مزایای خرید خانه در ترکیه چیست؟ آیا می‌توان اقامت ترکیه گرفت؟

برای خارجی‌ها، خرید خانه در ترکیه برای چند دهه است که محبوب می‌باشد. با این حال، در سال‌های اخیر، ملیت‌های بیشتری برای استفاده از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و در برخی موارد، انگیزه شهروندی ترکیه هجوم آورده‌اند. مردم به دلایل مختلف، اقدام به خرید ملک می‌کنند.

شاید محبوب‌ترین آن‌ها خرید خانه برای گذراندن تعطیلات باشد؛ چراکه در این حالت بدون صرف هزینه اقامت، می‌توانید تعطیلات خود را بگذرانید. دوم، بازنشستگانی هستند که زندگی ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری را در کشوری انتخاب می‌کنند که هوای گرم و خدمات درمانی خوبی دارد.

در نهایت، خریداران سرمایه‌گذاری، صاحبان مشاغل و توسعه‌دهندگانی که زمین یا املاک را برای بازسازی، اجاره یا ارائه به عنوان اقامتگاه تعطیلات خریداری می‌کنند، اغلب وارد بازار املاک و مستغلات می‌شوند. برای هر نوع سرمایه‌گذار، خرید ملک در ترکیه از بسیاری جهات یک موقعیت مناسب است.

برای شروع، ملک در ترکیه به طور کلی ارزان‌تر از اتحادیه اروپا یا کشورهای خاورمیانه است. خریداران خانه در ترکیه از هزینه کمتر زندگی نیز بهره‌مند می شوند که نسبت به کشورهای غربی بسیار ارزان تر است. سرعت کمتر زندگی، غذای سالم و دمای تابستان نیز از مزایای مطلوب دیگر هستند.

دلیل شما برای خرید ملک در خارج از کشور هر چه که باشد، در اینجا ده مزیت دیگر در مورد اینکه چرا باید ترکیه را انتخاب کنید، آورده شده است.

 قیمت ملک در ترکیه ارزان‌ترین قیمت در اروپا است.

ترکیه همچنان در حال دستیابی به ارقام بالایی در زمینه فروش املاک و مستغلات است، زیرا اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد که بخش املاک و مستغلات در ترکیه در نوامبر 2021 نسبت به ماه مشابه سال گذشته، 48.4 درصد افزایش در تعداد واحدهای مسکونی فروخته شده به خارجی‎ها ثبت کرده‌است.

بر اساس گزارش اداره آمار ترکیه، 178814 واحد مسکونی در نوامبر گذشته فروخته شد که 7363 واحد آن به خارجی‌ها فروخته شد. ایرانی‌ها با 1406 واحد مسکونی اول شدند و عراقی‌ها با 1075 واحد و سپس روس‌ها با 836 واحد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. درحالیکه فروش واحدهای مسکونی به اتباع خارجی در فاصله دی تا آبان با 39.4 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 50 هزار و 735 واحد مسکونی رسید.

قیمت خانه در ترکیه با توجه به ماهیت مکان، ایده پروژه و کیفیت شرکت سازنده متفاوت است، اما در بیشتر مواقع خانه‌ها در ترکیه بسیار ارزان‌تر از سایر کشورهای اروپایی هستند. برای مثال قیمت خانه در شهر آنالیا ترکیه، نسبت به دیگر شهرهای معروف آن نظیر استانبول و آنتالیا پایین‌تر است. بنابراین همانطور که می‌بینید، این کشور همه جوره موقعیت خرید ملک را برای همگان حتی آنهایی که میخواهند هزینه کمی پرداخت کنند هم فراهم کرده است.

بخش املاک و مستغلات و ساخت و ساز در ترکیه در سال‌های اخیر بسیار خوب توسعه یافته است و گزینه‌های ملکی بسیار لوکس و مدرن را به خریداران خود ارائه می‌دهد. درحالیکه بیشتر خانه‌های نوساز دارای فناوری خانه‌های هوشمند هستند، تقریباً همه آن‌ها دارای امکانات اجتماعی مجلل مانند استخر، اسپا و سالن بدنسازی می‌باشند.

