هرچیزی که قبل از سفر به اسپانیا باید بدانید + لیست قیمت

اسپانیا با معماری عجیب‌وغریب گائودی در بارسلونا، خیابان‌ها و کوچه و پس کوچه‌های به جا مانده از دوران گوتیک و کنسرت‌های خیابانی و جشنواره‌های رنگی‌اش، به عنوان مقصدی امن برای شب زنده‌داران، عاشقان غذا، هنر و موسیقی در ذهنمان ثبت شده است؛ کشور رنگ و نور و طعم که همیشه گردشگران را به سمت شگفت‌انگیزترین تجربه‌های سفر می‌کشاند.

گشت و گذار در کنار کنیسه‌های باشکوه گوتیک، خیابان‌های پر جنب و جوش رامبلا در بارسلونا و کافه‌های جذاب مادرید، تنها چند مورد از زیبایی‌های این سرزمین است. حداقل یک بار تجربه تور اسپانیا ایوار برای هر کسی واجب است؛ چرا که کشور اسپانیا با داشتن طبیعت خیره‌کننده، ساختمان‌های زیبا با معماری درخشان، مردم بسیار خون‌گرم و مهمان‌نواز، غذاهای لذیذ، زبان خوش‌آوا، امکانات رفاهی عالی، فستیوال‌های بی نظیر و بسیاری ویژگی دیگر، تبدیل به مقصدی شده که تجربه سفر به آن مانند تجربه سفر به هیچ کجای دیگر نیست. در ادامه با ایوار همراه باشید تا نگاهی به مهم‌ترین نکاتی سفر به اسپانیا داشته باشیم.

قیمت تور اسپانیا

قیمت تور اروپا به پارامتر‌های مختلفی بستگی دارد. اینکه در چه فصلی با در چه هتلی، برای چه مدت و با چه خدماتی در سفر هستید همگی بر روی هزینه سفر شما تاثیرگذار است. به گزارش ایوار، قیمت تور اسپانیا ۸ روزه (مادرید و بارسلونا) در نوروز ۱۴۰۳ بر روی هتل ۴ ستاره ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۲۱۹۰ یورو است. این هزینه شامل خدمات پرواز رفت و برگشت (ایرلاین قطر)، اقامت، خدمات ویزای شنگن، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری، ترانسفر‌های فرودگاهی و بین شهری، حضور راهنمای فارسی زبان از تهران و راهنمای محلی و همچنین خدمات تشریفات فرودگاه مبدا (CIP) است.

در تورهای اسپانیا، بسیاری از جاذبه‌های دیدنی در پکیج تور گنجانده شده است اما اگر قصد سفر به اسپانیا بدون تور را دارید، علاوه‌بر هزینه‌های اصلی سفر که به آن اشاره شد، بهتر است بدانید که هزینه تاکسی‌های اسپانیا از ۳-۴ یورو شروع می‌شود و به ازای هر کیلومتر، حدود یک یورو به آن اضافه می‌شود. علاوه بر این، برای عبور و مرور با مترو و خرید بلیط آن باید حدوداً ۱ تا ۳ یورو کنار بگذارید. اتوبوس‌ها، ارزان‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی در اسپانیا هستند که هزینه آن‌ها حدود ۱.۵ تا ۲ یورو است. پیشنهاد ما به شما این است که روزانه حدود ۲۰ تا ۲۵ یورو برای حمل‌ونقل با وسایل عمومی کنار بگذارید. اگر می‌خواهید با اتوبوس از شهرهای اطراف دیدن کنید، هزینه سفرهای بین‌شهری حدود ۲۵ تا ۳۰ یورو برای‌تان تمام می‌شود. البته پروازهای داخلی متعددی بین مقاصد این کشور وجود دارند که اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید پروازهای ارزان‌قیمت پیدا کنید.

اگر عاشق تاریخ و هنر این کشور اروپایی هستید، باید بدانید که گشت‌وگذار در سایت‌های تاریخی، موزه‌ها و کلیساهای معروف اسپانیا بین ۱۵ تا ۳۰ یورو، به ازای هر نفر-بازدید، هزینه خواهد داشت و اگر می‌خواهید با رزرو تورهای شهری، در یک روز از چند جای دیدنی بازدید کنید، باید حداقل نفری ۳۰ یورو کنار بگذارید. هزینه گشت شهری خصوصی شامل غذا و پذیرایی از مهمانان و تور لیدر اختصاصی، به بیش از ۱۰۰ یورو می‌رسد.

