تمرین اعتماد به نفس در قانون جذب + نکات مهم و کلیدی

استفاده از قانون جذب برای کار در جهت منافع خود، تمرکز روی مشکلات نیست، بلکه جستجوی راه‌حل‌ها است. هدف ما در این مطلب، کمک به شما در غلبه بر افکار مقاومتی (که منجر به داشتن اعتماد به نفس کم یا اعتماد به نفس پایین می‌شود) با تمرین اعتماد به نفس در قانون جذب است.

این بدان معنی است که ما نیز از انرژی ساخته شده‌ایم. در حالی که کائنات در حال گسترش است، ما بیانگر قدرت، پویایی و خلاقیت جهان برای ایجاد و گسترش خود هستیم. قانون جذب یک خاصیت مغناطیسی است که این ایجاد را امکان‌پذیر می‌کند.

برای ما انسان‌ها، این بدان معنی است که قانون جذب در حال پاسخ دادن به افکار، کلمات، احساسات و اعمالی است که ما در هر لحظه از زندگی خود، نگه داشته و بیان می‌کنیم. 

برای آشنایی بیشتر با قانون جذب و همچنین تمرین اعتماد به نفس در این قانون، تا انتهای این مقاله با ایده آل مگ همراه باشید.

قانون جذب چیست؟

انسان‌ها از زمانی که آلبرت انیشتین با ارائه نظریه نسبت، دنیا را تکان داد، درک کرد که همه زندگی، انرژی است. ولی خب این به چه معناست؟ این بدان معنی است که تمام زندگی، هر کوارک، اتم و مولکول، هر تیغه چمن، غبار، گرد و پرتوی خورشید، از انرژی تشکیل شده است.

قانون جذب چیست

به زبان ساده، قانون جذب توانایی این است که هر آنچه را که تمرکز کرده‌اید به زندگی خود جذب کنید. این تعریف بر اساس این اعتقاد است که قوانین خاصی بر جهان حاکم است و صرف‌نظر از سن، نژاد، ملیت یا حتی عقاید مذهبی، همه ما مستعد این قوانین هستیم.

یکی از این قوانین، قانون جذب است. این قانون می‌گوید که قدرت ذهن شما می‌تواند هر آنچه را که فکر می‌کنید به واقعیت تبدیل کند «افکار به چیزهایی تبدیل می‌شوند».

قانون جذب می‌گوید اگر روی افکار مثبت متمرکز شوید و اهدافی داشته باشید که رسیدن به آن‌ها واقعا هدف دارید، جهان با شما ملاقات می‌کند و راهی پیدا می‌کند. شما هر آنچه را که می‌خواهید (و گاهی بیشتر) بدست خواهید آورد.

همه افکار در نهایت به چیزهایی تبدیل می‌شوند. اگر همیشه  افسرده هستید، به «نابودی و تاریکی» فکر می‌کنید و برای بدترین حالت آماده می‌شوید و این موارد را به انرژی و زندگی خود دعوت می‌کنید.

اگر می‌خواهید زندگی خود را تغییر دهید، اگر می‌خواهید پول بیشتری داشته باشید و چیزهای خوب داشته باشید و اگر می‌خواهید شریک زندگی خود را جذب کنید، اولین قدم این است که باور کنید این امکان وجود دارد. شما کنترل می‌کنید که تصویر نهایی چگونه باشد.

قانون جذب کائنات

قانون جذب تمام وقت کار می‌کند. نیازی نیست که به آن فرمان دهید، آن را جذب کنید، آن را تسخیر کنید یا در استفاده از آن مهارت کافی کسب کنید.

قانون جذب در کائنات

قانون جذب خاصیتی است که نحوه متولد شدن ستاره‌ها را تعیین می‌کند. تعیین می‌کند برای زندگی چه کاری انجام دهید و در مورد محل تولد شما تصمیم می‌گیرد.

این چیزی است که جزر و مد را تنظیم می‌کند، سیارک‌ها را قدرت می‌دهد و زمین‌لرزه‌ها را تقویت می‌کند. قانون جذب پشت هر آنچه تجربه می‌کنید، دلپذیر یا ناخوشایند، شادی‌آور یا هولناک است. همیشه در بازی است.

قانون جذب یک اصل فرصت برابر است و درباره آنچه فکر می‌کنید یا تصور می‌کنید یا انجام می‌دهید قضاوت نمی‌کند. به هر آنچه در دنیا هست وزن برابر می‌دهد. همانطور که هنری فورد گفت: «خواه فکر می‌کنید می‌توانید یا فکر می‌کنید نمی‌توانید، حق با شماست.»

خواه وقت خود را صرف تفکر در مورد آنچه می‌خواهید و نه آنچه نمی‌خواهید، کنید، افکار شما جهان را به سمت جذب بیشتر آنچه در مورد آن فکر می‌کنید، جلب می‌کنند. همه چیزهایی که برای شما اتفاق می‌افتد در پاسخ به این لرزش‌ها، در پاسخ به دعوت ارتعاشی شما ارائه می‌شود.

