کاهش هزینه های سفر به ترکیه با GoToSafar

وب سایت GoToSafar به عنوان یک مجموعه مسافرتی و گردشگری که از سال 1394 خدماتش را در بستر اینترنت و به صورت آنلاین، در اختیار مسافران قرار داده، رویکردش از همان روزهای آغازین، مبتنی بر نیازسنجی در حوزه گردشگری، خلاقیت و نوآوری، ارائه آسان و سریع خدمات و نیز تنوع در آنها، بویژه برای مسافران به کشور ترکیه بوده است.

از این رو، بارزترین ویژگی های این مجموعه که موجب برتری و موقعیت ممتاز آن به عنوان یک وب سایت پیشگام در این حوزه شده، داشتن مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشور، مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در راستای آسان تر کردن سفر به ترکیه برای گردشگران، پشتیبانی و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و به چندین زبان (فارسی، ترکیه ای، آلمانی، عربی، روسی و انگلیسی)، می باشد.

سفری آسوده با اجاره روزانه ویلا و سوئیت در ترکیه

از جمله نکات مهم برای هر مسافر، انتخاب مناسب ترین مکان برای اقامت است که در عین نزدیکی به مناطق دلخواه، ویژگی ها و امکانات لازم را نیز داشته و بودجه آنها را نیز دچار مشکل نکند؛ به همین دلیل، اجاره آپارتمان مبله در ترکیه یک گزینه عالی در سفر به این کشور توریستی است.

اجاره روزانه ویلا و سوئیت در ترکیه

ویژگی ها و امکانات ارائه شده در این اقامتگاه ها، علاوه بر اینکه درست همانند هتل های لوکس و 5 ستاره می باشند، مزایای دیگری نیز دارند که موجب محبوبیت آنها شده اند؛ از جمله آنها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گستردگی آنها در تمامی شهرهای ترکیه (بویژه مناطق محبوب شهرها)
  • تنوع این قبیل خانه ها (آپارتمان مبله، ویلا، سوئیت و خانه)
  • تکمیل بودن تمامی امکانات مورد نیاز مسافرین (لوازم آشپزخانه، ماشین لباسشویی، اتو، سشوار و …)
  • امکان همراه داشتن حیوان خانگی (که در هتل ها امکان پذیر نیست)
  • حریم خصوصی و فضای اختصاصی بیشتر (استخر و حیاط)

به همین دلیل، اقامت در چنین خانه هایی بسیار مناسب مسافرت های خانوادگی بوده و حس خانه شخصی را به مسافران می دهند؛ از این رو، شما می توانید از وب سایت GoToSafar که بیش از 7800 اقامتگاه قابل رزرو در تمامی شهرهای ترکیه دارد، تصاویر و مشخصات کامل مربوط به هر اقامتگاه، موقعیت آن روی نقشه و قیمت آنها را مشاهده و سپس درخواست رزرو دهید.

آسان ترین روش اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه

از دیگر خدماتی که توسط وب سایت GoToSafar ارائه می شود، اجاره خودرو در ترکیه است؛ این اقدام که به مسافران کمک می کند بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالای کرایه تاکسی، معطلی در ایستگاه های مترو یا اتوبوس، سردرگمی در خیابان ها برای پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب و…، سریع تر و آسان به مقصدشان برسند، هزینه های تردد آنها در ترکیه را به طرز محسوسی، کاهش می دهد.

اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه

از این رو، می توان گفت مسافران با اجاره ماشین بدون راننده در هر یک از شهرهای ترکیه، می توانند خیلی راحت به مکان های مختلف شهر مانند مراکز خرید، جاذبه های گردشگری یا اقصی نقاط ترکیه رفته و دیگر لازم نباشد کرایه بالایی برای تاکسی پرداخت کنند؛ همچنین، وقتی شما اقدام به اجاره ماشین در ترکیه می کنید، می توانید از طریق اپلیکیشن ها مسیریابی خیلی سریع و آسان به مقصد خود برسید، درحالیکه اگر بخواهید با اتوبوس، مترو یا …، تردد کنید، باید به خوبی تمامی مسیرهای شهر و ایستگاه ها را بشناسید تا با مشکل روبرو نشوید.

لازم به ذکر است، شما می توانید بهترین ماشین های مدل 2023 را با تصاویر و مشخصات کامل آنها، در وب سایت GoToSafarf مشاهده کنید؛ همچنین، در صورت احراز هویت، می توانید بدون پرداخت دپوزیت، خودرو اجاره کرده و از سفر خود لذت ببرید.

البته، اگر شما علاقه ای به رانندگی در شهر یا کشوری ناآشنا را نداشته یا به هر دلیل دیگری، نمی خواهید خودتان در ترکیه رانندگی کنید، می توانید از طریق این وب سایت و انتخاب گزینه اجاره خودرو با راننده یا ترانسفر در ترکیه، بطور مثال از فرودگاه به خانه اجاره شده خود در استانبول یا سایر مکان های مدنظرتان بروید.

