رژ لب حرارتی چیست؟

رژ لب حرارتی چیست؟ شاید شما هم نام آن را شنیده باشید. هنگامی که این رژ لب با فرمول خاص را به لب خود می‌زنید، ترکیبی از PH و دمای طبیعی شما باعث می‌شود، رنگ آن از هلویی به مرجانی یا صورتی تغییر کند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در انتخاب رنگ رژ لب، همیشه دچار تردید هستید، بگذارید رژ لب برای شما تصمیم بگیرد. این محصولات آرایشی، دارای ساختار پیچیده‌ای هستند و به صورت معمول، از 50 الی 60 درصد روغن، 10 الی 20 درصد موم، 10 الی 20 درصد چربی، نرم‌کننده‌ها و رنگ‌دانه‌ها تشکیل می‌شوند.

در این مقاله از مجله اینترنتی ایده آل مگ قصد داریم شما را با رژ لب حرارتی، ساختار آن و بهترین برندهای سازنده‌اش، بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال یک ابتکار خلاقانه و جدید روی لب‌های خود هستید، حتما تا پایان، با ما همراه باشید.

رژ لب حرارتی چیست؟

این رژ لب می‌تواند به طور خودکار با تغییرات دمایی لب شما، تغییر رنگ دهد. بنابراین حتی با زدن یک رژ لب توسط افراد زیاد، هرکس رنگ لب منحصر به فردی خواهد داشت. رنگ رژ، یکی از مواردی است که خانم‌ها به آن اهمیت می‌دهند و حساسیت زیادی در انتخاب آن به خرج می‌دهند.

رژ لب حرارتیچطور می‌توان بهترین رنگ رژ لب را انتخاب کرد؟ مقالات زیادی در حوزه انتخاب رنگ رژ لب در سایت ها منتشر شده است. اما بهتر نیست با زدن یک رژ لب بتوانید چند رنگ مختلف و جذاب را تجربه کنید؟

ویژگی هایی که رژ لب حرارتی را منحصر بفرد می‌کنند

حال که تا حدودی با ماهیت و ساختار یک رژ لب حرارتی آشنا شدیم، وقت آن است که ویژگی‌های منصر به فرد این رژ لب را نیز، بررسی کنیم:

یک رژ لب با مواد طبیعی و بوی مطبوع

رژ لب حرارتی از مواد طبیعی ساخته شده است و ترکیبات به کار رفته در این محصول، کاملا خوراکی هستند. به این ترتیب، حتی اگر در هنگام غذا خوردن آن را ببلعید، برای سلامتی شما مضر نخواهد بود.

رژ لب

فاقد سرب

سرب یکی از اجزای لوازم های آرایشی است که تمامی خانم‌ها نگران آن هستند؛ خوشبختانه این رژ لب فاقد سرب و دارای ویتامین E است.

خواص درمانی و مرطوب کنندگی

اگر دچار مشکل خشکی و پوسته پوسته شدن لب هستید، می توانید با استفاده دوره‌ای از رژ لب حرارتی آن را برطرف کنید. وجود مواد طبیعی در این رژ، بوی بسیار مطبوعی به آن بخشیده که حس خوبی در فرد ایجاد خواهد کرد.

وجود موم کاندیلیلا، روغن دانه جوجوبا و اسکالان در این رژ لب، می‌تواند رطوبت لازم برای لب‌های شما را به طور طبیعی حفظ کند و در بلند مدت، موجب سلامت پوست لب شما شود.

ظاهر شیک و زیبا؛ مناسب هدیه

جنس رژ لب حرارتی، ژله‌ای است. در ظاهر این رژ لب کاملا بی‌رنگ است و بر خلاف تمام رژ لب‌هایی که در بازار دیده‌اید، می‌توانید به صورت شفاف داخل رژ را ببینید.

انواع رژ لب حرارتی

این رژ لب زیبا در نگاه اول فانتزی به نظر می‌رسد و شاید بیشتر جنبه دکوری آن شما را جذب کند. داخل این رژها، یک گل کوچک خشک شده طبیعی قرار دارد که هم بوی مطبوعی به آن بخشیده و هم ظاهر آن را بسیار جذاب کرده است.