قیمت تور اسپانیا

ویزای اسپانیا؛ سخت اما امکان پذیر

سفارت اسپانیا جزو سفارتخانه‌های سخت‌گیر اروپا است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که فقط در قالب تور گروهی اقدام به اخذ ویزا کنید. برای اخذ ویزای اسپانیا، قبل از باید برای تعیین وقت سفارت اقدام کنید. وقت سفارت اسپانیا در ایران، توسط شرکت کارگزاری BLS تعیین می‌شود. این وقت مصاحبه ندارد و شما باید فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به این دفتر مراجعه کنید. تمام مدارک نیاز به ترجمه اسپانیایی دارد و دارالترجمه‌های محدودی مجوز ترجمه مدارک ویزای اسپانیا را دارند. اقدام در قالب تور با توجه به تضمین آژانس‌های مورد اعتماد سفارت، شانس دریافت ویزای شما را بالا می‌برد.

بهترین زمان سفر به اسپانیا، ۳۶۵ روز سال!

۳۶۵ روز سال برای سفر به اسپانیا مناسب است. جشنواره‌های بی پایان، سواحل دیدنی که در سطح جهانی هستند و شب زنده داری مردم اسپانیا، جزو دلایلی است که شما را در ۳۶۵ روز سال به اسپانیا می‌کشاند. اما باز هم باید بهترین زمان سفر به اسپانیا را بدانید. اسپانیا دارای بیش از ۵ هزار مایل خط ساحلی می‌باشد. بهترین زمان بازدید از صخره‌های سنگی و ماسه‌های طلایی از ماه ژوئن تا اوت می‌باشد. همچنین بهترین زمان بازدید از آب و هوای دوست داشتنی و مناظر زیبای اسپانیا، از ماه سپتامبر تا نوامبر می‌باشد. در آخر نوامبر نیز، جشنواره بسیار دیدنی شاه بلوط برگزار می‌شود. از ماه مارس تا مه نیز بهترین زمان برای پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری در حومه شهرهای مادرید و بارسلونا می‌باشد.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

