انواع برند مخلوط کن شارژی

مخلوط کن یکی از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه است که برای ساخت انواع سس، اسموتی، شیک و… استفاده می‌شود و همه ما با کاربردهای آن آشنا هستیم. این وسیله برای کارکردن، نیاز به برق مستقیم دارد که ممکن است محدودیت‌های مختلفی را هنگام سفر و جابه‌جایی‌های مختلف فراهم کند. برای رفع این محدودیت‌ها، انواع مختلفی از مخلوط کن‌های شارژی تولید و به بازار عرضه شده‌اند که نیازی به اتصال مستقیم به برق ندارند. اگر شما نیز قصد خرید مخلوط کن شارژی و استفاده از آن را در محیط‌های متنوع دارید، تا انتها با ما همراه باشید تا به معرفی چند مورد از بهترین مدل‌ها بپردازیم.

مخلوط کن شارژی چیست؟

مخلوط کن‌های شارژی وسایلی تقریباً نوظهور و بسیار کاربردی هستند که با استفاده از یک باتری قابل‌شارژ، نیازی به اتصال مستقیم به برق ندارند. این وسایل با استفاده از یک کابل USB به‌راحتی شارژ می‌شوند و برای کسانی که می‌خواهند در حین حرکت یا در مکان‌هایی که برق وجود ندارد، از نوشیدنی تازه استفاده کنند، عالی هستند. کاربرد اصلی جویسر یا مخلوط کن‌های شارژی، استفاده در محیط‌هایی مانند باشگاه، ماشین، کمپینگ و… است؛ به همین دلیل اکثر این وسایل بدنه‌ای مقاوم دارند که جلوی آسیب‌دیدن آن را هنگام حرکت می‌گیرد.

انواع مدل‌ها و برندهای مخلوط کن شارژی

برای خرید محصولی از برندی معتبر و باکیفیت نیز تأثیر زیادی روی عملکرد بهتر و همچنین افزایش طول عمر دستگاه دارد. در ادامه چند مورد از پرفروش‌ترین اسموتی ساز و مخلوط کن‌های شارژی معرفی شده‌اند که برای خرید می‌توانید جزو اولویت‌های خود قرار دهید.

مخلوط کن قابل‌حمل مدل Juicer Bottle

شیکر قابل‌حمل و شارژی Juicer Bottle یکی از بهترین محصولات موجود در این زمینه است که علاوه بر کیفیت ساخت و عملکرد بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. حجم بطری این لیوان همزن، 1 لیتر است و برای جمع‌های 3 تا 4 نفره گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. بدنه Juicer Bottle از مواد پلاستیکی مقاوم PCTG و سیلیکون در رنگ سرمه‌ای ساخته شده است و به‌راحتی خط‌وخش یا شکسته نمی‌شود. علاوه بر این، باطری استفاده شده در این دستگاه 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا چندین ساعت می‌تواند دوام داشته باشد.

مخلوط کن قابل‌حمل 17PIN مدل JM001

اگر به دنبال میکسر شارژی باکیفیت‌تری هستید، مخلوط کن شارژی شیائومی 17PIN star Fruit Cup مدل JM001 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. این محصول وزن بسیار سبکی دارد و با ظرفیت 400 میلی‌لیتر خود، 15 فنجان آبمیوه را تنها با یک‌بار شارژ در اختیار شما قرار می‌دهد. این شیکر شارژی ایمنی بسیار بالایی نیز دارد و به‌محض جداشدن درپوش از بدنه، به طور خودکار خاموش می‌شود. تیغه استیل ضدزنگ، بدنه ساخته شده از پلاستیک مقاوم، باتری 1400 میلی‌آمپر، سرعت چرخش تیغه 20000 دور در دقیقه و نشانگر LED از دیگر امکانات این محصول است.

مخلوط کن شارژی شیائومی

شیکر گرین لاین مدل Mega Portable Blender

یکی دیگر از مخلوط کن‌های شارژی باکیفیت، شیکر قابل‌حمل گرین لاین Green Lion Mega Portable Blender است که با ظرفیت 1 لیتری خود می‌تواند برای جمع‌های چندنفره بهترین انتخاب باشد. این محصول از یک باتری لیتیومی 3000 میلی‌آمپر بهره می‌برد و تا 3 ساعت می‌تواند روشن باشد. سرعت چرخش تیغه این محصول نیز ۱۸ هزار دور بر دقیقه است و مخلوط‌کردن انواع میوه‌ها و مواد غذایی را فراهم می‌کند. بدنه شیکر گرین لاین مدل Mega Portable Blender از پلاستیک درجه یک و شیشه ساخته شده است که باعث محافظت بیشتر از قطعات داخلی آن می‌شود و حمل‌ونقل آن را مطمئن‌تر می‌کند.

