معرفی پرفروش ترین موتور برق بنزینی آروا

پیش از پرداختن به پرفروش ترین موتور برق بنزینی آروا، لازم است در مورد دستگاه موتور برق اطلاعاتی داشته باشید تا بدانید این دستگاه چه مشخصاتی باید داشته باشد که کاربران خود را راضی کرده و به پرفروش ترین موتور برق ایرانی تبدیل شود.

موتور برق چیست؟

موتور برق یا ژنراتور، دستگاهی است متشکل از مجموعه ای از قطعات به هم پیوسته که انرژی مکانیکی و چرخشی موتور را از طریق احتراق به انرژی الکتریسیته و برق تبدیل می کند و از قسمت های مختلفی مانند، موتور، آلترناتور، مخزن سوخت، استارت و خروجی برق تشکیل شده است، که هرکدام وظایف مختلفی بر عهده دارند و در نهایت برق تولید می کنند.

این موتور برق ها با توجه به نوع موتوری که روی آن نصب شده در دو نوع چهار زمانه و دو زمانه به بازار عرضه شده اند.

ویژگی های یک موتور برق پرفروش

اینکه یک دستگاه تبدیل به بهترین و پرفروش ترین موتور برق بنزینی شود مستقیماً با ویژگی های آن ارتباط دارد. به همین دلیل اکنون به این مسئله می پردازیم که چه عواملی یک موتور معمولی را مبدل به پرفروش ترین موتور برق می کند.

توان و قدرت

هر چقدر توان و قدرت یک موتور برق بیشتر باشد، برق بیشتری تولید می کند. درنتیجه بالا بودن این گزینه برای موتور برق ها به ویژه صنعتی و سپس خانگی می تواند یک امتیاز بزرگ محسوب شود.

امکانات

داشتن امکانات متمایزکننده، مثل داشتن بدنه ضد لرزش یا بهینه سازی مصرف سوخت دستگاه باعث می شود که آن دستگاه به محصولی ویژه تبدیل شده و به سرعت پرفروش ترین موتور برق بنزینی شود.

وزن کم

یکی از کاربردهای موتور برق  این است که اصولاً در جاهایی استفاده می شود که دسترسی به برق سخت است. به همین دلیل داشتن موتور برق بنزینی کوچک و پرتابل امتیاز محسوب می شود.

ویژگی های یک موتور برق پرفروش

حجم موتور

هر چقدر حجم موتور بالاتر باشد، سوخت بیشتری در آن جا می گیرد؛ درنیجه زمان کار کردن موتور برق بنزینی بدون سوختگیری بیشتر می شود. طبیعی است که این ویژگی، کار با دستگاه را برای کاربران آسان تر می کند و به همین دلیل معمولاً پرفروش ترین موتور برق بنزینی حجم موتور بالایی نیز دارد.

نویز

هر اندازه نویز تولیدی توسط موتور برق کمتر باشد، عملکرد آن بهتر بوده و احتمال آسیب رسیدن به دستگاه هایی که با موتور برق تغذیه می شوند، کاهش پیدا می کند. به همین دلیل، کم بودن نویز امتیاز بزرگی برای یک موتور برق است.

صدا

صدای موتور برق معمولاً زیاد است و می تواند موجب آزار شود. هر اندازه بتوان این سر و صدا را کاهش داد، کارایی در محیط بیشتر می شود. به ویژه اگر قرار باشد از موتور برق در محیط های شهری استفاده کرد، کم صدا بودن یک ضرورت است و نه یک امتیاز.

خروجی برق

خروجی یک موتور برق معمولاً فقط AC است. این جریان برق تقریباً در تمام نقاط دنیا، جریان برق شهری است. زمانی که موتور برق خروجی DC نیز داشته باشد، قطعاً امتیاز محسوب می شود.

قيمت موتور برق

قیمت نیز گزینه ای مهم در انتخاب یک موتور برق است. البته بدیهی است که هر چه امکانات و کیفیت یک موتور برق بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اما با این وجود اگر بتوان محصولی با کیفیت را با قیمتی معقول خریداری کرد، قطعاً امتیاز بزرگی برای آن دستگاه محسوب می شود.

مشخصات فنی پرفروش ترین موتور برق بنزینی آروا

اکنون نوبت آن است که به مشخصات پرفروش ترین موتور برق بنزینی آروا، یعنی موتور برق بنزینی ۸۰۰ وات مدل ۶۱۰۸ بپردازیم تا ببینیم کدام ویژگی این دستگاه باعث شده تا با چنین استقبال گسترده ای رو به رو شود.

توان و قدرت این دستگاه بالا در نظر گرفته شده است و معادل 800 وات است.

یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه، موتور آن است که علی رغم قدرت بالایی که دارد، به صورت سایلنت یا بی صدا طراحی شده است. نقطه قوت دیگر موتور برق بنزینی مدل ۶۱۰۸ سیم پیچ آن است که تماماً از مس ساخته شده است.

همانطور که می دانید در میان فلزهای غیر گرانبها، مس یک رسانای بسیار مناسب بوده که حداقل میزان اتلاف انرژی را دارد. به همین دلیل نسبت به سایر فلزات این دسته، قیمت بالاتری دارد. با این حال قیمت موتور برق بنزینی آروا نسبت به سایر برندهای دیگر که از نظر کیفیت در یک راستا هستند، کمتر است. این مسئله نیز یکی دیگر از نقاط قوت موتور برق بنزینی مدل ۶۱۰۸ است.

لازم است بدانید که موتور این دستگاه، دو زمانه است و با توجه به خصوصیات موتورهای دو زمانه، هزینه های جانبی شما کاهش می یابد.

نکته مثبت پرفروش ترین موتور برق ایرانی، کم وزن بودن آن است. یعنی علی رغم تمام امکاناتی که دارد جزو موتور برق های بنزینی کوچک دسته بندی می شود. جالب تر آنکه این دستگاه پرتابل بوده و به صورت ساده قابل حمل است.

نویز موتور برق بنزینی ۸۰۰ وات مدل ۶۱۰۸  بسیار مناسب است. به طوریکه در فاصله 7 متری معادل 95 دسی بل است. از سوی دیگر این موتور هم خروجی AC دارد و هم DC.

با توجه به تمام مشخصاتی که پرفروش ترین موتور برق بنزینی باید داشته باشد، قیمت این دستگاه که قابل رقابت با برندهای مطرح جهانی است، بسیار مناسب است.

کلام آخر

با این توضیحات می توان دریافت که بی دلیل نیست اگر موتور برق بنزینی مدل ۶۱۰۸ تبدیل به پرفروش ترین موتور برق بنزینی آروا شده است. اما نکته اساسی این است که فقط این مدل بهترین موتور برق بنزینی ایرانی نیست؛ بلکه سایر محصولات این شرکت از جمله موتور برق بنزینی ۲۵۰۰ وات مدل ۶۱۰۹ و موتور برق بنزینی ۶۵۰۰ وات مدل ۶۱۱۲ نیز جزو پر فروش ترین ها هستند. پیشنهاد ما به شما که در جست و جوی موتور برق هستید، این است که به صفحه محصولات این شرکت مراجعه کنید و با تمام ویژگی های موتور برق های آروا آشنا شوید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x