همه افراد زندگی شما، همه موقعیت‌های شغلی شما، همه سلامتی یا ناخوشی که تجربه می‌کنید تصویری خارج از تفکراتی است که در یک زمان یا زمان دیگری نگه داشته‌اید.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم

همانطور که نقش و قدرت قانون جذب را تشخیص می‌دهید، واقعیت شما تغییر خواهد کرد زیرا خواهید فهمید که چقدر قدرت دارید. شما افکار خود را به عنوان انرژی خواهید شناخت: انرژی که می‌تواند متمرکز شود، روشن شود و به چیزها، تجربیات و وقایع تبدیل شود.

نحوه استفاده از قانون جذب

شما می‌توانید آنچه را که در زندگی می‌خواهید، در روابط، حساب بانکی، تجربه کاری، سلامتی یا هر عرصه‌ای که انتخاب می‌کنید، نشان دهید و خوشبختی و تحقق خواسته خود را پیدا کنید.

اما قانون جذب فقط یک تمرین خوب برای بهبود زندگی یا شرایط شما نیست. با کار با آن، احتمالا خود را متحول خواهید دید. وقتی شرایط شما بهتر می‌شود، همانطور که از قدرت ذاتی خود برای تولید آنچه در زندگی می‌خواهید استفاده می‌کنید و هنگامی که متوجه می‌شوید چگونه با این قدرت بازی می‌کنید، به احتمال زیاد توسط آن تغییر خواهید کرد.

کار با قانون جذب یک سفر معنوی است که اگر به آن پایبند باشید، می‌تواند شما را به ارتباط عمیق‌تری با روح خود و قوانین جهان منجر کند.

آیا می‌توانم با کمک قانون جذب اعتماد به نفسم را تقویت کنم؟

نکته قابل درک در مورد قانون جذب و تاثیر مستقیم آن بر اعتماد به نفس این است که چه آن را باور دارید یا نه، آن را درک کنید یا نکنید، در حال حاضر در زندگی شما کار می‌کند.

قانون جذب کائنات

قانون جذب در مورد انرژی ارتعاشی است. همه چیز در این جهان از اتم‌هایی تشکیل می‌شود که به طور مداوم در فرکانس‌های مختلف مرتعش می‌شوند. این یک قانون طبیعت است که هر اتم بدن شما در حرکت مداوم است.

ما مرتبا با فرکانس پرانرژی در حال ارتعاش هستیم. این انرژی یک نیروی جذب مغناطیسی است که هر فکر را در همان فرکانس لرزاند، جذب می‌کند و به آن مغناطیسه می‌شود.

امواج مغزی و الگوهای فکری شما (آگاهانه و ناخودآگاه) مانند کد کامپیوتر است. روشی که فکر می‌کنید در عمق ذهن ضمیر ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده است و هر فکر دارای یک فرکانس انرژی مشخص است که در نهایت اعمال شما را تولید می‌کند. این برنامه نویسی است که تعیین می‌کند چه چیزی را به زندگی خود جذب کنید.

در شش سال اول زندگی شما، الگوی امواج مغزی شما دائما تغییر می‌کند. در حدود هفت سالگی، ذهن شما به طور معمول در برنامه غالب خود قرار می‌گیرد. اگر برنامه غالب شما برنامه‌ای است که در آن احساس لیاقت یا خوشبختی نکنید، پس تجربیات دوران کودکی مغز شما را با فرکانس پایین اعتماد به نفس برنامه‌ریزی می‌کند.

قانون جذب می‌گوید اگر امواج مغزی افکار خود را به فرکانس مناسب تبدیل کنید، آنگاه شروع به جذب آنچه می‌خواهید در زندگی خود می‌کنید. قدرت جذب توسط برنامه‌ریزی ذهن ناخودآگاه شما، مثبت یا منفی، تعیین می‌شود.

افزایش اعتماد به نفس در مردان با راهکارهایی ساده

راهکارهای تمرین اعتماد به نفس در قانون جذب

تجربه زندگی شما در حال حاضر نتیجه مستقیم چیزهایی است که در گذشته به آنها فکر و عمل کردهاید؛ چه خوب و چه بد. شناخت و درک این مفهوم اولین قدم در تمرین عملی افزایش اعتماد به نفس در قانون جذب برای ایجاد زندگی مورد نظر شماست.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم

ما وقت زیادی را در ذهن خود می‌گذرانیم، به گفتگوهایی که با هم انجام داده‌ایم، شرکای قبلی، مشاغل ناپسند خود فکر می‌کنیم و همچنین ساعت‌ها با رویای آینده می‌گذرانیم که همه مشکلات ما به نحوی از بین خواهد رفت.

حقیقت این است که زندگی شما فقط زمانی بهتر می‌شود که یاد بگیرید از قدرت شخصی خود که در لحظه فعلی است، استفاده کنید و از آن برای ایجاد تغییر در زندگی خود استفاده کنید. و در لحظه فعلی است که مغناطیس واقعی اتفاق می‌افتد.