شیکر قابل‌حمل گرین لاین

مخلوط کن فرش جویس Fresh Juice blender 214B

یکی از جذاب‌ترین شیکرهای شارژی موجود در بازار، مخلوط کن فرش جویس Fresh Juice blender 214B است که در کنار ویژگی‌های مثبتی نظیر تیغه ۴ پر فولادی با استیل ضدزنگ، موتور با توان 50 وات، قابلیت شارژ وایرلس، ظرفیت ۳۵۰ میلی‌لیتری، قطعات ضد آب و قابلیت شستشوی آسان، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این دستگاه شیک و جذاب قابلیت استفاده در باشگاه، ماشین و تمامی محیط‌ها را دارد و اسموتی یا شیک‌های پروتئینی تازه و باکیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید شیکر شارژی فرش جویس Fresh Juice blender 214B می‌توانید سایت کی ام کالا را انتخاب نمایید و محصولی با بهترین کیفیت و قیمت را درب منزل تحویل بگیرید.

شیکر شارژی

مخلوط کن قابل‌حمل مدل ROYADULEX

ROYADULEX برندی سوئیسی با سابقه‌ای بیش از 24 سال است که فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید لوازم‌خانگی دارد. مخلوط کن شارژی ROYADULEX یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که به دلیل کیفیت ساخت عالی، تا سال‌ها می‌تواند بدون افت عملکرد استفاده شود. این شیکر از حجم 1 لیتری، ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با توانایی نگهداری شارژ تا 3.5 ساعت، سرعت هم زدن 12000 دور بر دقیقه و وزن نیم‌کیلویی برخوردار است و بهترین گزینه برای کمپینگ و سفر به طبیعت محسوب می‌شود. مخلوط کن قابل‌حمل مدل ROYADULEX به همراه 6 تیغه بسته‌بندی، کابل شارژ تایپ C، نی و برس هدیه رایگان، دفترچه راهنما و بند نگهدارنده عرضه می‌شود.

مخلوط کن 1.5 لیتری SeaBroad مدل D02

از پیشرفته‌ترین جویسرهای موجود در بازار می‌توان به مخلوط کن 1.5 لیتری SeaBroad مدل D02 اشاره کرد. این محصول قدرتمند تنها در 30 ثانیه می‌تواند تمامی مواد را با یکدیگر به‌صورت کامل مخلوط کند و ترکیبی کاملاً تازه با بافت جذاب را در اختیار شما قرار دهد. تیغه‌های استفاده شده در این شیکر همگی از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند و طول عمر بسیار بالایی دارند. علاوه بر این باتری لیتیومی و ۱۵۰۰ میلی‌آمپر این دستگاه، توانایی کار حدود 3 تا 5 ساعت را فراهم می‌کند. مخلوط کن شارژی SeaBroad مدل D02 را می‌توانید در سه‌رنگ سبز، صورتی و نارنجی، از سایت کی ام کالا سفارش دهید.

میکسر هوشمند گرین لاین ۲ در ۱

میکسر شارژی و هوشمند گرین لاین ۲ در ۱، جزو به‌روزترین مخلوط کن‌های شارژی موجود در بازار محسوب می‌شود که 50 برابر مخلوط کن‌های معمولی، توانایی کار دارد. این دستگاه پیشرفته از ویژگی‌های مختلفی نظیر محافظت در برابر حرارت، محافظ شارژ، نمایشگر LED، سرعت ۶۵۰۰ دور در دقیقه، باتری ۱۳۰۰ میلی‌آمپری با نگهداری شارژ 2.5 ساعت، پورت Type-C، طراحی شیک و جذاب و استفاده آسان برخوردار است و در زمینه مخلوط‌کردن مواد غذایی، حرف اول را می‌زند. اگر همیشه در حال مسافرت یا حرکت هستید، خرید میکسر گرین لاین 2 در 1 می‌تواند انتخاب بسیار مطمئنی برای شما باشد.

مزایا مخلوط کن شارژی

یکی از مزایا مخلوط کن شارژی، سازگاری آنها با محیط‌زیست است؛ زیرا نیاز به باتری‌های غیرقابل‌شارژ یا اتصال مستقیم به برق را از بین می‌برند. این ویژگی نه‌تنها در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود، بلکه با کاهش ضایعات به حفظ محیط‌زیست نیز کمک می‌کند. این دستگاه‌ها کاربردهای گسترده‌ای نیز دارند و برای ساخت انواع نوشیدنی و غذاها می‌توانند استفاده شوند. تهیه انواع اسموتی، شیک‌های پروتئینی، سوپ و حتی پوره کردن غذای کودک، از اصلی‌ترین کاربردهای این وسیله است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کلام آخر

جویسر یا شیکرهای شارژی یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای مسافرت، کمپینگ، باشگاه و… محسوب می‌شوند که از مزایای مختلفی مانند کارایی بالا، قابلیت حمل ساده، ظرفیت مناسب و وزن سبک برخوردارند. این وسایل علاوه بر استفاده‌های گسترده، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کادو دادن به ورزشکاران و افرادی که به کمپینگ علاقه دارند نیز محسوب می‌شوند. برای خرید مخلوط کن شارژی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، کافی است فروشگاه اینترنتی کی ام کالا را انتخاب نمایید و از تنوع بالای محصولات آن استفاده کنید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x