لیست هتل ‌های مشهد، ارزان و با کیفیت

یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران، شهر بزرگ و زیبای مشهد است که به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در تمام فصل‌های سال جمعیت زیادی از گردشگران را در خود، جای می‌دهد. سفر به مشهد هم زیارتی است و هم سیاحتی؛ زیرا این شهر در کنار حرم مطهر رضوی، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی جذاب و متنوعی دارد.

از این رو می‌تواند خاطرات خوش و به یادماندنی از سفر برایتان ایجاد کند. در این میان آشنایی با لیست هتل‌های مشهد، ارزان و با کیفیت بسیار مهم است؛ زیرا با پرداخت هزینه‌ای مناسب، اقامت راحت و دلچسبی را تجربه می‌کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا لیستی از هتل‌های ارزان و با کیفیت مشهد را معرفی کنیم.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد از مجموعه هتل‌های الماس است که در فاصله پنج دقیقه‌ای از حرم مطهر رضوی و باب‌الرضا، در خیابان امام رضا واقع شده است. در نگاه اول معماری جذاب این هتل توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و با داشتن امکانات رفاهی مناسب، اقامتی جذاب را برای مهمانان ایرانی و خارجی و زوج‌های جوانی که برای ماه عسل این هتل را انتخاب می‌کنند، رقم می‌زند. این هتل شامل دو بلوک مجاور هم است که یک ساختمان پنج طبقه و یک ساختمان نه طبقه و در مجموع ۱۶۳ باب اتاق و سوئیت دارد. جهت رزرو هتل الماس 1 می‌توانید به سایت علی‌بابا مراجعه فرمایید.

هتل تارا مشهد

یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی مشهد، هتل تارا نام دارد. هتلی چهار ستاره که با ۱۱ طبقه ساخته شده و آن را با فضایی شیک و مدرن در سال ۹۷ مورد بازسازی قرار دادند. هتل تارا با قرارگیری در یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم، با پیمودن هشت دقیقه پیاده‌روی، تجربه یک زیارت به‌یادماندنی از حرم مطهر امام رضا (ع) را امکان‌پذیر می‌کند. این مجموعه مجهز به ۱۱۳ واحد اقامتی متنوع و امکانات رفاهی کامل است و در نزدیکی جاذبه‌های تفریحی و توریستی قرار دارد.

از طرفی با داشتن اتاق‌ها و سوئیت‌های vip مدرن، به بهترین شکل از شما مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. با اقامت در هتل تارا مشهد می‌توانید نمای زیبایی از حرم را ببینید و اینترنت در لابی هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. برای اقامت در این هتل شیک و مدرن می‌توانید از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰ خودرو استفاده کنید و برای سرو یک وعده خوشمزه به رستوران ۱۵۹ نفره آن بروید. پذیرش ۲۴ ساعته، گشت نیم روزی، کافی شاپ، سالن ورزشی، استخر، گیم نت، آرایشگاه و… تنها بخشی از خدمات و امکانات پیشرفته این مجموعه هستند.

بهترین هتل های مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا در پنج طبقه اقامتی و با ۹۰ باب اتاق و سوئیت مجهز آماده میزبانی از مسافران، مهمانان و زائران عزیز است. این مجموعه اقامتی با قرار گرفتن در یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم، بهترین موقعیت مکانی و امکانات رفاهی کاملی دارد. از طرفی به بازار رضا و بازار هفده شهریور نزدیک بوده و رفت و آمد راحت مسافران برای زیارت و خرید را امکان‌پذیر کرده است.

این هتل سه ستاره با داشتن واحد‌های اقامتی متنوع، انتخاب را برای شما راحت کرده است. اینترنت لابی و یک نوبت استخر به‌صورت رایگان در اختیار مسافران عزیز قرار می‌گیرد و با سفارش غذا از رستوران ۱۷۰ نفره این هتل دیگر نیازی نیست دغدغه غذا در سفر را داشته باشید. خدمات باربری، خدمات تور، خدمات خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات CIP یا تشریفات ویژه، استخر، سونا، جکوزی و… تنها بخشی از خدمات و امکانات این هتل مجهز هستند.

هتل آریو مشهد

یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی که در لیست هتل ‌های مشهد قرار دارد، هتل سه ستاره آریو است. این مجموعه تازه تاسیس در خیابان امام رضا قرار گرفته که شش طبقه و ۵۴ واحد اقامتی دارد.

پرسنل آموزش دیده و کادر مجرب این مجموعه اقامتی از شما به بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کنند. هتل آریو مشهد واحد‌های اقامتی متنوعی دارد و به مکان‌های مهم شهر نزدیک است. این مجموعه یک رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر دارد و اینترنت و پارکینگ را به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از دیگر امکانات و خدمات ویژه‌ هتل آریو می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، سرویس حرم، فروشگاه، کافی شاپ، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ و… اشاره کرد.

هتل سفرا مشهد

هتل آپارتمان سفرا یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی در لیست هتل ‌های مشهد است که با شش طبقه و ۳۶ واحد اقامتی متنوع، در اختیار شما مسافران عزیز قرار می‌گیرد.

این مجموعه با داشتن پرسنل مجرب و آموزش دیده در تلاش است تا به بهترین شکل از شما میزبانی کند. بعد از شش دقیقه پیاده‌روی از هتل سفرا مشهد به حرم می‌رسید و از این هتل تا بازارهای رضا و هفده شهریور هم راه زیادی نیست. این مجموعه اقامتی پارکینگ ندارد و در لابی، اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. کافی شاپ، اتاق تلفن، اتاق چمدان، خدمات خانه داری و… تنها بخشی از امکانات بی‌نظیر و فوق‌العاده این هتل هستند. شما می‌توانید غذاهای موردعلاقه‌تان را در رستوران ۵۰ نفره این هتل نوش جان کنید.

هتل ارزان و باکیفیت در مشهد

هتل ارم مشهد

هتل دو ستاره ارم با بیش از ۱۰ سال تجربه در صنعت هتلداری در لیست هتل‌های ارزان و با کیفیت مشهد قرار گرفته است. این مجموعه با پنج طبقه و ۴۱ واحد اقامتی متنوع تا حرم مطهر رضوی و مراکز خرید اطراف فاصله‌ای ندارد. کادر مجرب و خوش برخورد هتل ارم مشهد آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز هستند. از خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات تور، سرویس حرم و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل‌های ارزان و با کیفیت را از کجا رزرو کنیم؟

وقتی درباره هتل‌های ارزان صحبت می‌‎کنیم، بیش‌تر مسافران به یاد هتل‌های کثیف و کوچک می‌افتند. اما با وجود سایت‌های معتبری مانند علی بابا، هتل‌های پنج ستاره زیادی هم با قیمت مناسب رزرو می‌شوند. خیلی از هتل‌های معرفی شده در این مطلب جزو هتل‌های لوکس و با کیفیت مشهد هستند.

اکنون که با هتل‌های ارزان و با کیفیت مشهد آشنا شدید، با جستجو در سایت‌های مختلف و پس از مقایسه قیمت‌ها، محل اقامت خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. رزرو اینترنتی هتل باعث راحتی شما و صرفه‌جویی در زمان می‌شود. شما می‌توانید هتل‌های با کیفیت را در لیست هتل های مشهد علی بابا جستجو کنید و با مشاهده عکس‌های هتل، اطلاعات آن و نظرات مشتریان قبلی، از تخفیفات باورنکردنی این سایت برای رزرو هتل‌ها بهره‌مند شوید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x