اعطای شهروندی ترکیه به عنوان یک قانون تشویقی برای خرید خانه در ترکیه

اعطای شهروندی ترکیه

املاک و مستغلات در ترکیه بخش بزرگی از حمایت دولت را به خود اختصاص می‌دهد، زیرا دولت ترکیه از عوامل پیشرفت بخش املاک در ترکیه و ارتباط مستقیم آن با بقیه بخش‌ها در ترکیه حمایت می‌کند.

بنابراین، دولت ترکیه برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاران بزرگ و ایجاد انگیزه در آن‌ها برای خرید و سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق شرکت‌های دولتی واقعی تلاش می‌کند تا قانون اعطای شهروندی ترکیه به سرمایه‌گذاران خارجی از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه در شرایط مشخص را پیش ببرد.

استاندارد زندگی باکیفیت

بسیاری از افراد، ترکیه را به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه و هزینه‌های زندگی به نسبت ارزان، با زیرساخت‌های مستحکمی که این کشور را قادر می‌سازد تا علاوه بر تنوع املاک، با کشورهای اروپایی رقابت کند، به عنوان مقصدی مناسب برای زندگی انتخاب می‌کنند، زیرا ترکیه یکی از کشورهای ثروتمند محسوب می‌شود که تمدن اروپا و تمدن شرق را در هم می‌آمیزد و هنوز هم تا این لحظه با پیشرفت و آخرین تحولات جهانی در زمینه‌های مختلف زندگی همگام است.

بنابراین ترکیه شاهد تنوع عظیم املاک و مستغلات است که بین آپارتمان ها، مجتمع‌های بزرگ، خانه‌ها، ویلاها، هتل‌ها، مراکز خرید، مغازه‌ها و زمین متنوع است.

سرمایه‌گذاری موفق پس از خرید خانه در ترکیه

سرمایه گذاری موفق پس از خرید خانه در ترکیه

عوامل مختلفی در ماهیت بازار املاک و مستغلات در ترکیه از یک موقعیت معمولی و استراتژیک، با چشم‌اندازی از سفر به جنگل‌های بیکوز، و پویایی اقتصادی، و دولت آگاه به اهمیت سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، علیرغم هر بحرانی که ارز ترکیه تجربه کرده است، یا ممکن است با آن مواجه شود، این کشور را به یکی از کشورهای مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

زیرا خرید خانه‌ در ترکیه هنوز به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور و پررونق شناخته می‌شود، زیرا بازار ترکیه غنی و دارای گزینه‌های متعدد است. بنابراین به منابع سودآور و ثروت هنگفتی دست می‌یابد.

موقعیت جغرافیایی و تاریخ

اگر به مناطق بزرگ در امتداد جغرافیای ترکیه نگاه کنیم، می‌بینیم که پروژه‌های املاک و مستغلات با گسترش جغرافیا در سایر شهرهای ترکیه گسترش یافته است، به ویژه خرید ملک در آنتالیا که در آنجا می‌توانید از آب و هوای آفتابی و سواحل لذت ببرید.

علاوه بر این در شهر استانبول می‌توانید بهترین منطقه مسکونی را بین بخش‌های اروپایی و آسیایی پیدا کنید یا با خرید ویلا در کنار سواحل معروف این شهر از یک زندگی لاکچری بهره مند شوید.

به‌علاوه، پروژه‌های زیرساختی مدرن در استانبول، محله‌ها و شهرداری‌ آن‌ها را به سطح رکورد جهانی ارتقا داده‌اند. برجسته‌ترین آن‌ها منطقه Zeytinburnu است که دارای موقعیت منحصر به فرد است.

این امر سرمایه‌گذار را در مقابل گزینه‌های زیادی قرار می‌دهد که می‌تواند در بسیاری از زمینه‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات چه با خرید خانه، ویلا یا مغازه در ترکیه و حتی در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی درآمد کسب کند. سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه، بهترین راه برای گسترش تجارت و مهاجرت به ترکیه است.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x