اهمیت خرید محافظ تشک نخ پنبه کتان

محافظ تشک لوازم جانبی خواب هستند که طول عمر تشک شما را با دفع مایعات و جلوگیری از ورود آلودگی‌های مضر افزایش می‌دهند. محافظ تشک ضد آب نخ پنبه لایه های نازکی از پارچه هستند که از ترکیبی از پنبه، پلی استر و پلی اورتان ساخته شده اند. با توجه به اینکه رایج ترین کاربرد آن دفع مایعات است، بسیاری از محافظ های تشک ضد آب هستند. محافظ تشک یک لایه محافظ نازک از پارچه نخ پنبه است که به خوبی در روی تشک شما قرار می گیرد. علاوه بر لایه محافظ مناسب چند چیز دیگر مانند ضد آب، راحتی و دمای بدن وجود دارد.

انواع زیادی از محافظ‌ تشک وجود دارد، از جمله محافظ تشک ضد آب ، محافظ تشک ضد آب با گریدهای مختلف همچنین قیمت محافظ تشک کتان بسیار مناسب نسبت به محافظ تشک ها می باشد . این نوع محافظ تشک به دلیل اینکه کتان و نخی است می تواند برای انواع پوست ها مناسب و ضد آلرژی باشد. که در ادامه به ویژگی های آن اشاره می شود…

محافظ تشک ضد آب

محافظ‌های تشک ضد آب از یک غشای ضد آب برای جلوگیری از رطوبت ، عرق بدن، روغن‌ها و ریختن مایعات استفاده می‌کنند. این نه تنها جلوگیری از لکه شدن تشک شما کمک می کند، بلکه خشک نگه داشتن اشیا زیر ملحفه ها می تواند رشد باکتری ها و کنه های ناشی از گرد و غبار را محدود کند. رطوبت موجود در هر تشکی نیز می تواند عمر قابل استفاده آن را کاهش دهد. یک محافظ اصلی ضد آب، پوشش پلاستیکی را با یک رویه پارچه نرم ترکیب می کند. پنبه ، میکروفیبر گزینه های محبوب برای بهبود راحتی هستند.

4 دلیل برای تهیه محافظ تشک cotton

ویژگی نخ پنبه بودن محافظ تشک

محافظ تشک نخ پنبه یا کتان نه تنها از تشک شما محافظت می کند، بلکه یک تجربه خواب خنک را نیز برای شما فراهم می کند، محافظ های تشک پنبه ای ما را امتحان کنید. از آنجایی که پنبه یک الیاف طبیعی است، قابل تنفس است و به کتانی شما اجازه می دهد هنگام خواب نفس بکشد. در نتیجه، در روزهای تابستان تجربه خنک تری به دست می آورید. پارچه نخی به راحتی قابل شستشو بوده و به سرعت خشک می شود، بنابراین می توانید به راحتی هر هفته محافظ تشک را بشویید تا بهداشت تخت خود را حفظ کنید.

محافظ تشک ضد آب

آلرژن‌ها را کاهش می دهد

به احتمال زیاد آلرژن ها در اتاق خواب شما کمین کرده اند. نه تنها ممکن است به رختخواب خود حساسیت داشته باشید، بلکه تشک شما حتی ممکن است منبع آلرژی شما باشد. با گذشت زمان، تشک‌های ما سلول‌های مرده پوستی را که هنگام خواب می‌ریزیم جمع‌آوری می‌کند. این حشرات میکروسکوپی را جذب می کند.

علاوه بر شستن هفتگی ملحفه ها و کنترل رطوبت اتاق خواب، قرار دادن محافظ تشک روی آن از لانه سازی آنها در تخت و آلرژی شما جلوگیری می کند.

روی تخت غذا نخورید

از کثیفی حیوانات خانگی گرفته تا تکه‌های غذا، زباله‌ها روی تشک و داخل تشک شما جمع می‌شوند. مهم نیست که چقدر مراقب هستید، همه چیز در گوشه و کنار تخت شما جمع می شود. انباشته شدن زباله ها اگر به طور منظم تمیز نشود می تواند باعث تشدید آلرژی، تحریکات پوستی یا عفونت شود.

بیشتر افراد تشک های خود را هر چند وقت یکبار که باید تمیز نمی کنند. محافظ تشک به شما کمک می کند تا کمتر آلودگی و گرد و غبار به لایه های زیرین وارد شود . اکثر محافظ های تشک قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند.

