فروش انواع لوله گالوانیزه، مانیسمان و داربستی در آهن 118

لوله، از قدیم‌الایام، ابزاری به منظور انتقال آب و سایر سیالات از یک بخش به بخش دیگر بوده است. این ابزار ظاهری شبیه به استوانه داشته و توخالی است. امروزه لوله‌ها در دو نوع پلاستیکی و فولادی ساخته می‌شود. لوله‌کشی معمولا در صنایع مختلف از جملعه پالایشگاهی، نیروگاه ها، انتقال آب و فاضلاب و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله دارای انواع مختلفی است. هر یک از انواع آن نیز دارای کاربردهای متفاوتی هستند اما بیشتر آن‌ها جهت انتقال سیالات و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بخش قصد داریم در مورد فروش انواع لوله گالوانیزه، مانیسمان، داربستی و… در آهن 118 صحبت کنیم. در صورتی که قصد خرید و یا اطلاع از مشخصات انواع لوله را دارید، در این بخش همراه ما باشید.

به طور کلی لوله‌ها دارای مشخصات یکسانی هستند. قطر خارجیف ضخامت دیواره لوله و مواردی از این قبیل شاخص تعیین نوع لوله و کاربرد آن است. این محصول از متریال مختلفی تولید می‌شود. فلز، آلیاژ، سرامیک، فایبرگلاس، بتن و پلاستیک از انواع جنس‌هاییست که به منظور تولید لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس و نوع لوله می‌بایست در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد.

فروش انواع لوله گالوانیزه

یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین لوله ها، لوله گالوانیزه است. این لوله از جنس فولاد نرم بوده و در زمان تولید آن، یک لایه فلز روی بر سطح لوله قرار می‌گیرد. فلز روی، لوله را در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم می‌سازد.

بنابراین یکی از خصوصیات مهم و اصلی لوله گالوانیزه، مقاومت آن در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی، اسید و… است. همین مسئله سبب می‌شود قیمت فروش لوله گالوانیزه در برابر سایر لوله‌ها اندکی بیشتر است.

از این لوله در موارد مختلفی استفاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین مصارف لوله گالوانیزه شامل لوازم بهداشتی، انتقال آب و گاز در گلخانه، تهویه هوا، تخلیه فاضلاب و… است.

این نوع لوله شامل دو دسته لوله گالوانیزه آهنی و لوله گالوانیزه فولادی است. لوله گالوانیزه آهنی، از نظر ظاهری دارای رنگ خاکستری بوده و تیره‌تر است. این لوله به دو صورت تولید می‌شود که شامل سبک و متوسط است. جنس آن‌ها نیز از آهن سفید خواهد بود.

دومین نوع از این لوله، شامل لوله گالوانیزه فولادی است. کاربرد اصلی آن نیز در خصوص تخلیه فاضلاب و همچنین تهویه است. همانطور که گفته شد، لوله گالوانیزه از جنس فولاد نرم است.

بنابراین به منظور جبران ضعف و افزایش مقاومت آن، لازم است فلز روی بر سطح آن قرار گیرد. برای این کار، لوله در وان پر از فلز روی غوطه‌ور می‌شود. به این فرآیند مقاوم‌سازی، گالوانیزاسیون گفته می‌شود. لوله گالوانیزه کاربرد مختلفی دارد که شامل استفاده به عنوان لوله آبرسانی در ساخت‌وساز، سیستم آبیاری، تصفیه‌خانه، تهویه و… است.

فروش انواع لوله مانیسمان

فروش انواع لوله مانیسمان

در صنعت و بازار، به لوله‌هایی که به صورت بدون‌درز تولید می‌شوند، لوله مانیسمان گفته می‌شود. در واقع این لوله، لوله‌ای بدون درز و جوش است که به همین دلیل نیز کاربرد متفاوتی در صنایع مختلف دارد.

از مشخصات بارز این لوله می‌توان به استحکام عالی و قطر پایین آن اشاره کرد. تولید این لوله در کارخانه‌های مختلف با طورل 6 و 12 متر تولید می‌شود که لوله مانیسمان 6 متری اصولا رایج‌تر است. لوله‌های مانیسمان در رده‌های مختلف تولید می‌شوند. با توجه به رده‌ای که دارند، کاربرد آن‌ها نیز تعیین می‌شود.

به طور مثال از لوله مانیسمان رده 20 به منظور گازرسانی ساختمان و از لوله رده 40 در آتش‌نشانی یا برج‌ها استفاده می‌شود. لوله رده 40 اصولا جهت پروژه‌های حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله کاربردهای رایج آن نیز صنعت نفت و پتروشیمی است.

به طور کلی با توجه به ویژگی‌هایی که داراست، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای رایج آن شامل صنایع غذایی و داروییف نفت و گار، پتروشیمی، خودروسازی، هوافضا و… است.

قیمت فروش لوله مانیسمان بر اساس سایز و ضخامت آن تعیین می‌شود. به صورتی که با افزایش ضخامت این لوله، قیمت آن افزایش میابد. اگرچه تنها این مسئله در قیمت نهایی تاثیر ندارد. بلکه عوامل مختلفی در قیمت‌گذاری موثرند.

فروش انواع لوله داربستی

فروش انواع لوله داربستی

لوله داربستی در میان انواع لوله، کاربردی کاملا متفاوت داشته و برای انتقال سیالات و آب صورت نمی‌گیرد. این لوله لوله‌ای فلزی و با ابعاد کم است. لوله داربستی بیشتر در ساختمان حکم نگهدارنده داشته و در دون نوع درزدار و بدون درز نیز تولید می‌شود.

در مقایسه این دو نوع، لوله‌های داربستی بدون درز دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند. فروش لوله داربستی در انواع مختلف صورت می‌گیرد. انواع این لوله شامل چکش ستاره، پایه‌دار، معلق و مواردی از این قبیل است.

نقش اصلی لوله‌های داربستی استفاده به عنوان تکیه‌گاه در ساختمان است. به طوری که کارگران روی آن قرار می‌گیرند تا ساختمان‎سازی صورت گیرد. بنابراین کاربرد لوله داربستی مختص به همین مسئله بوده و معمولا در جای دیگری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

آهن 118 مرکزی مطمئن جهت خرید انواع لوله، پروفیل، تیرآهن، ورق و… است. به منظور خرید محصولات باکیفیت با قیمت مناسب با شماره 02154473 تماس بگیرید و یا به آدرس https://ahan118.com/ مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x