مرکز خرید مگامال | تجربه همزمان خرید، تفریح و هیجان

مرکز خرید مگامال یکی از جدیدترین مجتمع‌های خرید در تهران به شمار می‌رود که در بزرگراه ستاری و شهرک پر‌جمعیت اکباتان واقع شده است. یکی از جذابیت‌های این پاساژ، سالن‌های سینمایی آن می‌باشند که معمولا اکران خصوصی فیلم‌ها در آن‌ها صورت می‌گیرد.

مگامال برای عاشقان غذا، رستوران و کافه نیز، یک پاساژ ایده‌آل به نظر می‌رسد. این تنوع تفریحات به نوعی یک جلوه‌ گردشگری نیز به مگامال داده است.

فروشگاه های کیف و کفش، زیورآلات، صنایع دستی، لوازم آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی، چرم فروشی، شال و روسری فروشی، فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی و فروشگاه محصولات ورزشی از جمله واحد‌های تجاری دایر در مگامال هستند.

پاساژ مگامال

وجود پردیس سینمایی، رستوران، فودکورت، شهربازی و هایپرمارکت در این مرکز خرید بیانگر این واقعیت است که شما می‌توانید خرید، تفریح و هیجان را در کنار هم تجربه کنید.

این مجتمع عظیم در زمینی به مساحت 19 هکتار ساخته شده است و البته بخش‌هایی از آن هنوز به طور رسمی افتتاح نشده‌اند. ساختمان مگامال در هشت طبقه احداث شده که 3 طبقه‌ی آن به پارکینگ خودرو اختصاص داده شده است. 5 طبقه دیگر این مجتمع سرشار از فروشگاه‌های متنوع تجاری است که به اصطلاح از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید.

موقعیت مکانی دقیق مگامال

قبل از هر چیزی لازم است از موقعیت دقیق این پاساژ بر روی نقشه مطلع شویم. این روزها مسیریابی بسیار راحت شده و با داشتن یک نقشه آنلاین بر روی گوشی، می‌توان در کمترین زمان ممکن مکانی که به جستجوی آن هستیم را پیدا کنیم. در ادامه نقشه دقیق این مرکز خرید مجلل برای شما عزیزان قرار داده شده تا به راحت‌ترین شکل به مگامال دسترسی داشته باشید:

موقعیت مکانی دقیق مگامال

فروشگاه‌ ها

بیش از 200 واحد تجاری در مرکز خرید مگامال مشغول عرضه محصولات خود هستند. عمده تمرکز مغازه‌های این مرکز بر روی عرضه‌ی پوشاک قرار داده شده است. بنابراین اگر به قصد خرید لباس از منزل بیرون می‌روید؛ یکی از بهترین مقصدهای شما می‌تواند پاساژ مگامال باشد. از جمله برندهایی که در این مرکز خرید و در زمینه پوشاک مشغول فعالیت هستند عبارتند از: زارا، ال سی من، شاپ استایل، مارتین جونز، نیکو تک پوش، رز فیلس، بادی اسپینر، ال تی بی، آر سی جی و جین وست.

فروشگاه های مگامال

البته تنوع محصولات مگامال بسیار بالاست و علاوه بر پوشاک، شما می‌توانید انواع محصولات مختلف از جمله: کیف و کفش، زیورآلات، صنایع دستی، لوازم آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی، چرم ، شال و روسری ، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات ورزشی را در این مرکز خرید به راحتی پیدا کنید. از جمله معتبرترین برندهایی که در زمینه‌های بالا و در مرکز خرید مگامال به عرضه محصول می‌پردازند عبارتند از: ریباک، پوما، فیلا، اسپورت لند و پتزل.

نقطه عطف مگامال را می‌توانید در طبقه سوم آن بیابید؛ یک هایپرمارکت وسیع و 15 هزار متری که تمام محصولات روزانه و مورد نیاز شما را ارائه می‌کند. از جمله محصولاتی که در این هایپرمارکت به راحتی می‌توانید تهیه کنید؛ می‌توان به صنایع غذایی و لبنیاتی اشاره کرد. بنابراین حتی برای تهیه مایحتاج روزانه منزل نیز به مگامال مراجعه کرده و با دست کاملا پر بازگردید.

پردیس سینمایی

پردیس سینمایی مگامال

یکی دیگر از نقاط عطف و برجسته‌ی این مرکز، پردیس سینمایی است که بسیاری آن را یک رقیب چدی برای پردیس سینمایی کوروش می‎دانند. در مگامال 6 سالن سینمایی دایر هستند که در مجموع 1200 نفر را در خود جای می‌دهند. در این پردیس گاها اکران‌های خصوصی فیلم‌ها با حضور عوامل و بازیگران نیز انجام می‌گیرد. اتفاقی که تا قیل از تولد مگامال در انحصار پردیس سینمایی کوروش بود. اگر اهل سینما و فیلم دیدن باشید؛ بعد از مدت کوتاهی مگامال به پاتوق شما تبدیل خواهد شد.

بهشت شکمو ها

رستوران های مگامال

به بخش خوشمزه‌ی مرکز خرید مگامال می‌رسیم؛ جایی که عاشقان غذا و خوراکی می‌توانند دلی از عزا دربیاورند. انواع رستوران‌ها، فست فودها و کافی‌شاپ‌ها در این مرکز افتتاح شده‌اند که همگی با ارائه خورادنی‌های باکیفیت توانسته‌اند خیلی زود جای خود را در دل شکموهای پایتخت باز کنند. اگر به دنبال یک وعده غذایی لذیذ هستید؛ حتما سری به طبقه دوم مگامال بزنید. یک رستوران 2500 متری با طراحی فوق‌العاده زیبا و غذاهای باکیفیت در این طبقه در انتظار شماست.

علاوه بر این رستوران، انواع کافی‌شاپ‌ها و فست فودها نیز در طبقات مختلف مرکز خرید مگامال دایر هستند و با ارائه غذاها، بستنی‌ها، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده‌اند.

سایر امکانات مرکز خرید مگامال

در این مرکز خرید غول پیکر، 3 طبقه به پارکینگ اختصاص داده شده و به همین خاطر شما از بابت پارک کردن خودرو نگرانی نخواهید داشت. پارکینگ این مجموعه برای 2800 خودرو ظرفیت دارد. فضاهای بازی برای کودکان، اینترنت وای فای، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، آسانسور
از دیگر امکانات پاساژ مگامال می‌باشند.  فضایی به مساحت 1500 متر به فعالیت‌های ورزشی و کلینیک پزشکی اختصاص داده شده که شامل بخش‌هایی مانند: سالن بدنسازی با دستگاه‌های پیشرفته، سالن ماساژ، سالن فیزیوتراپی و سونا و جکوزی می‌باشد.

آدرس و دسترسی

آدرس دقیق مرکز خرید مگامال به صورت مقابل است: بزرگراه ستاری/ شهرک اکباتان/ فاز دو/ میدان شهید صارمی. این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 شب باز و آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد. همچنین برای دریافت جدیدترین اطلاعات، می‌توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه کنید.

یکی از وجه تمایزهای این مرکز با سایر مراکز خرید بزرگ پایتخت، نزدیکی ایستگاه مترو اکباتان به آن است. به عبارتی دیگر این مرکز راحت‌ترین دسترسی را در بین تمامی مراکز خرید تهران دارد. برای رفتن به مگامال تنها کافیست خود را به مترو رسانده و در ایستگاه اکباتان پیاده شوید. بعد از پیاده شدن از مترو این مرکز خرید عظیم و غول پیکر در مقابل چشمان شما ظاهر می‌شود.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x