علاوه بر این در این رژ لب ها از ذرات طلایی استفاده شده است که از نظر فیزیکی، آن را دل فریبانه‌تر کرده است.

خرید انواع رژ لب با بهترین قیمت

ویتامینه کردن لب‌ها

علاوه بر مواد گفته شده در بالا، موم عسل، روغن بنفشه و روغن نارگیل نیز در رژ لب حرارتی وجود دارد که موجب خاصیت آب رسانی و ویتامینه کردن لب می‌شوند و بر خلاف رژ لب‌های دیگر که باعث آسیب به پوست لب می‌شوند، می‌تواند به طور طبیعی موجب بهبودی زخم‌های گذشته شود و ظاهری برجسته‌تر به لب شما ببخشد.

وجود ترکیبات براق کننده در داخل این رژ لب ها، موجب درخشندگی و شفافیت خاصی در لب‌های شما می‌شود که آن را با هیچ رژ لب دیگری تجربه نخواهید کرد.

ماندگاری بالا و ضدآب بودن

بسیاری از خانم‌ها برای رفتن به سرکار یا مهمانی‌های طولانی مدت، نگران ماندگاری رژ لب خود هستند. رژ لب حرارتی کاملا ضد آب است و در صورت تماس با آب از بین نخواهد رفت. علاوه بر این تمدید کردن آن، به راحتی انجام می‌شود. رژ لب حرارتی هم به صورت جامد و هم به صورت مایع در بازار موجود می‌باشد.

بهترین برندهای رژ لب‌های حرارتی موجود در بازار

به نظر می‌رسد اکنون تمایل زیادی به خرید و استفاده از رژ لب‌های حرارتی پیدا کرده باشید. اگر همین‌طور است که ما حدس زدیم، به احتمال زیاد، پیدا کردن بهترین برندهای رژ لب حرارتی نیز، برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با برخی از سازنده‌های مطرح و معتبر انواع رژ لب حرارتی، بیشتر آشنا کنیم:

نام رژ لب حرارتی قیمت حدودی وضعیت در بازار
رژ گلدار و تقویتی مدل فلاور از 30 الی 40 هزار تومان موجود
رژ لب سلطنتی گلدار 40 هزار تومان موجود
رژ لب سلطنتی 38 هزار تومان موجود
رژ لب طرح لامپ 25 هزار تومان موجود
رژ لب لدورا 128 هزار تومان موجود
رژلب لدورا کد:Lp10 129 هزار تومان موجود
رژ لب لدورا بدون سرب 130 هزار تومان موجود
رژ لب جامد لدورا 130 هزار تومان موجود

بانوان عزیز می‌توانند بر اساس سلیقه خود، هر کدام از مدل‌های بالا را انتخاب کرده و آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر، خریداری کنید.

کلام پایانی

مجله اینترنتی ایده آل مگ هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه فروش رژ لب حرارتی ندارد و انتشار این مقاله، صرفا با هدف آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصول آرایشی و بهداشتی انجام گرفته است.

در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با انواع رژ لب حرارتی، در بخش نظرات همین مقاله مطرح کنید تا در اولین فرصت، پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول در ارتباط با رژ لب حرارتی

رژ لب حرارتی چگونه است؟

این رژ لب به این صورت عمل می‌کند که با توجه به درجه حرارت لب‌های شما، تغییر رنگ داده و در طیف‌های مختلف رنگ، عوض می‌شود.

قیمت رژ لب حرارتی چقدر است؟

این محصول آرایشی و بهداشتی در قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است. شما می‌توانید رژ لب‌های حرارتی را در رنج قیمتی 25 الی 130 هزار تومان و یا حتی بالاتر، خریداری کنید.

آیا استفاده از رژ لب حرارتی ضرر دارد؟

خیر . در ساخت این رژ لب از سرب استفاده نشده است و همین عامل، می‌تواند خیال شما را از بی‌ضرر بودن این محصول آرایشی، تا حد زیادی راحت کند.

آیا رژ لب جادویی همان رژ لب حرارتی است؟

بله. در برخی از فروشگاه‌ها یا وب سایت‌ها، از این رژ لب، با عنوان جادویی نیز اسم برده می‌شود. دلیل این اتفاق هم، تغییر رنگ آن است.

3.7 | (18)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x