معرفی بهترین مراکز فصد خون در تهران

یکی از اعمال یداوی موثر در طب سنتی، فصد خون است. معمولا تاثیر این روش به سرعت ظاهر می‌شود و بیمار احساس بهتری خواهد داشت. اما آیا می‌دانید برای فصد خون به چه مراکزی باید مراجعه کنید؟ مراکز فصد خون در تهران را تا چه حد می‌شناسید؟ و آیا می‌دانید چه فاکتورهایی را برای انتخاب یک مرکز باید در نظر بگیرید؟

این مقاله از ایده آل مگ به این سوال پاسخ می‌دهد و مراکز معتبر فصد خون در شهر تهران را به شما معرفی می‌‌کند. با ما همراه باشید.

فصد خون چیست؟

فصد خون یکی از روش‌های سنتی خون‌گیری است. در این روش، یک برش یا سوراخ کوچک در دیواره رگ ایجاد شده و خون با فشار بیرون می‌ریزد. این انحراف و بیرون ریختن خون در یک مسیر جدید، باعث درمان برخی بیماری‌ها می‌شود. به علاوه، با این روش می‌توان با کم کردن حجم خون بیمار، از غلظت خون کاست.

مراکز فصد خون در تهران

الزامات یک مرکز درمانی فصد خون چیست؟

یک مرکز معتبر فصد خون باید این موارد را رعایت کند:

  • داشتن تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل استانداردهای اعلام ‌شده مربوط به ارزشیابی و نظارت بر مراکز درمانی از سوی این سازمان
  • رعایت کامل اصول بهداشتی و ضدعفونی، حتما در این مراکز باید از ابزار بهداشتی و استریل استفاده شود و اتاق‌های انجام فصد و حجامت باید منطبق با شرایط اتاق‌های عمل سرپایی باشند.
  • متخصصان مرکز باید دارای مدارک معتبر بوده و تخصص و تجربه کافی داشته باشند.
  • حتما فرد مراجعه‌کننده باید پیش از انجام فصد یا حجامت معاینه شود تا لزوم انجام این اعمال محرز شود و برای او ضرری نداشته باشد.

مراکز فصد خون در تهران

برای مراجعه به یک مرکز معتبر فصد خون، به مواردی که پیش از این آمد توجه داشته باشید. به علاوه در نظر داشته باشید که بعضی از مراکز تحت مدیریت فردی و بعضی تحت مدیریت ارگان‌های خاص از قبیل دانشکده‌ها اداره می‌شوند. مراکز فصد خون در تهران بسیار زیادند، اما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا 9 مورد از بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

کلینیک فصد خون سپهر

در این مرکز، ابتدا سوابق بیمار بررسی می‌شود. سپس میزان فشار خون و غلظت خون کنترل می‌شود و در صورت آمادگی فرد و صلاحدید پزشک، فصد خون انجام می‌شود. برای گرفتن وقت هم می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید و هم با شماره‌هایی که در ادامه خواهد آمد، تماس حاصل فرمایید.

کلینیک فصد خون سپهر

آدرس شعبه شریعتی: خیابان شریعتی، بالاتر از دو راهی قلهک، نرسیده به خیابان یخچال، روبروی بانک آینده، ساختمان پزشکان سپهر، پلاک ۱۴۲۵، طبقه سوم، واحد ۱۵

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۱۵۳۹۳ و ۰۹۳۶۹۵۵۱۲۸۱

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۰۹:۰۰ – ۱۹:۰۰

آدرس شعبه میدان امام حسین: میدان امام حسین، خیابان مازندران، روبروی بانک ملی، درمانگاه شهید چمران، طبقه اول

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۱۱

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه ۰۹:۰۰ – ۱۶:۳۰


کلینیک فوق تخصصی دکتر سریتا

در این مرکز، یک تیم حرفه‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های علوم پزشکی آماده‌اند تا در انواع زمینه‌های طب سنتی به شما کمک کنند. با مراجعه به این مرکز می‌توانید از انواع خدمات طب سنتی مانند فصد خون، حجامت، زالو درمانی و انواع روش‌های ماساژ درمانی استفاده کنید. تنوع خدمات این مرکز فقط منحصر به طب ایرانی نیست و می‌توانید از درمان‌های طب سوزنی (چینی) و آیورودا (طب هندی) هم استفاده کنید.