رطوبت را کاهش دهید

رطوبت و لکه ها فقط برای ظاهر تشک شما مضر نیستند، بلکه ساختار آن را نیز به مرور زمان تخریب می کنند. اگر تخت شما دارای لایه های مموری فوم است، رطوبت می تواند کف را از بین ببرد و عملکرد آن را به خطر بیندازد. همچنین می تواند چسب بین لایه های تشک شما را ضعیف کند.

فوم مایع را جذب نمی کند. فقط تراوش می کند و جمع می شود که می تواند منجر به ایجاد کپک شود. افزودن محافظ تشک به تشک یک راه کم هزینه برای اطمینان از محافظت از تخت شما در برابر نشت و رطوبت ناشی از عرق است.

ویژگی های روکش تخت

تفاوت بین پد تشک و محافظ تشک چیست؟

مردم اغلب با پد تشک و محافظ گیج می شوند زیرا بسیاری از آنها بسیار شبیه به هم هستند. با این حال، آنها عملکردهای بسیار متفاوتی را برای تشک شما انجام می دهند.

محافظ تشک لایه نازکی از پارچه است که روی تخت شما قرار می گیرد یا آن را می پوشاند. از تشک شما در برابر جمع آوری مواد حساسیت زا مانند زباله ها، کنه های گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند. این احساس یا سفتی تخت شما را به عنوان روی تشک خواهد.

خرید محافظ تشک ایده خوبی است. آنها یک پیله محافظ برای تخت شما هستند تا اطمینان حاصل شود که لکه ها، زباله ها و آلرژن ها روند پیری تخت شما را تسریع نمی کنند. بهترین محافظ های تشک آنقدر راحت هستند که حتی نمی توانید متوجه وجود آنها شوید. قیمت آنها متفاوت است.

چند بار باید محافظ تشک را بشویید؟

ایده خوبی است که محافظ تشک خود را هر دو ماه یکبار بشویید. اگر آلرژی دارید، ممکن است دوست داشته باشید این میزان را افزایش دهید، به خصوص اگر حیوانات خانگی دارید که مو و شوره روی تخت یا در نزدیکی آن می ریزند. همچنین می‌توانید محافظ را بیرون بیاورید و بعد از هر گونه ریزش یا شب ادراری آن را در محل شستشو بیندازید. حتماً دستورالعمل های ذکر شده را دنبال کنید تا محافظ تشک خود را در شرایط خوبی نگه دارید.

نحوه شستشوی محافظ تشک

برندها و سبک های مختلف محافظ تشک دستورالعمل شستشو و خشک کردن متفاوتی دارند، بنابراین حتما برچسب آن را بررسی کنید. به عنوان یک قاعده، شما باید از استفاده از پاک کننده ها و سفید کننده های خشن اجتناب کنید تا به مواد ضد آب آسیب نرسانید. هنگام انتخاب دمای شستشو و قبل از قرار دادن در خشک کن، الزامات فردی را بررسی کنید. بسیاری از محافظ های تشک فقط برای خشک کردن خطی مناسب هستند.

نتیجه‌گیری

محافظ تشک مناسب با جلوگیری از واکنش به گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا و جلوگیری از رشد هر گونه باکتری، عمر تشک شما را افزایش می دهد. محافظ تشک پنبه ای ما با داشتن یک درمان آنتی باکتریال و پارچه قابل تنفس، از هر تشک در برابر سایش و پارگی روزانه محافظت می کند. برای کسانی که تشک های لاتکس یا مموری فوم دارند، محافظ های پنبه ای و ویسکوز ما شما را خنک و راحت نگه می دارند تا خواب بهتری داشته باشند. شرکت ورناهوم طیف وسیعی از محافظ های تشک ضدآب سبک و نرم را داراست که در عین حفظ حس ممتاز ملافه با کیفیت، محافظت نهایی را ارائه می دهند.

ما به اندازه یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم، بنابراین مهم است که مطمئن شویم فضای خواب ما تمیز، سالم و راحت است. ما در ورناهوم طیف وسیعی از محافظ‌های تشک را برای هر نوع خوابی ارائه می‌کنیم. شما می توانید محافظ تشک و کالای خواب مورد نیاز خود را در سایت vornahome.com مشاهده نمایید و یا با شماره 02166418078 تماس بگیرید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x