با بهترین روش های درمانی رفع غبغب آشنا شوید

جذابیت و زیبایی‌های طبیعی انسان‌ها، از تناسب اجزای مختلف چهره پدیدار می‌شود. معمولا آناتومی طبیعی چهره، استاندارد خاصی دارد که در برخی موارد، عارضه‌ای هم‌چون غبغب، زیبایی استاندارد چهره را از بین می‌برد. رفع غبغب، دغدغه‌‌ای برای افرادی است که به‌صورت ژنتیکی یا ارثی، افزایش چربی و بالا رفتن سن، دچار این عارضه می‌شوند.

خوشبختانه پیشرفت علم این مسائل آزاردهنده را به‌طور کامل برطرف می‌کند و بار دیگر چهره‌ای زیبا و جوان را به شما هدیه می‌دهد. روش‌های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد که به‌روزترین آن‌ها رفع غبغب با دستگاه های مختلف است.

اگر این عارضه برای شما نیز تبدیل به دغدغه شده و اعتمادبه‌نفستان را تحت تاثیر قرار داده است، ما در این مقاله شما را با بهترین روش های رفع غبغب با لیزر و دستگاه های مختلف آشنا می‌کنیم.

رفع غبغب با دستگاه هایفو؛ موثرترین روش درمان غبغب بدون جراحی

هایفوتراپی غبغب روشی نسبتا جدید و به‌روز است که دوران بهبود کوتاهی نیز دارد. در هایفوتراپی غبغب امواج فراصوت با شدت بالا، سلول‌های پوستی را گرم کرده و آن‌ها را جمع می‌کنند.

در نتیجه اگر غبغب در اثر افتادگی پوست ایجاد شده باشد، با این روش به‌‌راحتی از بین خواهد رفت. از آن‌جایی که HIFU برای از بین بردن غبغب آسیب‌هایی کنترل شده را با عبور دادن پرتوهای متمرکز اولتراسوند وارد می‌کند، درمانی بسیار ایمن محسوب می‌شود.

هایفوتراپی علاوه‌بر این که غبغب را کوچک می‌کند، به دلیل تحریک تولید کلاژن جدید باعث جوان‌سازی صورت نیز می‌شود. یکی از بهترین دستگاه‎های هایفو، دستگاه دابلو گلد پریمیوم می‌باشد.

معمولا جلسات هایفوتراپی ۶۰ الی ۹۰ دقیقه زمان می‌برد و تعداد جلسات تکرار آن توسط پزشک متخصص پوست و مو مشخص می‌شود. اما به این نکته توجه داشته باشید که نتایج رفع غبغب با دستگاه لیزر هایفو کاملا وابسته به درجه پیشرفته بودن غبغب در افراد است.

آیا دستگاه رفع غبغب موثر است

آیا دستگاه رفع غبغب موثر است؟ لیپوساکشن بهترین روش رفع غبغب با دستگاه

لیپوساکشن روش جراحی برای حذف دائمی چربی زیر پوست است. در رفع غبغب با دستگاه لیپوساکشن، پزشک جراح برش‌های کوچک اندازه 2 تا 3 میلی‌متر را در زیر چانه ایجاد می‌کند. سپس لوله‌ای به نام کانولا را برای مکش توده‌های چربی به‌کار می‌برد. عمل لیپوساکشن تحت بی‌هوشی موضعی انجام می‌گیرد. در واقع لیپوساکشن گردن به‌عنوان یک روش درمان سرپایی در مطب برای اکثر بیماران تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. شما طی یک هفته پس از انجام عمل لیپوساکشن می‌توانید فعالیت‌های عادی و روزانه خود را از سر گیرید.

در برندهای مختلف قیمت دستگاه ساکشن چربی متفاوت است. به‌همین دلیل ممکن است برای عمل لیپوساکشن در کلینیک‌های مختلف هزینه‌های متفاوتی را در نظر بگیرند.

درمان غبغب با لیپوماتیک؛ یکی از روش‌های به‌روز و نیمه‌تهاجمی

لیپوماتیک بهترین روش برای از بین بردن غبغب است که یکی از روش‌های به‌روز و نیمه تهاجمی محسوب می‌شود. لیپوماتیک برای افرادی که علت غبغب آن‌ها به‌دلیل افزایش حجم چربی باشد، مناسب‌ترین روش خواهد بود.

هم‌چنین کسانی که بین 20 تا 50 سال سن و پوستی الاستیک (ارتجاعی) دارند بهتر است لیپوماتیک گردن انجام دهند. با استفاده از لیپوماتیک می‌توان بدون ایجاد برش‌های بزرگ و خون‌ریزی‌های بسیار، لوله کانول را وارد بافت زیر غبغب کرده و چربی‌های این ناحیه را تخلیه کرد. در این روش نیز بی‌هوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی طبق خواسته خود فرد انتخاب می‌شود.