کلینیک فصد خون دکتر سریتا

آدرس: تهران- خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به توانیر، کوچه ترابنده، پلاک 6

تلفن: 88174700- 021

برای تعیین وقت می­‌توانید هر روز از ساعت 10 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ 88174700- 021 تماس بگیرید.


مرکز درمانی فصد خون شمیران

این مرکز دارای مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و کادری مجرب است. در این مرکز می‌توانید در محیطی کاملا بهداشتی، خدماتی مانند حجامت، فصد خون، زالودرمانی، درمان دستی و فیزیوتراپی قلب و ریه را دریافت کنید. تکنیک‌های درمان دستی برای درمان ستون فقرات گردنی -کمری- لگنی و سیاتیک به کار می‌رود و بسیار مفید و موثر است. با تماس با این مرکز می‌توانید از خدمات ویزیت در منزل هم بهره‌مند شوید.

فصد خون

آدرس: اقدسیه، قبل از میدان ارتش ،خیابان موحد دانش ساختمان پزشکان نارسیس پلاک 13،واحد 203

شماره تماس: 02126150612 و 09193668774


درمانگاه شبانه روزی اسراء

این مرکز درمانی که به همت دکتر محمد عزیزخانی تاسیس شده است، با محوریت طب ایرانی شکل گرفته و از نظر وزارت بهداشت و درمان، از بین بیش از ۱۴۰۰ مرکز درمانی طب سنتی در کل کشور، حائز رتبه اول است.

مراکز فصد خون

در این مرکز سعی بر آن است که شیوه‌های مختلف درمان طبیعی و طب ایرانی اسلامی، حتی الامکان بدون مصرف داروهای شیمیایی جهت درمان به کار گرفته شوند.

در این مرکز با بهره گیری از مجموعه پزشکان مجرب، دستیاران، گروه تحقیقات و همکاران گروه دارویی، می‌توانید از انواع روش‌های درمانی طب سنتی مانند فصد خون، بادکش درمانی، حجامت و… استفاده کنید.

آدرس: نارمک ، خيابان شهيد آيت، پائين تر از چهار راه تلفنخانه، نرسیده به سی متری نارمک، نبش كوچه غفاری محلاتی.

تلفن: ۷۷۹۰۹۰۲۰  (خط ويژه)

در تمام شبانه روز و تمامی ایام، حتی تعطیلات می‌توانید برای تعیین وقت قبلی، با این شماره تماس بگیرید.


سلامتکده طب سنتی صبح امید

در این مرکز می‌توانید با کمک متخصصان طب سنتی، شیوه‌های درمانی طبیعی‌تر و کم‌عارضه‌تری را در پیش بگیرید. در این کلینیک، درباره اکثر بیماری‌ها از قبیل دیابت، آلرژی، کبد چرب، بیماری‌های آقایان، زنان و زایمان و…ویزیت و مشاوره صورت می‌گیرد. خدمات درمانی این مرکز شامل حجامت، فصد خون، بادکش درمانی، ماساژ، پاکسازی و جوانسازی پوست، پارافین درمانی و زالودرمانی است. به علاوه برای تهیه داروها می‌توانید از داروخانه این مرکز درمانی استفاده کنید.

فد خون

آدرس: بزرگراه ستاری جنوب، بلوار فردوس شرق، بین خیابان ابراهیمی و حسن آباد، پلاک 399

تلفن تماس: 44078145- 44080063


کلینیک طب سنتی راز درمان

این مرکز درمانی توسط درمانگر طب سنتی، مهدی یادسائی، مدیریت می‌شود. وی دارای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای بین‌المللی از دانشگاه‌ تفلیس کشور گرجستان است. در این مرکز، علاوه بر خدمات درمانی از قبیل، عنبیه‌شناسی، اصلاح تغذیه، فصد خون، زالو‌درمانی، حجامت، عصب‌گیری، طب سوزنی و… دوره‌های مبانی متوسط و پیشرفته طب سنتی و طب سوزنی هم آموزش داده می‌شود.

