بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش‌دار

وقتی پوست شما چرب و براق است، باید به دنبال کرم پودری باشید که میزان براقی و چربی پوست شما را کنترل کند. آرایش روی پوست چرب ماندگاری زیادی ندارد و بعد از چند ساعت آرایش روی پوست می­ماسد. علت این که آرایش روی صورت ماسیده می­شود، انتخاب کرم پودر با فرمول غلط برای پوست است. به­عنوان مثال اگر کرم پودر مناسب پوست خشک را به پوست چرب بزنید، پوست شما را براق­تر و چرب­تر می­کند. به همین دلیل بهتر است به دنبال کرم پودری فاقد چربی باشید.

در ادامه قصد داریم کرم پودر مناسب پوست چرب را معرفی کنیم و کاربرد کانسیلر برای پوست­های چرب را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

پوست چرب

چربی برای پوست ضروری است، اما بیش از حد آن ممکن است باعث صدمه زدن به پوست شود که در نتیجه زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می­دهد. به یاد داشته باشید در صورتی که پوست شما چرب است، باید علت آن را بررسی کنید. زیرا چربی زیاد پوست عوارض جانبی دارد که موجب آسیب بیش از حد پوست می­شود. در ادامه کرم پودری مناسب برای کنترل چربی و رفع برخی از عوارض پوست­های چرب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کرم پودرهای مناسب پوست چرب

کرم پودرهای ضد آکنه آموتیا

اگر علاقه­مند هستید که کرم پودر شما علاوه بر پوشاندن آکنه‌­ها، چربی پوستتان را نیز کنترل کند و به مرور باعث رفع آکنه­های شما شود، کرم پودرهای ضد آکنه آموتیا پیشنهاد خوبی برای شما محسوب می­شود.

این کرم فاقد چربی است که علاوه بر قدرت پوشاندن آکنه، چربی پوست را نیز کنترل می­کند و مانع ترشح زیاد سبوم (چربی طبیعی پوست) می­شود.

این کرم بافتی بسیار سبک و مخملی دارد که دارای چهار طیف رنگی مناسب پوست شما است و همچنین ویتامین E دارد که برای جوان­سازی پوست بسیار موثر است و از چروک پوست جلوگیری می­کند. این کرم پودرها مناسب افرادی با پوست چرب و مستعد به آکنه هستند که به مراقبت از پوست خود اهمیت می­دهند.

کرم پودر ضد آکنه

کرم پودرهای مات و مخملی لدورا

کرم پودر لدورا جزو محصولات پرطرفدار این برند است. مواد اولیه این محصول آرایشی عمدتا از فرانسه، سوییس و ژاپن وارد کشور می­شوند و کیفیت بالایی دارند که با برندهای چینی و تقلبی بازار بسیار متفاوت هستند.

این محصول برای افرادی که به سلامتی پوست خود اهمیت می­دهند، بسیار توصیه می­شود. زیرا این محصولات با فرمولاسیون فرانسوی فاقد سرب هستند. سرب در لوازم آرایشی دیگر به عنوان مواد نگهدارنده استفاده می­شود که بسیار ضرر دارد.

این کرم پودر ضد آب است، به صورتی که پوشش مات و مخملی خود را حتی هنگام شنا از دست نمی­دهد. بهترین مرجع فروش این محصولات فروشگاه اینترنتی مدیسه است که توانسته است عنوان برند محبوب فروشگاه های اینترنتی را از جشنواره برنده محبوب کسب کند.

ویژگی­های کرم پودر لدورا

این کرم علاوه بر پوشش­دهی عالی، حاوی فیلتر محافظت از پوست و SPF در برابر اشعه­های مضر آفتاب است. علاوه بر آن مقاومت و ماندگاری در برابر گرما، رطوبت و عرق را نیز دارد. برخی دیگر از ویژگی­های آن عبارت هستند از:

  • قابلیت ضد آب دارد که به راحتی در استخر استفاده می­شود.
  • ماندگاری بالایی دارد.
  • حاوی فیلترهای محافظت‌کننده از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است.
  • در برابر گرما، تعریق و رطوبت مقاوم است.
  • پوشش کاملا ماتی دارد.
  • مخملی و یکدست است.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

ترکیبات کرم پودر لدورا

این محصول دارای ترکیباتی نظیر تالک، گلیسیرین و کلاژن است. کلاژن موجود در این کرم پودر خاصیت ارتجاعی به پوست می­بخشد که باعث می­شود پوست روند پیری کندتری را طی کند. گلیسیرین موجود در این محصول نیز باعث نرمی و لطافت پوست می­شود.

خرید بهترین انواع کرم پودر

کانسیلر چیست؟

کانسیلر کرم پودری فشرده است که به صورت روشن و رنگی در بازار موجود است و قبل یا بعد از کرم پودر زدن قابل استفاده خواهد بود.

کانسیلر به شکل­های متنوعی وجود دارد که راحت­­ترین مدل قابل استفاده آن کانسلر ماتیکی محسوب می­شود. حالت­های دیگری مانند کرم جامد، نیمه جامد و مایع با رنگ­های روشن نیز دارد که برای پوشانندگی لکه­های تیره در صورت قابل استفاده است.

افزایش ماندگاری سایه چشم

برخی از انواع کانسیلرها به عنوان پرایمر قبل از سایه چشم قابل استفاده هستند. استفاده از این نوع کانسیلر موجب ماندگاری بیشتر سایه چشم می­شود. علاوه بر آن سایه چشم را نیز شفاف­تر می­کند، اما باعث می­شود که چین و چروک­های اطراف چشم بیشتر نمایان شوند که در این صورت برای انتخاب کانسیلر نیز باید دقت بیشتری شود.

افزایش ماندگاری سایه چشم

پوشاندن آکنه‌ و جوش‌های صورت

مهم­­ترین ویژگی و کاربرد کانسیلر با توجه به نیاز شما تعیین می­شود. به عنوان مثال اگر شما پوست چربی دارید یا قصد دارید جوش­های صورت خود را بپوشانید، توصیه می­شود از کانسیلرهای فاقد چربی استفاده کنید. بهترین روش برای پوشاندن جوش با لکه­های قرمز، استفاده از لایه­ای کانسیلر سبز و سپس لایه دیگری کانسیلر به رنگ زرد است. این روش خطوط و نقاط قرمز رنگ را محو می­کند، به صورتی که زیباتر به نظر برسید. با استفاده از فروشگاه­های آنلاین معتبر می­توان به راحتی خرید اینترنتی لوازم آرایشی را انجام داد.

کلام آخر

طبق گفته­های قبل متوجه شدیم که پوست­های چرب مستعد آکنه هستند و مواد آرایشی را به خصوص کرم پودرها که بیشترین اهمیت در زیبایی را دارند، نگه نمی­دارند. لذا باید برای انتخاب این لوازم آرایش دقت بیشتری صورت گیرد. چرا که انتخاب اشتباه آن­ها باعث ماسیدگی و براق شدن پوست صورت می­شود. در پوست­های مستعد به جوش و آکنه انتخاب غلط این وسیله باعث تشدید مشکلات پوستی نیز می­شود.

فروشگاه آنلاین مدیسه انواع لوازم آرایش با کیفیت مناسب پوست شما از جمله کرم پودر، کانسیلر و سایر لوازم آرایشی را دارد که با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به همه افراد ارائه می­دهد. پس با خیالی راحت به خرید لوازم آرایش خود از فروشگاه مدیسه اقدام کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x