7 برند برتر کرم ضد آفتاب برای انواع پوست

نور خورشید حاوی پرتوهای مضر UVA و UVB است که در طولانی مدت باعث بروز لک های قهوه‌ای ‌رنگ، پیری زودرس و کدری رنگ پوست می‌شود. اما با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب می‌توانیم تا حدی از این آثار مخرب جلوگیری کنیم.

هر چند بهترین ضد آفتاب ها هم نمی‌توانند به‌ طور 100% جلوی آثار مخرب نور خورشید را بگیرد، ولی این دلیل نمی‌شود که ما از کرم ضدآفتاب استفاده نکنیم. چون این کرم‌ها همچنان با محافظت از پوست، مانع از پیری زودرس و آفتاب سوختگی آن می‌شوند.

موضوعی که در این مطلب تصمیم داریم به آن بپردازیم، معرفی برندهایی است که جزو بهترین محصولات مراقبت از پوست در برابر آفتاب محسوب می‌شوند. اگر به دنبال یک ضدآفتاب بی نقص و عالی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

با بهترین ضدآفتاب‌های خارجی آشنا شوید

ضدآفتاب‌ها از لحاظ کیفیت، عملکرد و نوع ترکیبات مواد سازنده با هم تفاوت دارند و از تنوع بالایی برخوردار هستند. از معروف‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید انواع ضد آفتاب و محصولات مراقبت از پوست می‌توانیم به ایزدین، لاروش پوزای، اون، نوتروژینا، بایودرما، سیمپل و ویشی اشاره کنیم. در ادامه با بهترین محصولات این برندها آشنا می‌شویم:

· ضد آفتاب ایزدین (ISDIN)

برند ایزدین محصولات خود را تحت نظر هیئت مشاوره پزشکی MBA که یکی از بهترین انجمن‌های متخصصان حوزه‌ پوست و سلامت پوست است، تولید می‌کند. تمرکز اصلی این شرکت در تولید محصولات حرفه‌ای و مراقبتی پوست است، به ‌طوری که برند ایزدین در بازار اسپانیا رتبه اول را در محبوبیت و کیفیت دارد. محصولات ایزدین پوستی شفاف، سالم و صاف را به شما هدیه می‌دهد.

محبوبترین ضدآفتابهای برند ISDIN

1. ضد آفتاب فیوژن واتر بیرنگ ایزدین

این محصول فاقد چربی، دارای پایه آب و کاملاً بیرنگ و مات است و برای پوست‌های چرب و مختلط رو به چرب تولید شده است. ضد آفتاب فیوژن واتر بیرنگ ایزدین حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین ای است و حتی برای دور چشم هم استفاده می‌شود.

این محصول به ‌دلیل برخورداری از تکنولوژی‌هایThixotropic ،Wet-Skin ، Safe-Eye و Fusion جذب بسیار بالایی دارد و مانع از ایجاد سوزش، التهاب و تحریک پوست، لک و جوش می‌شود.

2. ضد آفتاب و ضد لک اکتیو یونیفای ایزدین (بی رنگ)

این محصول فاقد چربی و مناسب برای هر نوع پوست است. ضد آفتاب و ضد لک اکتیو یونیفای ایزدین دارای کمپلکس ضدلک DP3 و ضدلک موضعی موثر با اثر 3 گانه حاوی PKEK، Symwhite و Niacinamide است. با خاصیت روشن‌کنندگی و یکنواخت کنندگی رنگ پوست، 25% در کاهش اندازه و شدت لک‌ها تاثیر دارد و 2 برابر یک ضد آفتاب عادی از پوست در برابر ایجاد لک محافظت می‌کند.

3. ضد آفتاب فیوژن واتر رنگی جوان ساز ایزدین

این محصول با عملکرد 3 گانه محافظت ‌کننده، ترمیم ‌کننده و معکوس کننده روند پیری، حاوی ترمیم‌ کننده‌های DNA و لیپوپپتید Q10 است که به تحریک سنتز کوانزیم Q10 کمک می‌کند و باعث درخشش و روشن شدن پوست می‌شود.

ضد آفتاب فیوژن واتر رنگی جوان ساز ایزدین، دارای ترکیبات تقویت‌ کننده کلاژن است و باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک سطحی پوست می‌شود. می‌توانید کلیه‌ی محصولات این برند را از فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ تهیه کنید.

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

·  ضد آفتاب لاروش پوزای (La roche posay)

لاروش پوزای یکی از برندهای تخصصی تولید محصولات مراقب پوستی در فرانسه است. محصولات این برند به ‌صورت تخصصی برای پوست‌های حساس طراحی شده و حاوی آب درمانی چشمه La Roche PosY با خاصیت التیام بخشی و آنتی‌اکسیدان است.

