چرا باید حتما از تونر صورت استفاده کنیم؟

وضعیت پوست و سلامت آن و شیوه‌های مراقبتی که برای شاداب نگه داشتن پوست خود به کار می‌گیرد از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. آسیب‌های پوستی یا تغییرات ناخوشایند در شرایط ظاهری آن که در اثر تغییرات هورمونی، فشارهای روانی، شرایط آب و هوایی، رژیم تغذیه‌ای نامناسب و یا تماس اشعه‌های مضر خورشید پدید می‌آیند، در روحیه افراد تاثیرات منفی گذاشته و میزان اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش می‌دهد.

صرف نظر از فاکتورهای ژنتیکی که ممکن است در مواقعی منجر به ایجاد اختلالاتی در شرایط عادی پوست شود، تاثیرات منفی سایر عوامل خطر را می‌توان با مراقبت‌های مدوام و استفاده از محصولات مناسب خنثی نمود. پوست ما در طول شبانه روز با آلودگی‌های محیطی زیادی برخورد داشته و به شستشو نیاز دارد. ضمن اینکه ترشح غدد مختلف و فعالیت‌های زیستی گوناگون نیز به تولید چربی در پوست و انباشت منافذ آن منجر می‌شود.

بنابراین لازم است پاکسازی و لایه برداری اصولی پوست به واسطه شوینده‌ها و محصولات مراقبتی مناسب را حتما در دستور کار قرار دهید. از بهترین محصولات بهداشتی و مراقبتی که ضمن پاکسازی منافذ پوستی، به حفظ رطوبت آن‌ها کمک می‌کنند، تونرها هستند. در ادامه اهمیت استفاده از این نوع شوینده‌ها را یادآوری کرده و شما را با تعدادی از بهترین تونرهای مناسب آشنا می‌کنیم.

تونر چیست؟

تونرها را می‌توان شوینده‌هایی دانست که علاوه بر پاکسازی کامل پوست صورت از آلاینده‌ها و چربی‌های گوناگون، از مواد مغذی و ارگانیک برای آبرسانی، تغذیه، تنظیم میزان ph و طراوت پوست غنی شده‌اند تا بتوانید به بهترین شکل از پوست خود مراقبت نمایید.

اهمیت استفاده از تونر

پوست صورت به عنوان یکی از اجزای آسیب پذیر و حساس، همواره در معرض خطرات محیطی یا داخلی قرار دارد. استفاده از راهکارهای مناسب جهت مراقبت از پوست، برای همه افراد با انواع ویژگی‌های پوستی ضروری است. این نوع محصولات چربی اضافه پوست‌های چرب و پرتعرق را کاهش داده و به دلیل بهره‌مندی از ترکیبات مغذی، از ایجاد شکنندگی و التهاب در پوست‌های خشک ممانعت می‌کنند.

وجود مواد آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال در این نوع محصولات روند ترمیم و بازسازی پوست را تسریع کرده و با از بین بردن چربی‌های انباشته شده در منافذ پوستی، سطح اکسیژن رسانی را افزایش می‌دهند تا انتقال خون و اکسیژن در تمام سلول‌های پوست به بهترین شکل صورت گیرد.

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از تونرها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنظیم میزان PH پوست
  • کاهش تعداد منافذ پوستی
  • پاکسازی کامل چربی‌های اضافی و آلاینده‌‌ها
  • لایه برداری مناسب پوست
  • آبرسانی و حفظ رطوبت در لایه‌های پوست
  • افرایش نشاط و طراوت پوست
  • راهنمای خرید بهترین تونر برای انواع پوست

اهمیت استفاده از تونر

تونر الارو یکی از بهترین تونرها

الارو از بهترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی به شمار می‌آید که در طراحی فرمولاسیون محصولات خود از مواد گیاهی و مغذی بهره می‌گیرد. تونر الارو با بهترین قیمت و کیفیت توانسته نظر بانوان زیادی را به خود جلب کند. بهترین مدل‌های تونر الارو به شرح زیر است.