مهم‌ترین نکات تور اسپانیا

  • مردم اسپانیا به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند.
  • واحد پول کشور اسپانیا، یورو است.
  • اسپانیا نیز مانند کشور خودمان یک کشور چهارفصل است.
  • شلوغ‌ترین زمان سفر به کشور اسپانیا، اواسط فصل تابستان است.
  • بهترین زمان از نظر آب‌وهوایی برای سفر به اسپانیا، فصل بهار و پاییز است.
  • هواپیمایی ماهان تنها خط مستقیم هوایی بین این دو شهر به‌شمار می‌رود که ۲ بار در هفته پرواز رفت و برگشتی به شهر بارسلونا دارد. در صورت سفر با ایرلاین‌های دیگر، توقف در مسیر را تجربه خواهید کرد. توقف پروازها در شهر‌های استانبول (ایلاین ترکیش)، دبی (ایرلاین امارات) و دوحه (ایلاین قطر) صورت می‌گیرد.
  • به‌صورت کلی، مردم اسپانیا گردشگران را دوست دارند و از آن‌ها استقبال می‌کنند.
  • اگر شما مکان مناسبی برای اقامت انتخاب کرده باشید، می‌توانید با پیاده‌روی به عموم مراکز دیدنی شهر برسید. پیاده‌روی به شما این فرصت را می‌دهد تا مانند یک شهروند بارسلونایی شهر را تجربه کنید و زوایایی را ببینید که عموم توریست‌ها به‌سادگی از کنارشان عبور می‌کنند.
  • بدون شک استفاده از مترو و اتوبوس به‌جای تاکسی در کم کردن هزینه‌های سفر شما کمک شایان توجهی می‌کند.
  • اگر دانشجو یا خبرنگار هستید، عموم موزه‌ها برای شما تخفیف‌های زیادی دارند. پس حتما کارت خود را همراه داشته باشید.
  • برای خرید بارسلونا کارت نیز می‌تواند کمک زیادی به صرفه‌جویی کند. برای بارسلونا کارت باید از پیش به شهرداری شهر بارسلونا درخواست بدهید. داشتن این کارت بازدید از عموم مراکز و استفاده از اتوبوس و مترو را رایگان می‌کند و حتی در بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها شما از تخفیف‌های قابل توجهی بهره‌مند می‌شوید. در زمان حضور در بارسلونا می‌توانید از دفاتر گردشگری نیز انواع مختلفی از بارسلونا کارت را بخرید.
  • قبل از سفر در مورد ساعات و تاریخ‌هایی که موزه‌ها در آن‌ها رایگان هستند، حتما مطالعه کنید. عموم شهرهای توریستی تقویمی دارند که این تاریخ‌ها را برای شما به‌صورت سالانه مشخص می‌کنند.
  • در رستوران‌ها از منوهای ثابت سفارش دهید. معمولا منوهای ثابت بسیار به صرفه‌تر از انتخاب‌های جدا جدا از درون منو هستند.
  • تورهای رایگان شهری را از دست ندهید. این تورها معمولا تورهای پیاده‌روی در سطح شهر هستند. علاوه‌بر استفاده از توضیحات راهنماهای داوطلب، شما با آدم‌هایی از سراسر جهان آشنا خواهید شد.
  • خرید آنلاین در اکثر موارد ارزان‌تر از خرید حضوری بلیط‌ها است.
  • تا جای ممکن پاسپورت خود را از صندوق امانت هتل خارج نکنید.
  • در گشت‌های خود بیشتر از آنچه همان روز نیاز دارید، وجه نقد همراه نداشته باشید.
  • جیب‌های‌تان ترجیحه زیپ‌دار باشد و به جز در زمان نیاز، زیپ جیب‌های‌تان را ببندید.
  • وسایل ارزش‌مند غیرضروری مانند جواهرات یا ساعت گران‌قیمت همراه نداشته باشید.
  • وسایل ارزش‌مند خود مانند موبایل یا کیف پول را در کوله خود نگذارید. اگر از کوله استفاده می‌کنید و در آن وسایل ارزش‌مندی دارید، آن را به‌سمت جلو از دوش خود آویزان کنید.
  • هیچ‌کس در اروپا حق ندارد داخل کیف شما دست ببرد، حتی پلیس. در صورت درخواست پلیس از شما برای این امر، از او کارت شناسایی بخواهید و بخواهید که برای این کار به نزدیک‌ترین مرکز پلیس بروید.
  • همه جای هتل به جز اتاق و جعبه امانات‌تان، مانند خیابان ناامن است. توجه داشته باشید که عموم هتل‌ها رستوران و مراکزی دارند که تمام شهروندان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. پس کنترل خاصی برای ورود شهروندان عادی به هتل وجود ندارد.
  • هیچ‌یک از وسایل خود را چه در لابی هتل، چه سالن صبحانه و دیگر اماکن شهر حتی برای ثانیه‌ای رها نکنید.
  • حتما کارت هتل همیشه و همیشه همراه تک‌تک افراد و هم‌سفران شما خصوصا کودکان باشد. اگر حتی یک کلمه انگلیسی یا اسپانیایی بلد نباشید، با نشان دادن کارت به تاکسی‌ها یا پلیس، آنها شما را به هتل خواهند رساند.

ایوار مجری مستقیم تور اسپانیا

آژانس مسافرتی ایوار با بیش از ۲۰ سال تجربه اجرای تورهای اروپایی به صورت مستقیم، می‌تواند میزبان قابل اعتمادی برای سفر باشد. تورهای تک و ترکیبی اسپانیا همیشه در سبد محصولات ایوار قرار دارد که می‌توانید. همچنین اگر می‌خواهید در فرهنگ اسپانیایی غرق شوید، می‌توانید در تور دور اسپانیا ایوار شرکت کنید. برای خواندن نظر مسافران قبلی تورهای اسپانیا به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه نمایید. همچنین کارشناسان ایوار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در ارتباط با مدارک و شرایط تورهای اروپا هستند. همین الان تماس بگیرید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x