رزرو هتل در استانبول در سریع ترین زمان با بهترین قیمت

با توجه به اهمیت اقامت در یک مکان مناسب که دارای خدماتی قابل قبول و باکیفیت می باشد، مجموعه GoToSafar فهرستی از انواع هتل ها را در تمامی کشورها بویژه ترکیه و هر شهر و منطقه ای از آن گردآوری کرده تا مسافران بتوانند بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشند تا یکی از اصلی ترین دغدغه های آنها هنگام مسافرت کردن، برطرف شود.

بدین ترتیب، شما می توانید با مراجعه به این وب سایت و درج اطلاعات لازم، مراحل رزرو هتل را انجام داده و اتاق دلخواهتان را با ویژگی های مدنظر، در هر یک از شهرهای ترکیه انتخاب و رزرو کنید. همچنین، به دلیل پشتیبانی 24 ساعته توسط این مجموعه و تنوع بالا در قیمت رزرو هتل ها، شما دیگر مشکلی در انتخاب و رزرو هتل در ترکیه نخواهید داشت.

رزرو هتل در استانبول با بهترین قیمت

رزرو بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت

سفر با هواپیما، یکی از رایج ترین روش های سفر به اقصی نقاط جهان می باشد که باعث شده مسافران سریع تر و راحت تر به مقصدشان برسند. در همین راستا، مجموعه GoToSafar که امکان رزرو بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی را از ایرلاین های معتبر از سرتاسر جهان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما ارزان کار سختی نیست! مهمترین مزیت رزرو پرواز خارجی از این مجموعه، امکان پرداخت ریالی از طریق کارت های عضو شتاب است، که موجب می شود دیگر نیازی به ویزا کارت و مستر کارت نداشته باشید.

صدور آنی بیمه مسافرتی ترکیه

همانگونه که می دانید، ابتلا به بیماری های ناشی از تغییر آب وهوا، دریازدگی، مسمومیت ناشی از غذاهای خارجی، سرماخوردگی شدید در مناطق سردسیر و …، از جمله عوامل ناخوشایند و تاثیرگذار در سلامت مسافر است که می توانند منجر به از بین رفتن لذت سفر کردن شوند. در چنین شرایطی، وقتی شما در سفرهای خارجی دچار بیماری می شوید (مخصوصا که آشنایی کامل به زبان آنها نداشته باشید)، می تواند شرایط را برای شما نگران کننده و بسیار سخت کند.

به همین دلیل، تهیه بیمه مسافرتی پیش از سفر به یک کشور دیگر، به عنوان بهترین راه حل برای مقابله با این قبیل موارد بوده که به مسافران اطمینان می دهد به دلیل اختلاف نرخ ارز در کشور ما و سایر کشورها (و گران شده درمان)، هزینه های آن را در چنین کشورهایی با خیال آسوده و از طریق بیمه مسافرتی بپردازند؛ چراکه مطمئنا هزینه درمان یک سرماخوردگی ساده برای شما، بسیار سنگین و دردسرساز خواهد شد، برای همین تهیه بیمه مسافرتی در سفرهای خارجی، امری حیاتی به شمار می آید.

در همین راستا، وب سایت GoToSafar با درنظر گرفتن ضرورت خدمات بیمه نامه مسافرتی معتبر، با ارائه آن به مسافرین کمک کرده تا آنها با آسودگی زیادی سفرشان را در پیش بگیرند. به بیان دیگر، مثلا وقتی شما اقدام به تهیه بیمه مسافرتی در سفر به ترکیه می کنید، اگر دچار هرگونه حادثه مانند تصادف شوید یا نیاز به خدمات درمانی پیدا کنید، دیگر نیازی نیست از بودجه خود که برای سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری ترکیه درنظر گرفته اید، خرج کرده و هزینه های آن را بپردازید.

صدور آنی بیمه مسافرتی ترکیه

کاهش هزینه های سفر به ترکیه با GoToSafar در یک نگاه

همانگونه که می دانید، وب سایت ها و مجموعه های فراوانی در حال ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به مسافران داخلی و خارجی هستند، ولی آنچه باعث برتری و محبوبیت مجموعه GoToSafar شده است، عبارتند از:

  • پشتیبانی 24 ساعته به زبان های: فارسی، ترکیه ای، انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی
  • ارائه آنلاین تمامی خدمات و پشتیبانی های لازم برای هر یک
  • در اختیار داشتن کادر مجرب و آشنا به قوانین مسافرتی-گردشگری ایران و ترکیه
  • تعهد در ارائه خدمات، مقدم دانستن کیفیت بر کمیت، آگاهی کامل از تمامی نیازهای مورد نیاز مسافران
  • دریافت تمامی مجوزهای لازم از کشورهای ایران و ترکیه
  • ارائه درگاهای معتبر مالی (ایرانی و بین المللی)
  • گستردگی و تنوع خدمات
  • و …

پس، اگر شما هم به دنبال تجربه یک سفر خود و به یادماندنی هستید، با مراجعه به وب سایت این مجموعه www.GoToSafar.com یا صفحه اینستاگرامی GoToSafar و نیز تماس با شماره تلفن 02191301173، می توانید به راحتی از خدمات آن استفاده کرده و تجربه متفاوت و خوشی را به ترکیه داشته باشید.

1 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x