راهنمای کامل ست رنگ سبز زیتونی (از لباس تا دکوراسیون)

رنگ سبز یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در صنعت مد و دکوراسیون است. اگرچه طیف‌های متنوعی از این رنگ وجود دارد، اما رنگ سبز زیتونی یکی از محبوب‌ترین طیف‌های رنگ سبز به شمار می‌رود. این رنگ اضطراب و هیجان انسان را برطرف کرده و در عین حال اعتماد به نفس او را نیز افزایش می‌دهد. به همین دلیل سال‌هاست که با  ست رنگ سبز زیتونی در لباس‌های مردانه و زنانه و حتی دکوراسیون منزل رو به رو می‌شویم.

این رنگ را می‌توان برای استایل‌های کژوال، لباس‌های مهمانی و حتی لباس‌های اداری استفاده نمود. استفاده از این رنگ در دکوراسیون هم اگر با رعایت اصول ست کردن رنگ‌ها انجام شود، محیطی شیک و دلنواز به شما می‌دهد.

در این مقاله از ایده آل مگ یک راهنمای کامل درباره ست کردن رنگ سبز زیتونی برایتان آماده کرده‌ایم. اگر به این رنگ علاقه دارید، توصیه می‌کنیم حتماً در ادامه همراه ما باشید.

رنگ سبز زیتونی نماد چه چیزی است؟

رنگ سبز زیتونی معمولا در سراسر جهان به عنوان نماد صلح و هماهنگی در نظر گرفته می‌شود. این رنگ همچنین بیانگر ادراک و همدلی است.

استفاده از این رنگ در دکوراسیون خانه یا لباس باعث می‌شود تا دیگران فکر کنند شما از قدرت بالایی در تشخیص درست و غلط برخوردار هستید. پس اگر می‌خواهید فردی به نظر برسید که قضاوت صحیح و منطقی انجام می‌دهد، ست رنگ سبز زیتونی را فراموش نکنید. یکی دیگر از احساساتی که رنگ سبز زیتونی به اطرافیان شما القا می‌کند ثروت و جاه‌طلبی شما است.

پس، به طور کلی می‌توان گفت که رنگ سبز زیتونی افراد را مهربان و در عین حال منطقی و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد.

ترکیب رنگ سبز زیتونی

ترکیب رنگ سبز زیتونی بسیار متنوع است؛ به طوری که از رنگ سبز زیتونی روشن شروع و به طیف‌های تیره ختم می‌شود. به طور کلی، با شنیدن عبارت «سبز زیتونی» رنگی تیره در ذهن مردم نقش می‌بندد. طیف‌های مختلف رنگ سبز زیتونی را در تصویر زیر می‌بینیم.

طیف رنگ سبز زیتونی

راهنمای ست رنگ سبز زیتونی

سبز زیتونی رنگی محبوب در صنعت مد و فشن است، چون به هر نوع رنگ پوستی می‌آید. این رنگ در طراحی داخلی دکوراسیون خانه هم خاص و بی‌همتاست. گنجاندن این رنگ در فضای خانه می‌تواند محیط را گرم، شیک و راحت نشان دهد.

اگر دوست دارید رنگ سبز زیتونی در مرکز دید اطرافیان باشد، آن را با قرمز و بنفش ست؛ اما در صورتی که می‌خواهید دکوراسیون یا استایلتان طبیعی و ملایم باشد می‌توانید سبز زیتونی را با طیف‌های مختلف دو رنگ قهوه‌ای و خاکستری هماهنگ کنید.

به طور کلی، رنگ‌هایی که به خوبی با سبز زیتونی ست می‌شوند عبارت‌اند از:

  • بژ
  • قهوه‌ای روشن
  • زرشکی
  • آبی تیره
  • خاکستری
  • سفید
  • بنفش
  • مشکی
  • قرمز

در بخش‌های بعدی، رنگ سبز زیتونی را در ست‌های مختلف لباس و دکوراسیون خواهیم دید.

ست رنگ سبز زیتونی در لباس مردانه

رنگ سبز زیتونی (به خصوص سبز زیتونی تیره) یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در لباس آقایان است. این رنگ در لباس‌های ارتشی و نظامی بیشترین کاربرد را دارد؛ اما به دلیل جذابیت بالایی که این رنگ دارد از آن در استایل‌های رسمی، مجلسی و اسپرت نیز استفاده می‌شود.

چند نمونه ست رنگ سبز زیتونی مردانه را با هم ببینیم:

ست کرد کت سبز زیتونی برای استایل مردانه ست کردن کت و شلوار مردانه سبز زیتونی استایل پاییزه پسرانه ست کردن شلوار کتان مردانه سبز زیتونی شلوار کتان مردانه سبز زیتونی استایل شیک پسرانه برای پاییز ست کردن شلوار چریکی مردانه ست کردن هودی برای استایل کژوال پسرانه استایل شیک مردانه برای پاییز ست کردن پیراهن مردانه با رنگ سبز زیتونی ست کردن شلوار کتان سبز زیتونی ست کردن شلوار کتان شش جیب ست رنگ سبز زیتونی مردانه ست رنگ سبز زیتونی برای مردان استایل ساده و شیک مردانه استایل شیک و ساده مردانه برای پاییز ست کردن کاپشن سبز زیتونی برای آقایان شلوار کتان پسرانه

لباس پاییزه سبز زیتونی

لباس زمستانه سبز زیتونی

ست کردن کاپشن سبز زیتونی با شلوار کتان استایل رسمی مردانه با رنگ سبز زیتونی

استایل زنانه با رنگ سبز زیتونی

اگر اهل دنبال کردن‌ ترندهای برتر مد باشید، حتما می‌دانید که سبز زیتونی یکی از رنگ‌هایی است که هر سال در فشن شوها دیده می‌شود.

