمندان و مخاطبان آموزش می‌دهد.

در صورتی که شما هم می‌خواهید یک کسب و کار پردرآمد و عالی در اینستاگرام ایجاد کنید، این دوره آموزشی می‌تواند تمام دانش و مهارت مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

تکنیک‌های افزایش فالوور اینستاگرام یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی است که می‌تواند شما را به فروشنده حرفه‌ای در این رسانه تبدیل کند. یکی از مزایای این دوره آموزشی آن است که تمام نکات و مهارت‌های لازم برای بلاگرها، کسب و کارها، فروش محصول، فروش خدمات، فروش دوره‌های آموزشی، سالن زیبایی و کسب درآمد از طریق ادمینی پیج‌های اینستاگرام را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

مدرس این دوره، علی حاجی محمدی است که خودش یک پیج قدرتمند و پرطرفدار در اینستاگرام دارد و توانسته با محتوای ناب، جذاب و آموزنده، پیج خودش را از صفر تا اینجا جلو ببرد.

این دوره یک سری جلسات عمیق‌سازی هم دارد که در آن مهم‌ترین مهارت‌ها برای موفقیت در اینستاگرام آموزش داده می‌شود. ایده‌یابی، هایلایت، استوری، ریلز، تعامل، افزایش فروش و توسعه بیزینس از جمله مباحثی است که در جلسات عمیق‌سازی آموزش داده می‌شود.

3. دوره جامع آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

در دنیای امروز، مهارت طراحی سایت به یکی از بهترین و پولسازترین مهارت‌ها تبدیل شده است و افراد بسیاری با یادگیری این مهارت توانسته‌اند به درآمدی فوق العاده برسند. در گذشته خیلی از وب‌سایت‌ها با قالب وردپرسی آماده طراحی می‌شد ولی امروزه بعضی از کسب و کارها و مدیران، دوست دارند که قالب اختصاصی و ویژه‌ای برای سایت خود طراحی کنند. از این رو است که طراحی قالب خاص، اهمیت زیادی پیدا کرده است.

همیار آکادمی که از این نیاز کسب و کارهای اینترنتی آگاهی کامل دارد، دوره‌های برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی طراحی کرده است و به علاقمندان آموزش می‌دهد که چگونه طرح مورد علاقه خود را با استفاده از فتوشاپ طراحی کنند و با استفاده از زبان‌های CSS و HTML، این طراحی را به یک قالب وردپرسی تبدیل کنند.

البته این دوره به این مسئله ختم نمی‌شود؛ بلکه نکات ضروری در زمینه تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) هم به مخاطبان آموزش داده می‌شود تا بتوانند سایت خود را به بهترین و حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن طراحی کنند و مخاطبان هدف را به سرعت به مشتریان واقعی خود تبدیل نمایند.

این دوره به هیچ عنوان مبتنی بر مباحث تئوری نیست و تمام فرایندها به شکل کاملاً عملی و پروژه محور به مخاطبان آموزش داده می‌شود تا همیارجوها بتوانند پس از پایان این دوره، هر قالب و سایتی که دوست داشته باشند را طراحی کنند.

تدریس این دوره آموزشی را امیر دینی بر عهده دارد. وی بیش از 8 سال است که در زمینه برنامه‌نویسی و توسعه وب تدریس می‌کند، بیش از 15 دوره برتر آموزشی برگزار کرده و تاکنون بیش از 2100 دانشجو در زمینه طراحی سایت و برنامه‌نویسی پرورش داده است. مدرس دیگر این دوره علیرضا اعظمی است که برنامه‌نویس ارشد همیارآکادمی و همیاروردپرس به حساب می‌آید.

همیارآکادمی ؛ مجموعه‌ای پیشرو در زمینه یادگیری مهارت‌های جدید

در این مقاله تلاش کردیم که به طور کلی با مجموعه همیار آکادمی و خدمات و محصولات آن آشنا شویم. این مجموعه همواره در تلاش است که خودش را با فناوری‌ها و مدل‌های جدید و نوین کسب و کار وفق دهد و دانش خود را در اختیار علاقمندان و مخاطبان قرار دهد و به همین دلیل شعار خود را «یادگیری مهارت‌های جدید» تعیین کرده است.

مزیت دوره‌های آموزشی همیارآکادمی آن است که دوره‌های خود را به صورت کاملاً غیرحضوری ارائه می‌دهد تا تمامی علاقمندان در سراسر ایران و جهان بتوانند از خدمات این دوره استفاده کنند و تحت تأثیر عوامل جغرافیایی قرار نگیرند. این مجموعه سال‌هاست که دارد امیدوارانه برای رسیدن به عدالت آموزشی در جامعه ایران تلاش می‌کند.

در صورتی که شما هم تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه و خدمات آن کسب کنید، کافی است به وب‌سایت همیارآکادمی مراجعه کنید. در منوی فوقانی این وب‌سایت، تمامی محصولات و خدمات این مجموعه عرضه شده است. برای استفاده از مقالات این مجموعه، کافی است به بخش «مجله» مراجعه کنید.

منبع این مقاله: همیارآکادمی

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x