محبوب ترین روم های ایرانی کلاب هاوس کدام اند؟

کلاب هاوس در این روز ها توانسته است جای بسیاری از شبکه های اجتماعی صوتی و یا اپ های پادکست و آنلاین میتینگ را پر کند. بسیاری از افراد هنوز از این اپلیکیشن استفاده نکرده اند چرا که نمی دانند کدام روم ها برایشان مناسب است و روم های محبوب در این پلتفرم کدام اند. اگر می خواهید با تعدادی از بهترین روم های کلاب هاوس آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

محبوب ترین روم های ایرانی کلاب هاوس

ما در ادامه روم هایی را که بیشترین بازدید کننده را در موضوعات مختلف دارند، به شما معرفی می کنیم. به هر کدام از موضوعات که علاقمند هستید، می توانید روم های مربوط به آن را دنبال کنید و در آن ها شرکت کنید.

از شعر و ادبیات

کلاب «از شعر و ادبیات» روم هایی را در زمینه ادبیات و اشعار شاعران مختلف برگزار می کند. اگر شما هم از طرفداران شعر و ادبیات هستید، می توانید در روم های این کلاب شرکت کنید.
حتی اگر خودتان در این زمینه اطلاعات خوبی دارید و یا شاعر هستید، می توانید با صحبت کردن در این روم ها، توجهات زیادی جلب کرده و خودتان را مطرح کنید تا فالوور هایتان افزایش یابند.
ساعت برگزاری روم ها، در کلاب از قبل اعلام می شوند و شما در صورت علاقه می توانید زمان مورد نظر را برای شرکت در این روم ها خالی کنید.

تک و تاک

تک و تاک، روم هایی در زمینه تکنولوژی برگزار می کند. اگر شما هم یکی از عاشقان تکنولوژی و کامپیوتر و دیتا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم روم های این کلاب را از دست ندهید.
با شرکت در این روم ها شما می توانید با افرادی که مانند شما علاقمند به تکنولوژی هستند صحبت کنید و علاوه بر لذت بردن، چیز های جدید زیادی در این زمینه یاد بگیرید.

ذهن زیبا (Beautiful Mind)

در توضیحات این کلاب آمده است: اینجا قراره درباره چیز هایی حرف بزنیم که زندگی رو برامون قابل تحمل بکنه.
روم های این کلاب در مورد موضوعاتی است که قرار است ذهن شما را به چالش بکشد. مثل موضوعات روانشناسی یا از این قبیل. اگر از علاقمندان به روانشناسی هستید و یا دوست دارید ذهن تان را به چالش بکشید، حتما در این روم ها شرکت کنید.

صدای تو / Your Voice

این کلاب نیز یکی از کلاب هایی است که پرطرفدار ترین روم ها را در کلاب هاوس با بیشترین بازدید کننده ها دارد. در روم های این کلاب قرار است صدای شما شنیده شود.
در این کلاب روم هایی با موضوعات مختلف برگزار می شود و افراد درباره نظرات، عقیده ها و یا دغدغه هایشان درباره آن موضوع صحبت می کنند. شما هم می توانید با شرکت در این روم ها صدای خود را به گوش افراد زیادی برسانید. با توجه به اینکه بازدید کنندگان این روم زیاد اند، شرکت در آن و صحبت کردن می تواند باعث جلب مخاطبان زیادی برای شما شود.

بهترین روم های کلاب هاوس

فریلنسر های ایرانی (Persian Freelancers)

اگر شما هم یک فریلنسر هستید، این کلاب مخصوص شماست. در روم های این کلاب می توانید فریلنسر های دیگر را پیدا کنید و با آن ها دوستی یا همکاری های جدیدی را آغاز کنید.
فریلنسرینگ این روز ها طرفداران زیادی دارد. اگر شما یکی از کسانی هستید که علاقه دارید در این حوزه فعالیت کنید اما محدودیت ها و فرصت های این کار را نمی دانید، شرکت در این روم ها می تواند دید خوبی در این زمینه به شما بدهد.

محتوای فارسی

و این هم یک کلاب عالی برای تولید کنندگان محتوا!
این کلاب هر هفته، ساعت 11 شب به وقت تهران، روم هایی را در زمینه تولید محتوا برگزار می کند و در پایان گزارش این روم ها را در گوگل درایو قرار می دهد تا علاقمندان بتوانند از آن استفاده کنند.
شما چه در حوزه تولید محتوا مشغول به کار هستید و چه تازه می خواهید وارد این حوزه شوید، شرکت کردن در این روم ها برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

ایرانیان و دوستان (Iranian and Friends)

اکثر کسانی که عضو این کلاب هستند و در روم های آن شرکت می کنند، ایرانیانی هستند که در خارج از کشور سکونت دارند. اگر شما هم در خارج از ایران زندگی می کنید و به دنبال دوستان ایرانی هستید، می توانید در این روم ها شرکت کنید.
حتی اگر در داخل ایران زندگی می کنید، می توانید با شرکت در روم ایرانیان و دوستان، درباره زندگی در کشور های دیگر اطلاعات خوبی کسب کنید.

ایران مد (Iran Med)

اینجا محلی است برای تمام دانشجویان، متخصصان و علاقمندان به رشته های پزشکی و پیراپزشکی. در روم هایی که این کلاب برگزار می کند، شما می توانید اطلاعات خوبی را در زمینه های پزشکی و علوم مربوطه به دست آورید و حتی اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.

سخن آخر

روم هایی که در کلاب هاوس برگزار می شوند، موضوعات مختلفی دارند که علاقمندان به آن حوزه می توانند در این روم ها با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند. یکی از خوبی های این مسئله این است که شما فرصت حضور در جمعی را دارید که به حوزه مورد علاقه شما علاقمندند و شبیه خود شما هستند. قائدتا بودن در چنین جمعی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

جدای از آن می توانید اطلاعات جدیدی کسب کنید و به دانش خود در زمینه مورد علاقه تان بیفزایید. حتی شما می توانید خودتان کسی باشید که روم ها را ایجاد و اداره می کند. اگر نگران این هستید که بازدید روم های شما پایین باشد، می توانید از سایت فالوکمپ کمک بگیرید.

با خرید فالوور کلاب هاوس از این سایت، شما هم می توانید روم های پر مخاطبی داشته باشید و تجربه برگزاری روم در کلاب هاوس را داشته باشید. اگر شما هم روم های پرطرفدار دیگری را در کلاب هاوس می شناسید، به ما معرفی کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x