محبوبترین ضدآفتابهای برند La roche posay

1.  کرم ضد آفتاب بی رنگ مخصوص پوست چرب و مستعد جوش

این کرم فاقد چربی، بدون احساس چسبندگی و ضد تعریق است. فرمولاسیون این محصول طوری طراحی شده که هیدراته کننده و مرطوب‌ کننده نیز است و می‌تواند به خوبی از پوست‌های خشک تا خیلی خشک مراقبت و آن را آبرسانی کند. قدرت محافظت این ضد آفتاب با SPF50+، مانع از خشکی پوست، سوختگی و پیدایش لکه‌های ناشی از آسیب نور خورشید می‌شود.

2.  ضد آفتاب بی رنگ آنتلیوس اولترا فلوئید لاروش پوزای

این محصول یک ضدآفتاب بی‌رنگ و بسیار سبک برای استفاده روزانه است. ضد آفتاب بی رنگ آنتلیوس اولترا فلوئید برای پوست‌های نرمال، مختلط و حساس مناسب است و روی پوست احساس سنگینی و چربی نمی‌دهد. این محصول از آفتاب سوختگی، ایجاد قرمزی و لک های پوستی جلوگیری می‌کند و حتی آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

محبوب ترین ضد آفتاب های خارجی

· ضد آفتاب اون (Aven)

اون یکی از برندهای معتبر فرانسوی تولیدکننده محصولات بهداشتی، مراقبتی و پاک‌کننده صورت است. محصولات این شرکت از بالاترین استانداردهای بهداشتی و مراقبتی پوست برخوردار هستند و در تولید آنها توجه ویژه‌ای به پوست‌های حساس و خشک شده است.

ضد آفتاب فلویید مینرال بی رنگ

این محصول برای پوست‌های فوق حساس، اینتولرانت، آتوپیک و آلرژیک طراحی شده و به‌علت وجود آب چشمه اون، حاوی مواد التیام بخش و ضدالتهاب است. ضد آفتاب فلویید مینرال بی رنگ اون بافتی مات و یک دست دارد و جلوه‌ای شفاف و مخملی به پوست شما می‌بخشد.

· ضد آفتاب نوتروژینا (Neutrogena)

نوتروژینا یک برند آمریکایی است که محصولات متنوعی از جمله ضد آفتاب، سرم و کرم آبرسان پوست، ژل شستشو، کرم ضد چروک، کرم ضد جوش، کرم دور چشم و… تولید می‌کند.

کرم ضد آفتاب روشن‌کننده نوتروژینا مدل Bright Boost

این محصول دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدان، نئوگلوکوزامین و ویتامین C و E است، بافت بسیار سبک و زود جذب دارد و پوست را شاداب و پرانرژی می‌کند. کرم ضد آفتاب روشن کننده نوتروژینا علائم خستگی پوست را از بین می‌برد و پوستی روشن، شفاف و یک دست به شما هدیه می‌دهد، همچنین باعث کاهش لک‌های تیره، پیری و آکنه نیز می‌شود.

·  ضد آفتاب بایودرما (Bioderma)

محصولات بایودرما دارای تکنولوژی منحصربفردی هستند که به ‌صورت بیولوژیکی از بافت پوست محافظت کرده و باعث تقویت سیستم دفاعی طبیعی سلول‌های پوستی می‌شود.

کرم ضد آفتاب بیودرما مدل Photoderm spot

این محصول یکی از بهترین ضدآفتاب‌های روزانه و بی رنگ است که خاصیت ضد لک هم دارد. پس از 3 الی 4 هفته استفاده از این محصول، به وضوح کم رنگ شدن لک‌های تیره پوستی را خواهید دید.

·  ضد آفتاب سیمپل (simple)

برند سمپل، یک برند انگلیسی قدیمی است که به طور اختصاصی برای پوست‌های حساس تولید می‌شود. کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب و ضد لک سیمپل یکی از محصولات ضدآفتاب این برند با بافتی سبک و زود جذب است که حاوی مواد روشن کننده نیز هست.

·  ضد آفتاب ویشی (Vichy)

کمپانی ویشی محصولات ضدآفتاب خود را برپایه اسیدسالیسیلیک، ویتامین C و اسفینگولیپید تولید می‌کند. این محصولات خاصیت ضدلک، ضد جوش و روشن کنندگی دارند و پوست را شفاف و صاف می‌کند.

برای تهیه انواع کرم‌ها و فلوئیدهای ضد آفتاب و همچنین محصولات مناسب برای پوست‌های دارای لک ناشی از آفتاب سوختگی، پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ است. برای خرید از این فروشگاه آنلاین، فقط کافی است به نشانی https://shimenshop.com/ مراجعه کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x