آدرس: تهرانسر، بلوار اصلی، پایین‌تر از میدان کمال‌الملک ،نبش کوچه ۶ پلاک ۱۷۱، واحد ۱

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۹۳۹۰۸۵ – ۰۹۳۳۷۲۷۳۳۱۷
برای تعیین وقت ویزیت، می‌توانید همه روزه از ساعت 10:30 تا 20:30 با این شماره‌ها تماس حاصل فرمایید.


سلامتکده خارک

این مرکز که زیر نظر دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اداره می‌شود، متشکل از 13 کلینیک تخصصی است که از میان آن‌ها می‌توان به کلینیک تخصصی زنان و زایمان، کلینیک تخصصی اطفال و…اشاره کرد. بخش اعمال یداوی سلامتکده خارک شامل بخش ماساژدرمانی، زالودرمانی، حجامت(تر و خشک) و فصد خون است. بنابراین اگر برای فصد خون، به دنبال مرکز معتبری هستید، سلامتکده خارک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

سلامتکده خارک - فصد خون

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، ابتدای پل حافظ، خیابان خارک، نبش کوچه صائب، پلاک 10

تلفن پذیرش: 4-66754153

نوبت دهی گویا: 2-66754151

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی سلامتکده‌های طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهرانNobat.tums.ac.ir :

برای اطلاع از برنامه‌های کلینیک‌های تخصصی این مرکز و زمان پذیرش، حتما پیش از مراجعه، با شماره‌های این مرکز تماس بگیرید.


سلامتکده طوبی

در این مرکز هم مانند سلامتکده خارک، مجموعه‌ای از کلینیک‌های تخصصی برای بیماری‌های مختلف از قبیل اعصاب و روان، زنان، اطفال و…وجود دارد. در این مجموعه، بیماری‌ها با رویکرد طب سنتی و سوزنی درمان می‌شوند.

فصد خون در تهران

در بخش اعمال یداوی می‌توانید خدماتی مانند بادکش، حجامت، فصد خون، زالودرمانی، آبزن و بخور را دریافت کنید. به علاوه در این مرکز، انواع ماساژهای درمانی و آرامبخش مانند شیاتسو، رفلکسی، یومیهو، تایلندی و… به مراجعین ارائه می‌شود. داروخانه این مرکز هم یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین داروخانه‌های طب سنتی کشور است.

آدرس: خیابان فلسطین، بین میدان فلسطین و خیابان بزرگمهر، پلاک 362

تلفن‌های تماس:  ۷۲ – ۰۲۱۶۶۹۷۰۸۶۹

شماره موبایل: ۰۹۰۲۰۷۸۶۶۵۸


سلامتکده احمدیه

این مرکز تحت نظر دانشکده طب ایرانی اداره می‌شود و شامل مجموعه‌ای از کلینیک‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف از قبیل ناباروری، قلب و عروق، کبد و… است. فصد خون، حجامت، زالودرمانی و ماساژ از جمله اقدامات یداوی است که در این مرکز انجام می‌شود. به علاوه هر کلینیک روز و ساعت مشخصی برای پذیرش دارد که از طریق تماس با مرکز می‌توانید از آن مطلع شوید.

آدرس: تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان سرپرست، پلاک 27

نوبت دهی گویا: 9-88976527

تلفن پذیرش: 88976530

سخن آخر

امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید از میان مراکز فصد خون در تهران، مورد مناسبی را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اعمال یداوی مانند فصد خون، زمانی می‌توانند بیشترین و بهترین تاثیر خود را داشته باشند که سایر توصیه‌های پزشک متخصص، از قبیل اصلاح تغذیه و سبک زندگی هم رعایت شود. شاد و سلامت باشید.

4 | (4)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x