دانلود برنامه ویرایش عکس: Picsart و Photoroom

در عصر گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی، ویرایش عکس، فیلم و همچنین تولید محتوا به مهارت‌های ضروری برای افراد فعال در این حوزه تبدیل شده است. Picsart و Photoroom دو برنامه کاربردی و ضروری برای ویرایش عکس می باشند که در این زمینه میتواند به کار کاربران بیاید. PicsArt چیزی بیش از یک برنامه ویرایش عکس است. این یک برنامه خلاقانه جامع است که ابزارها و ویژگی های فراوانی را برای عکاسی و طراحی گرافیک ارائه می دهد. PicsArt با بیش از 1 میلیارد بارگیری در فروشگاه Google Play، خود را به عنوان یک مورد علاقه طرفداران برای مبتدیان و حرفه ای ها ثابت کرده است.

ویژگی های کلیدی پیکزآرت Picsart Pro

ویرایش عکس

PicsArt طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش شامل فیلترها، تنظیمات و گزینه های روتوش را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید عکس های خود را بهبود بخشید، عیوب را اصلاح کنید و استعداد هنری را به آن اضافه کنید.

طراحی و تصویرسازی

برای کسانی که تمایلات هنری دارند، PicsArt یک ابزار طراحی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد آثار هنری دیجیتال را از ابتدا ایجاد کنید. شما می توانید از براش ها، لایه ها و حالت های ترکیبی برای ساخت شاهکارهای منحصر به فرد استفاده کنید.

کلاژ ساز

چندین تصویر را با کولاژ ساز کاربرپسند PicsArt در کلاژهای خیره کننده ترکیب کنید. انواع قالب ها و گزینه های سفارشی سازی متناسب با سبک شما را ارائه می دهد.

استیکرها و کلیپ‌پارت

به کتابخانه وسیعی از استیکرها و کلیپ‌پارت‌ها دسترسی داشته باشید که می‌توانند به عکس‌های شما اضافه شوند تا تصاویری سرگرم‌کننده و جذاب ایجاد کنید.

جلوه‌های جادویی

افکت‌های جادویی را آزمایش کنید که می‌تواند عکس‌های شما را به خلاقیت‌های سورئال و فریبنده تبدیل کند.

دانلود Picsart

Picsart Mod Apk Download نسخه بدون محدودیت با تمام ویژگی های پولی برنامه می باشد که به صورت رایگکان و امن می توانید دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی پیکزآرت Picsart Pro

برنامه فوتوروم یا اتاق عکس PhotoRoom

فوتوروم Photoroom Mod Apk یک برنامه کاربردی برای حذف زمینه عکسها می باشد. که این ویژگی کاربردی را به آسانی در دسترس کاربران قرار داده است.

ویژگی های کلیدی PhotoRoom

1. حذف پس زمینه: ویژگی برجسته PhotoRoom توانایی آن در حذف خودکار پس زمینه از هر تصویر است. این یک تغییر دهنده بازی برای عکاسی از محصول، ایجاد عکس های حرفه ای از سر، یا حتی ایجاد عکس های تعطیلات شما برای اینستاگرام است.
2. ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی: PhotoRoom از هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه ها و اشیاء در عکس ها استفاده می کند و فرآیند ویرایش را بدون مشکل و دقیق می کند.
3. قالب‌ها و سفارشی‌سازی: می‌توانید به راحتی پس‌زمینه‌ها را با کتابخانه قالب‌های برنامه عوض کنید یا قالب خود را آپلود کنید. علاوه بر این، PhotoRoom امکان سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد سایه‌ها را اضافه کنید، نور را تنظیم کنید و پیشرفت‌های دیگری ایجاد کنید.
4. کتابخانه عکس استوک: PhotoRoom دسترسی به یک کتابخانه عکس استوک را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تصاویر با کیفیت بالا را برای استفاده به عنوان پس زمینه بیابند و منبع مفیدی را برای سازندگان محتوا فراهم می کند.

 

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x