شما با استفاده از بهترین دستگاه لیپوماتیک با فناوری کویتیشن می‌توانید چربی‌های اضافه زیر چانه و گردن را ازبین برده و زیبایی دوباره را از آن خود کنید. در‌صورتی‌که کلیه اقدامات قدم‌به‌قدم و به‌خوبی توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود، بعد از حدود یک ماه می‌توانید صورتی بدون غبغب داشته باشید و از زیبایی زاویه فک طبیعی‌تان لذت ببرید.

ترواسکالپ؛ سریع‌ترین روش برای از بین بردن غبغب

ترواسکالپ یک روش شگفت‌انگیز درمان و از بین بردن چربی‌های اضافی بدن است که از طریق انتشار فرکانس رادیویی، موجب کانتورینگ بدن، کاهش چربی و سفت شدن پوست می‌شود. استفاده از دستگاه ترواسکالپ یکی از موثرترین روش‌ها برای از بین بردن غبغب است که در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را از این روش دریافت خواهید کرد.

به دلیل تکنیک‌های فرکانس رادیویی و توانایی شخصی‌سازی تنظیمات دما، پوست اطراف، اعصاب و بافت‌ها با این روش آسیب نمی‌بینند. در نتیجه، شما فقط یک سرخی و برافروختگی ملایم روی پوست گردن خود تجربه خواهید کرد؛ بنابراین این مسئله باعث می‌شود ترواسکالپ، یک گزینه درمانی ایده‌آل برای هر نوع پوستی باشد. هم‌چنین رفع غبغب با دستگاه ترو اسکالپ نتیجه‌دهی سریع، بدون بازگشت و بدون آسیب خواهد داشت.

رفع غبغب با مزوتراپی

رفع غبغب با مزوتراپی؛ روشی موثر برای از بین بردن افتادگی پوست گردن

مزوتراپی نیز یکی دیگر از بهترین روش‌های از بین بردن غبغب است. در این روش پزشک متخصص محلولی را به‌وسیله تزریق، وارد بافت چربی می‌کند و طی یک فرآیند شیمیایی موجب متلاشی شدن چربی می‌شود. تزریق اسید دوکسی کولیک در ناحیه غبغب موجب جذب چربی‌های بین چانه و گردن شده و منجر به درمان غبغب می‌شود. مزایای هر بار تزریق در روش مزوتراپی را می‌توان در هر سه هفته مشاهده کرد.

روند و طول درمان این روش در افراد مختلف متفاوت است و گاهی یک شخص باید چند بار تزریق انجام دهد تا کاملا درمان شود. رفع غبغب با مزوتراپی نیز ممکن است تا ۶ ماه طول بکشد.

رفع غبغب با لیزر RF؛ روشی مقرون‌به‌صرفه و بدون درد برای از بین برند چربی

استفاده از امواج فرکانس رادیویی RF دستگاه اسکارلت یکی از روش‌های غیرتهاجمی محبوب برای کاهش چربی‌های اضافی گردن و چانه محسوب می‌شود. دستگاه RF بیشتر محبوبیت خود را در میان مردم از طریق از بین بردن غبغب و کمک به حالت ارتجاعی به‌دست آورده است.

آر اف علاوه‌بر تخریب و کاهش سلول‌های چربی، به کلاژن‌سازی و بهبود بافت پوست صورت و گردن کمک می‌کند. ایجاد حرارت و فرستادن امواج رادیویی در ناحیه غبغب، به جمع شدن و حذف چربی‎‌های اضافی آن کمک می‏‌کند و در نتیجه غبغب از بین می‌رود.

رفع غبغب با لیزر RF، درمانی سریع، بدون درد، آرامش‌بخش، تاثیرگذار و مقرون‌به‌صرفه است. مدت زمان انجام آر اف غبغب حدود 25 الی 30 دقیقه بوده و بعد از آن می‏‌توانید به فعالیت روزمره خود ادامه دهید.

آفا طب؛ عرضه‌کننده بهترین و به‌روز‌ترین دستگاه‌های رفع غبغب به کلینیک‌های زیبایی

در این مطلب شما را با بهترین روش های درمانی رفع غبغب آشنا کردیم. برای رفع غبغب، روش‌هایی مانند مزوتراپی و هایفوتراپی، لیپوماتیک، لیپوساکشن و ترو اسکالپ بهترین روش‌هایی هستند که برای رفع این مشکل تاثیر واقعی دارند.

برای رفع غبغب با لیزر یا رفع غبغب با دستگاه های مختلف، ابتدا باید به پزشک متخصص و کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید تا بتوانید از مناسب‌ترین و بهترین روش برای از بین بردن این عارضه بهره ببرید.

کلینیک‌ها و مراکز زیبایی می‌توانند برای خرید‌ به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های رفع چربی غبغب با شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) در تماس باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه با آدرس afateb.com سر بزنید یا با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ تماس بگیرید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x