وقتی به این ترتیب از قانون جذب استفاده می‌کنید، دیگر قربانی شرایط زندگی خود نمی‌شوید، یا یک عروسک برای استفاده شخص دیگری نیستید. متوجه خواهید شد که شما و تنها شما سرنوشت خود را بر عهده دارید. از طریق کیفیت افکاری که می‌خواهید در ذهن خود بپذیرید یا ایجاد کنید؛ اعتماد به نفس شما بیشتر و بیشتر خواهد شد، و به طور طبیعی شروع به جذب بیشتر چیزهایی که می‌خواهید، و کمتر از چیزهایی که نمی‌خواهید، می‌کنید.

در ادامه چند مرحله برای تمرین اعتماد به نفس در قانون جذب آورده شده است. این تمرین‌های قانون جذب را روزانه، ساعتی یا هر وقت که می‌توانید انجام دهید! خیلی زود متوجه خواهید شد که اعتماد به نفس و زندگی شما چگونه بهتر شده است.

بپذیرید که اشتباه کرده‌اید

همه ما در زندگی خود اشتباه کرده‌ایم. اما شما می‌توانید این اشتباهات را به عنوان درس ببینید. اگر به تمام انتخاب‌های زندگی خود که پشیمان هستید نگاه کنید، مطمئن باشید که عبرت خواهید گرفت. بعضی اوقات، آن‌ها در عمق ذهن ما مدفون می‌شوند، اما همیشه در آنجا هستند.

دیگران را ببخشید

اشتباهات شما ممکن است به مردم آسیب برساند. شاید اشتباهات دیگران به شما آسیب زده باشد. در هر صورت، اگر می‌خواهید زندگی خود را تغییر دهید، باید آنها را رها کنید.

حمل شرم، سرزنش یا گناه برای چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده است، تنها قلب شما را از این که بتواند زندگی دلخواه و شایسته خود را برای شما نشان دهد، مسدود می‌کند. بنابراین به خود اجازه دهید آن را رها کنید.

افکار خود را تماشا کنید

افکار منفی همیشه به‌وجود می‌آیند، اما شما قدرت این را دارید که چه مدت به آنها اجازه فعالیت بدهید. این کاملا تحت کنترل شما است که آیا افکار منفی شما در مورد خودتان یا زندگی شما به برجسته می‌شوند یا آنها را دفن می‌کنید.

وقتی متوجه شدید یک فکر منفی به سمت شما می‌آید، کاری را که انجام می‌دهید تغییر دهید. بایستید، بنشینید، سر خود را تکان دهید، نفس عمیق بکشید، فقط کاری انجام دهید. شما باید تمرین کنید که برنامه منفی ناخودآگاه را که در پشت ذهن شما تکرار می‌شود حذف کنید و با حرکت دادن بدن یا ایجاد صدا، این روند فکر را بهم می‌زنید.

درمان دختر بی اعتماد به نفس + افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان دختر

مثبت بیندیشید

هنگامی که از یک فکر منفی آگاه شدید، آن را جایگزین کنید. از آگاهی جدیدی که به دست آورده‌اید استفاده کنید تا به زیبایی با خود صحبت کنید. روی آوردن یک احساس مثبت از عشق یا شادی به ذهن خود متمرکز شوید و سپس زندگی خود را از این مکان تجسم کنید.

مثبت اندیش باشید

خودتان را در آینه نگاه کنید یا مکانی آرام پیدا کنید که بتوانید چشمان خود را ببندید و عبارات زیر را با صدای بلند بگویید:

  • از نظرات مثبت یا منفی دیگران عاری هستم.
  • من منبع اعتبار خود هستم و نظر من است که در مورد من مهم است.
  • من نه بالاتر و نه پایین‌تر از کسی هستم.
  • من با همه انسان‌ها برابر هستم و آنها نیز با من برابرند.
  • من با همه افراد با احترام برابر برخورد می‌کنم و می‌دانم که در ازای آن، شایسته احترام هستم.
  • من بدون ترس به سمت اهدافم حرکت می‌کنم.
  • . دانستن بهترین و عالی‌ترین انتخاب، نتیجه همه انتخاب‌های من خواهد بود.
  • من بهترین کسی هستم که قرار است وجود داشته باشد و چیزی ارزشمند برای ارائه به دنیا دارم.

سخن پایانی

درک کنید که بین جذب موقعیت‌های مثبت به خود و دانستن ارزش شخصی خود، رابطه مستقیم وجود دارد. شما فقط می‌توانید همان چیزی را که در حال زندگی خود هستید جذب کنید.

وقتی ارزش خود را دانستید و از خودخواهی خود را رها کردید، شروع به پرورش رویاهایی می‌کنید که مدت‌ها فراموش شده‌اند. زیرا فکر نمی‌کردید که آنقدر خوب هستید که بتوانید به آنها برسید. داشتن اعتماد به نفس سالم به این معنی است که شما انگیزه دارید که برای رسیدن به اهداف خود اقدام کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x