طراحان لباس علاقه خاصی به این رنگ دارند، چون که جذابیت زیادی به استایل فرد می‌دهد و در عین حال، به راحتی با رنگ‌های دیگر از جمله رنگ سال جدید که هلویی است، ست می‌شود.

می‌توانید از تصاویر زیر برای داشتن استایلی بی‌نظیر با این رنگ ایده بگیرید:

بیلرسوت دخترانه سبز زیتونی ست کردن رنگ سبز زیتونی و مشکی استایل دخترانه شیک با بیلرسوت تیپ اسپورت دخترانه ست رنگ سبز زیتونی و سفید ست کردن سرهمی دخترانه ارتشی استایل کژوال دخترانه ست کردن بلوز دخترانه سبز زیتونی با شلوار جین استایل شیک و اسپورت دخترانه سرهمی مجلسی دخترانه تیپ اسپرت دخترانه برای پاییز ست رنگ سبز زیتونی ست رنگ سبز زیتونی در استایل زنانه سرهمی دخترانه ست کردن بلوز با شلوار جین تیپ اسپرت دخترانه برای پاییز ست رنگ سبز زیتونی برای مهمانی ها و دورهمی ست کردن ژاکت سبز زیتونی و شلوار جین استایل اسپرت دخترانه لباس خانگی دخترانه تیپ کژوال دخترانه با رنگ سبز زیتونی برای پاییز ست کردن بلوز سبز زیتونی تیپ اسپرت دخترانه ست کردن شلوار چرم قهوه ای ست کردن شلوار سبز زیتونی استایل کژوال دخترانه با رنگ سبز زیتونی ست کردن تیشرت دخترانه سبز استایل مونوکروم دخترانه با رنگ سیز زیتونی استایل شیک دخترانه

استفاده از رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون

استفاده از رنگ سبز زیتونی در دیوارهای خانه باعث ایجاد احساس آرامش می‌شود. اگر برای دیوارها رنگ دیگری را مد نظر دارید، می‌توانید مبلمانی با رنگ سبز زیتونی خریداری کنید. این کار باعث افزایش ظرافت دکوراسیون خانه شده و علاوه بر ایجاد فضای صمیمی و گرم، محیط خانه را شیک و خاص نشان می‌دهد.

تصاویر زیر نقش رنگ سبز زیتونی را در زیباتر کردن دکوراسیون منزل به خوبی نشان می‌دهند:

ست رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون شیک و ساده اتاق خواب دکوراسیون شیک اتاق خواب رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون خانه رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون طراحی آشپزخانه با رنگ سبز زیتونی دکوراسیون شک و راحت اتاق پذیرایی ترکیب رنگ سبز زیتونی و مشکی در دکوراسیون دکوراسیون خانه شیک و جدید استفاده از طیف های تیره سبز زیتونی در دکوراسیون دکوراسیون شیک برای اتاق نشیمن کوچک دکوراسیون اتاق خواب ا رنگ سبز و خاکستری روشن استفاده از رنگ سبز زیتونی در دیوارها دکوراسیون با رنگ سبز دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده از رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون شیک اتاق نشیمن ست کردن رنگ مبل سبز زیتونی در دکوراسیون مبلمان با رنگ سبز زیتونی استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون آشپزخانه ست کردن رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون دکوراسیون اتاق نهارخوری دکوراسیون شیک و ساده اتاق نشیمن دکوراسیون ساده و شیک ست کردم مبل سبز زیتونی با اتاق نشیمن چطور رنگ سبز را به دکوراسیون اضافه کنیم دکوراسیون شیک با رنگ سبز دکوراسیون ساده اتاق نشیمن استفاده از رنگ سبز زیتونی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون اتاق با رنگ سبز زیتونی دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سبز زیتونی

کلام آخر

در مجموع، رنگ سبز زیتونی رنگی گرم است که از قدیم الایام به عنوان نماد صلح شناخته می‌شود. استفاده از ست رنگ سبز زیتونی در پوشاک و دکوراسیون باعث می‌شود تا همواره خاص، مهربان و باوقار به نظر برسید. این رنگ به راحتی با سایر رنگ‌ها (مانند قهوه‌ای روشن، سفید، خاکستری و …) جفت می‌‌شود و به همین دلیل استفاده از آن بسیار آسان است. اگر دوست دارید با بهترین ترکیب رنگ‌ها در لباس و دکوراسیون آشنا شوید مقاله جدول ست رنگ لباس را بخوانید.

نظر شما درباره ست‌هایی که در این مقاله دیدیم چیست؟ انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

4.7 | (6)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x