Fresh Balancing Akne Cleans

این محصول که با هدف پاکسازی کامل پوست‌های چرب و کاهش منافذ آن‌ها طراحی شده، لایه برداری و آبرسانی به سلول‌ها را به بهترین شکل انجام داده و پوستی تمیز و شفاف را برایتان به ارمغان می‌آورد.

فرمولاسیون محصول
  • حاوی سالسیلیک اسید با خاصیت لایه برداری، چربی زدایی و از بین بردن جوش‌ها و آکنه‌های پوستی
  • حاوی عصاره دانه گیاه کاسیا آنگوستیفولیا با خاصیت آبرسانی و کاهش التهابات پوستی
  • حاوی زینک گلوکونات با خاصیت تنظیم میزان چربی پوست و حفظ شادابی آن

Fresh Balancing Akne

این نوع تونر بهترین گزینه برای شستشوهای روزانه محسوب شده و به کاهش آکنه‌های ناشی از تجمع چربی‌‌ها کمک می‌کند.

فرمولاسیون محصول
  • کمپلکس پروتئین تجزیه شده جهت تغذیه بهتر پوست و حفظ رطوبت و لطافت آن
  • سالسیلیک اسید با خاصیت ضد باکتریایی برای پاکسازی پوست و از بین بردن جوش‌ها و آکنه‌ها

تونر مخصوص پوست‌های چرب

الارو این تونر را برای پوست‌های چرب، پرتعرق و پرمنفذ طراحی کرده است. خواص پاک کنندگی مواد موجود در فرمولاسیون این محصول، چربی‌های اضافی و مضر پوست را از بین می‌برد.

تونر مخصوص پوست های چرب

تونر گارنیه

گارنیه از دیگر برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی است که شما می‌توانید با خرید انواع تونر گارنیه با توجه به نوع پوست، اثربخشی بهتری را از آن شاهد باشید.

در ادامه بهترین مدل‌‌های تونر گارنیه را به شما معرفی می‌کنیم.

تونر حاوی عصاره آلوئه ورا برای پوست‌های معمولی و مختلط

این نوع تونر را می‌توان برای هر نوع پوست با ویژگی‌های مختلف مناسب دانست. اثرات معجزه بخش گیاه آلوئه ورا بر روی پوست غیر قابل انکار است. ترکیبات این شوینده پوست شما را از چربی‌های اضافه پاک کرده و به دلیل تنظیم میزان ph و آبرسانی مناسب، پوستی نرم و باطراوت به شما هدیه می‌دهد.

تونر بوتانیکال حاوی عصاره انگور

عصاره انگور به عنوان اصلی‌ترین ترکیب در فرمولاسیون این تونر علاوه بر اثرات ضد باکتریایی، با حفظ رطوبت پوست در محدوده مناسب سبب افزایش شادابی پوست شما شده و عوامل آسیب مانند آلاینده‌ها یا چربی‌ها را از بین می‌برد.

تونر حاوی عسل

این تونر که ترکیبات آن برای پوست‌های خشک و شکننده در نظر گرفته سده است، با تاثیرات ضد باکتریایی، ضد التهابی و پاک کنندگی خود، پوست‌های خشک و در معرض آسیب را آبرسانی کرده و سبب شادابی و جوان سازی پوست می‌شود.

تونر سی گل ؛ باکیفیت و مقرون به صرفه

مرغوبیت محصولات و قیمت مناسب تولیدات بهداشتی و مراقبتی سی گل باعث شده است که این برند در بازار طرفداران زیادی داشته باشد. استفاده از محصولات ارگانیک و مواد مغذی در ساختار تونرهای سی گل آن‌ها را به یکی از بهترین شوینده‌های مراقبتی تبدیل کرده است.

بهترین تونرهای سی گل دارای خاصیت پاک کنندگی و روشن سازی پوست، لایه برداری ملایم، تنظیم چربی و PH پوست، از بین بردن جوش و آکنه‌های پوستی، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست، ضد التهاب و حساسیت، افزایش رطوبت و آبرسانی به سلول‌های پوستی و افزایش شادابی و لطافت پوست هستند.

سخن پایانی

استفاده از بهترین تونرها سبب می‌شود تا سلامت پوست خود را تضمین کنید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه موتن رو، بهترین تونرها را باقیمت مناسب خریداری نمایید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x